Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo,

Nadat een DJ was weg gevallen op mijn stage ben ik gevraagd of ik niet in kon vallen.
Nou is de doelgroep er niet naar om (raw)hardstyle te draaien wat ik normaal gesproken doe, maar ik zal me moeten beperken tot house/r&b/top 40 etc. Aangezien de dj set bestaat uit cdj 850 en een djm 600, vroeg ik me af hoe ik mijn laptop aan kan sluiten en gewoon met de cdj's kan mixen. Want ga voor dit eenmalige event geen cd's branden. Op mijn laptop heb ik traktor 2 reeds staan, dus daar zou ik graag de nummers in willen laden en de cdj en djm gebruiken om te mixen/draaien.

Groeten,
Jakko
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 23:43 
 
Hardtraxx Addict

Piep schreef:
Hallo,

Nadat een DJ was weg gevallen op mijn stage ben ik gevraagd of ik niet in kon vallen.
Nou is de doelgroep er niet naar om (raw)hardstyle te draaien wat ik normaal gesproken doe, maar ik zal me moeten beperken tot house/r&b/top 40 etc. Aangezien de dj set bestaat uit cdj 850 en een djm 600, vroeg ik me af hoe ik mijn laptop aan kan sluiten en gewoon met de cdj's kan mixen. Want ga voor dit eenmalige event geen cd's branden. Op mijn laptop heb ik traktor 2 reeds staan, dus daar zou ik graag de nummers in willen laden en de cdj en djm gebruiken om te mixen/draaien.

Groeten,
Jakko


Timecode lijkt me dan het handigst of cdj 850 moet over midi beschikken en dan elke deck een aparte uitvoer en dan de djm in
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.pioneerelectronics.com/ephox ... 0Guide.pdf

3de pagina, cdj 850 heeft een ingebouwde midi functie. Succes er mee!
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner