Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
ik... geen geld om een betere versie te kopen en geen zin meer om ene goed werkende versie voor de mac te zoeken xD

Zit hier ook op mac, en Traktor Pro had ik via de minder legale wegen verkregen :P Inmiddels wel een versie gekocht, dat wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 14:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ARGH Ik ben helemaal tevreden met m'n reloop.. maar dit is al de derde keer dat m'n traktor vast loopt terwijl ik aan een fijne set bezig ben. Zo krijg ik natuurlijk nooit een fatsoenlijke set af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
ARGH Ik ben helemaal tevreden met m'n reloop.. maar dit is al de derde keer dat m'n traktor vast loopt terwijl ik aan een fijne set bezig ben. Zo krijg ik natuurlijk nooit een fatsoenlijke set af.

get
a
mac



:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 15:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb ik nu net 3 seconden voor de tweede maal op de record knop gedrukt, loopt ie weer vast.
Gelukkig was het dit keer op 't eind. Ik ben absoluut niet tevreden met het mixwerk, maar ik stuur 'm op voor C-Mind & ElSalvajes Bday Bash, en dan windows reinstall.. hopelijk helpt dat :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Heb ik nu net 3 seconden voor de tweede maal op de record knop gedrukt, loopt ie weer vast.
Gelukkig was het dit keer op 't eind. Ik ben absoluut niet tevreden met het mixwerk, maar ik stuur 'm op voor C-Mind & ElSalvajes Bday Bash, en dan windows reinstall.. hopelijk helpt dat :')

Als je laptop hebt (of wifi gebruikt) -> WiFi uitzetten!
Maakt groot verschil ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tja hier werkt Traktor gewoon perfect, t is dan ook wel de Mac versie, maar ik heb echt nog nooit problemen dermee gehad.. Zonet nog een mixje van 20 minuten in elkaar gedraait, ben er best tevreden over als ik kijk dat ik mn digital jockey 2 pas 3 dagen heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ff on topic :$
kan ik met de reloop niet opnemen met tracktor LE
werkt de reloop niet gewoon ook op de normale traktor 3.0 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stef-men schreef:
ff on topic :$
kan ik met de reloop niet opnemen met tracktor LE
werkt de reloop niet gewoon ook op de normale traktor 3.0 ?


werkt natuurlijk met Pro 3

mischien alleen zelf een mapping maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stef-men schreef:
ff on topic :$
kan ik met de reloop niet opnemen met tracktor LE
werkt de reloop niet gewoon ook op de normale traktor 3.0 ?

Je kan niet opnemen met het programma traktor (3) LE. Je kan wel opnemen via de line-in. Beter koop je voor 99€ (Je hebt de LE versie, dan betaal je niet meer de volle mep) de pro versie. Dan kun je opnemen, zelf mappings maken etc.. :D De extra's zijn die 99 euro dubbel en dwars waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 09:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GreenX schreef:
mischien alleen zelf een mapping maken?


Mappings zijn er ook genoeg op internet te vinden, daar zitten een paar hele goede bij en het scheelt je een hoop tijd! Voldoen ze niet helemaal aan je wensen dan kun je ze nog altijd naar eigen smaak aanpassen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 16:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb besloten om zelf aan een mapping te beginnen, wil alles precies hebben zoals ik 't wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 16:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
ARGH Ik ben helemaal tevreden met m'n reloop.. maar dit is al de derde keer dat m'n traktor vast loopt terwijl ik aan een fijne set bezig ben. Zo krijg ik natuurlijk nooit een fatsoenlijke set af.


je bent gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 16:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maare hoe zit dat eigenlijk.
Ik mix namelijk met Traktor 2.6 ( :lol: )
Als ik dan zon ding koop zit er dan Software bij, of kan ik dan gewoon Traktor 2.6 blijven gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 16:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
Mol schreef:
ARGH Ik ben helemaal tevreden met m'n reloop.. maar dit is al de derde keer dat m'n traktor vast loopt terwijl ik aan een fijne set bezig ben. Zo krijg ik natuurlijk nooit een fatsoenlijke set af.


je bent gek


Dat is absoluut waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 17:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Dj C-Mind schreef:
Mol schreef:
ARGH Ik ben helemaal tevreden met m'n reloop.. maar dit is al de derde keer dat m'n traktor vast loopt terwijl ik aan een fijne set bezig ben. Zo krijg ik natuurlijk nooit een fatsoenlijke set af.


je bent gek


Dat is absoluut waar.

Ik ken je alsof ik je gemaakt hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 12:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is deze een beetje goed : http://www.mp3shop.nl/product-gallery/7 ... -spelers/0

Die is niet zo duur, en ziet er wel goed uit.
Heb er zelf niet erg veel verstand van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElSalvaje schreef:
Is deze een beetje goed : http://www.mp3shop.nl/product-gallery/7 ... -spelers/0

Die is niet zo duur, en ziet er wel goed uit.
Heb er zelf niet erg veel verstand van.

1x beetje mee gespeeld, was wel grappig. Kun je wel op een goedkope manier kijken of je het wat vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 12:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
ElSalvaje schreef:
Is deze een beetje goed : http://www.mp3shop.nl/product-gallery/7 ... -spelers/0

Die is niet zo duur, en ziet er wel goed uit.
Heb er zelf niet erg veel verstand van.

1x beetje mee gespeeld, was wel grappig. Kun je wel op een goedkope manier kijken of je het wat vind.


Aanrader?
En zitter er ook effecten op?
Zoals Flaming of hoe dat heet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ElSalvaje schreef:
Khadber schreef:
ElSalvaje schreef:
Is deze een beetje goed : http://www.mp3shop.nl/product-gallery/7 ... -spelers/0

Die is niet zo duur, en ziet er wel goed uit.
Heb er zelf niet erg veel verstand van.

1x beetje mee gespeeld, was wel grappig. Kun je wel op een goedkope manier kijken of je het wat vind.


Aanrader?
En zitter er ook effecten op?
Zoals Flaming of hoe dat heet :P


Dat ding gebruik je samen met vdj of traktor ofzo en in die programma'tjes zitten meestal wel effecten (vdj iig wel)!
Flanger bedoel je denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElSalvaje schreef:
Khadber schreef:
ElSalvaje schreef:
Is deze een beetje goed : http://www.mp3shop.nl/product-gallery/7 ... -spelers/0

Die is niet zo duur, en ziet er wel goed uit.
Heb er zelf niet erg veel verstand van.

1x beetje mee gespeeld, was wel grappig. Kun je wel op een goedkope manier kijken of je het wat vind.


Aanrader?
En zitter er ook effecten op?
Zoals Flaming of hoe dat heet :P

Effecten heb ik me ook op blindgestaard bij een mixer. Ik heb er nu een zonder, en ik mis het eigenlijk niet zo. Komt later wel eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 17:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ok, iig bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 17:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welke werkt nou eigenlijk goed met Traktor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 17:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is dit een goede : http://www.loveno.be/product/16207/Herc ... -3-LE.html

Ik ben nog een beetje zoekende.
Hij word iig geleverd met Traktor, daar ben ik wel blij mee.
Alleen er zit geen geluidskaart bij, maar die zit toch in mijn PC??
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die hercules dingetjes zijn meer een soort van speelgoed.. Het beste kan je een Reloop Digital Jockey(2) Interface Edition nemen. Deze zijn namelijk echt perfect voor traktor, en het zijn echt hele fijne controllers!

Wat betreft de geluidskaart:

Aan je gewone PC geluidskaart heb je niet voldoende. Deze kan namelijk maar over 2 kanalen geluid sturen, een kanaal links, en een kanaal rechts. Je hebt er dus minimaal 4 nodig, omdat je ook nog een koptelefoon moet hebben. Als een controller een ingebouwde geluidskaart heeft dan heeft ie dus ook 4 output kanalen. 2 voor de 'master', wat dus je mix is, en 2 voor de 'cue', dit gaat over je koptelefoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 18:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Die hercules dingetjes zijn meer een soort van speelgoed.. Het beste kan je een Reloop Digital Jockey(2) Interface Edition nemen. Deze zijn namelijk echt perfect voor traktor, en het zijn echt hele fijne controllers!

Wat betreft de geluidskaart:

Aan je gewone PC geluidskaart heb je niet voldoende. Deze kan namelijk maar over 2 kanalen geluid sturen, een kanaal links, en een kanaal rechts. Je hebt er dus minimaal 4 nodig, omdat je ook nog een koptelefoon moet hebben. Als een controller een ingebouwde geluidskaart heeft dan heeft ie dus ook 4 output kanalen. 2 voor de 'master', wat dus je mix is, en 2 voor de 'cue', dit gaat over je koptelefoon


Een koptelefoon is handig, maar niet noodzakelijk toch?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner