Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 21:54 
 
Hardtraxx Newbie

zo wordt het dj'en inderdaad makkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

te makkelijk in mijn ogen zometeen heb je een pioneer met een soort virtual dj dr op t moet niet gekker worden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
te makkelijk in mijn ogen zometeen heb je een pioneer met een soort virtual dj dr op t moet niet gekker worden :/

Ik wil niet zo veel zeggen, maar een hoop functies heb je helemaal niet nodig voor Hardstyle, bijvoorbeeld dat scrolldingetje is handig bij lange house/technotracks.. Aangezien bij Hardstyle sowieso slecht in te mixen is halverwege een plaat draai je meestal weer tot de outtro, dus heb je dat niet nodig. Bij lange housetracks is het wel nuttig om bijvoorbeeld een heel stuk intro weg te moffelen..

Ook zo'n schermpje zie ik niet 100% het nut van in, als je een tracklist op je CD hebt staan is dat toch goed genoeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 11:44 
 
Hardtraxxer

freddyadu8 schreef:
Als die prijs zakt, zou dat wel ideaal zijn ja :)


daar hoop ik ook stiekem op.. dan koop ik een 2de :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
SoundTunerZ schreef:
te makkelijk in mijn ogen zometeen heb je een pioneer met een soort virtual dj dr op t moet niet gekker worden :/


Ook zo'n schermpje zie ik niet 100% het nut van in, als je een tracklist op je CD hebt staan is dat toch goed genoeg?

Zet je ook de tracklist op een usbstick dan? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Ook zo'n schermpje zie ik niet 100% het nut van in, als je een tracklist op je CD hebt staan is dat toch goed genoeg?[/quote]

Schermpje??? Volgens mij heeft er nog nooit zo'n groot scherm op een tabletop gezeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 20:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Lyst schreef:
Hook 4 players up through LAN.
Dat is 10.000 euro lol :x

nog mooie DJM 800 er tussen (zal binnekort ook wel vervangen worden door nieuwe pioneer mixer) en het prijzenkaartje loopt nog verder op. :surrender:


is al nieuwe mixer.
tegelijk uitgekomen met de nieuwe cdj's
de djm-5000

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is dus niet het nieuwe vlaggenschip mixer model van pioneer eh :D Dat blijft de DMJ800. Mijn verwachting is dat er over een jaar een nieuwe mixer komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 22:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

het is en blijft een nieuwe mixer van pioneer met de letters djm dr voor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

TheNabster schreef:
_dp_ schreef:
Lyst schreef:
Hook 4 players up through LAN.
Dat is 10.000 euro lol :x

nog mooie DJM 800 er tussen (zal binnekort ook wel vervangen worden door nieuwe pioneer mixer) en het prijzenkaartje loopt nog verder op. :surrender:


is al nieuwe mixer.
tegelijk uitgekomen met de nieuwe cdj's
de djm-5000

Afbeelding


dit is een horeca of drive in mixer joh :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2009 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

johnlienden schreef:
Het is bij armin van buuren, maar volgens mij zie ik hier toch echt een cdj2000
http://twitpic.com/llfmn

idd volgens mij heb je gelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2009 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat is een DVJ. Die heeft namelijk geen oplichtende platter. ;) En sowiezo staat er een SVM 1000 mixer links langs dus dat lijkt mij het meest logisch. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2009 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Nee dat is een DVJ. Die heeft namelijk geen oplichtende platter. ;) En sowiezo staat er een SVM 1000 mixer links langs dus dat lijkt mij het meest logisch. ;)

Dat en zowieso makkelijk te herkennen dat het geen CDJ2000 is, het grote scherm ontbreekt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2009 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En uiteraard heeft hij geen groot scherm. Maar daar had ik nog niet eens opgelet. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

Al meer info over een mixer? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind beide spelers echt top, heb ze mogen testen samen met de DJM-5000 bij de eerste winkel presentatie. Moet toegeven dat beide spelers nog wel wat bugs hadden qua software, maar wel absoluut geweldig zijn. De kans is er ook dat er nog aanpassingen van buiten komen.

AfbeeldingAfbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga dan meteen digitaal ipv zo'n te dure net-niet oplossing, althans dat vind ik dan. :D Want voor een zo'n CDJ 2000 betaal je je helemaal kapot en vervolgens heb je er weinig aan bij een optreden (omdat daar CDJ1000s staan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Ga dan meteen digitaal ipv zo'n te dure net-niet oplossing, althans dat vind ik dan. :D Want voor een zo'n CDJ 2000 betaal je je helemaal kapot en vervolgens heb je er weinig aan bij een optreden (omdat daar CDJ1000s staan).


De CDJ-1000's staan er nog ja. Het voordeel van de 2000 is (wat ik zelf een nadeel vind) dat er al een timecode geluidskaart in zit. Je hoeft dus alleen je USB in je laptop te doen om Traktor te draaien. Vond het zelf erg onhandig om op de ene plek je speler te hebben en het scherm ergens anders. De 2000 is gewoon makkelijk met USB etc, hij is snel en je kunt er heel veel leuke dingen mee. Ik denk ook dat clubs langzaam overgaan op 2000's aangezien de grote DJ's ze op hun rider hebben staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje koffiedik kijken.
Doe mij maar als clubstandaard een xone3d/4d mixer, die ownt in mijn opinie alle pioneer producten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

johnlienden schreef:
_dp_ schreef:
Beetje koffiedik kijken.
Doe mij maar als clubstandaard een xone3d/4d mixer, die ownt in mijn opinie alle pioneer producten :)

:nono:
Dan heb jij denk ik nog nooit met Pioneers gewerkt.
CDJ1000mk3's met djm800 is :bomb:


Sowieso. En die mixer zit er net uit alsof het een behringer product is :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lol, uiterlijk zeg niks. Gaat om de binnenkant en die is meer als in orde ;) Speel zelf eerst maar eens met een xone voordat je het afdoet als een prul mixert :P

En ja ik heb ooit met een CDJ gespeeld ;) Vette dingen hoor! Je hoort mij ook nergens zeggen dat ze troep zijn ofwel >.< ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb ooit met cdj 800 gespeeld,, dat was toch echt super!! Beter als die axis 9 die er langs stonden :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner