Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

whahah deze track is geweldig, zit een heerlijke melodie in en die kick is ook lekker hard! de opbouw is zeer netjes, lekker intro/outtro en die qlimax dan die erin zit!!! geniaale track!! 10+


nott!!! :lol: *better never post shit like this again!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

evasive schreef:
whahah deze track is geweldig, zit een heerlijke melodie in en die kick is ook lekker hard! de opbouw is zeer netjes, lekker intro/outtro en die qlimax dan die erin zit!!! geniaale track!! 10+


nott!!! :lol:


:$ Je beledigd me, dacht zeker dat dit het MOH anthem werd.... :sick: :sick: :sick:

Jullie moesten toch full tracks :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
evasive schreef:
whahah deze track is geweldig, zit een heerlijke melodie in en die kick is ook lekker hard! de opbouw is zeer netjes, lekker intro/outtro en die qlimax dan die erin zit!!! geniaale track!! 10+


nott!!! :lol:


:$ Je beledigd me, dacht zeker dat dit het MOH anthem werd.... :sick: :sick: :sick:


whaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij is nog aan het uploaden, dit is van een maand of 6 terug maar toch een full track

http://www.youtube.com/watch?v=0MuVl194kC8

The Indicator- Just A Rainy Day, het intro zuigt maar vond ut vocal stuk wel vet, veel werk in gezeten. Maar ben hem kwijt dus geen kans meer dat ik hem ooit kan verbeteren :cry:

Edit: De kwaliteit op youtube is nog niet goed, heb hem net geupload

EDIT EDIT:

Hier is dan toch de Invasion preview V, maar aangezien we toch al aan de VI preview werken heb ik hem toch op youtube gezet, kwaliteit is volgensmij nog aan het updaten dus.

http://www.youtube.com/watch?v=-t2B6oj-4NE
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb hier wel 3 fulls die ik even kan neerzetten

Imprezzion - Silence Is So Loud (V2.0) - Nog steeds valse tonen in melo maar verder wel aardig
http://www31.zippyshare.com/v/80018917/file.html

Exnotic - Realize (Imprezzion Remix) - Deze is al aardig beter, maar wel dezelfde kick, screech enzo gebruikt.
http://www7.zippyshare.com/v/22673076/file.html

Me nieuwste: Imprezzion - You're All Alone (Close Your Eyes Mix - komt nog een ''anticlimax'' mix die heet: Pitch Black Mix) - Ben ik nog aan het finetunen want er zitten gebasseerd om commentaren van zowel hier als luisteraars op school nog wat verbeterpunten in maar toch, over het algemeen positieve reacties gekregen.

http://www32.zippyshare.com/v/75311988/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier is dan toch de Invasion preview V, maar aangezien we toch al aan de VI preview werken heb ik hem toch op youtube gezet, kwaliteit is volgensmij nog aan het updaten dus.

http://www.youtube.com/watch?v=-t2B6oj-4NE

Net nummertje! klinkt wel goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
Hier is dan toch de Invasion preview V, maar aangezien we toch al aan de VI preview werken heb ik hem toch op youtube gezet, kwaliteit is volgensmij nog aan het updaten dus.

http://www.youtube.com/watch?v=-t2B6oj-4NE

Net nummertje! klinkt wel goed!



oh, naja dit is in mijn ogen de beste track maar niet releasewaardig, dus als je me nu snapt dan zijn we van het gesprek af ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Hij is nog aan het uploaden, dit is van een maand of 6 terug maar toch een full track

http://www.youtube.com/watch?v=0MuVl194kC8

The Indicator- Just A Rainy Day, het intro zuigt maar vond ut vocal stuk wel vet, veel werk in gezeten. Maar ben hem kwijt dus geen kans meer dat ik hem ooit kan verbeteren :cry:

Edit: De kwaliteit op youtube is nog niet goed, heb hem net geupload

EDIT EDIT:

Hier is dan toch de Invasion preview V, maar aangezien we toch al aan de VI preview werken heb ik hem toch op youtube gezet, kwaliteit is volgensmij nog aan het updaten dus.

http://www.youtube.com/watch?v=-t2B6oj-4NE


die Invasion klinkt opzich niet slecht alleen weet ik niet van wie nou het meeste werk komt aangezien ik het verschil tussen The Indicator - Just a rainy day en Black Chaos - Invasion nogal een groot verschil vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

daarvoor ben je een duo, om elkaar kwaliteiten aan te vullen ;)
en van elkaar te leren .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 18:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Robert, just a rainy day was bijna 1 jaar terug(en niet 6 maanden) en je leert idd van elkaar. Ik sta qua producties al tijden droog en ben pas met revenge weer begonnen. Wat douwe zegt dus.

En je moet mijn maat eens een intro laten maken, dat word dus een fiasco...

en nog iets, ook hij had eigen creaties van te voren maar die zogen net zo hard dan die van mij, dus het is gewoon min of meer dat we sinds de samenwerking pas echte goede dingen maken. Omdat je er meer tijd instopt en je een hoger niveau moet halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is het grootste voordeel van samen producen niet dat beide personen anders naar de muziek luisteren en er over denken waardoor ze elkaars fouten zien e.d. ? (zoiets van spelling laten controleren door anderen = altijd meer fouten vinden :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

evasive schreef:
is het grootste voordeel van samen producen niet dat beide personen anders naar de muziek luisteren en er over denken waardoor ze elkaars fouten zien e.d. ? (zoiets van spelling laten controleren door anderen = altijd meer fouten vinden :P)


ja ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 21:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
EDIT EDIT:

Hier is dan toch de Invasion preview V, maar aangezien we toch al aan de VI preview werken heb ik hem toch op youtube gezet, kwaliteit is volgensmij nog aan het updaten dus.

http://www.youtube.com/watch?v=-t2B6oj-4NE

Deze klinkt idd redelijk netjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Thund3R schreef:
EDIT EDIT:

Hier is dan toch de Invasion preview V, maar aangezien we toch al aan de VI preview werken heb ik hem toch op youtube gezet, kwaliteit is volgensmij nog aan het updaten dus.

http://www.youtube.com/watch?v=-t2B6oj-4NE

Deze klinkt idd redelijk netjes


Heb ook al commentaar van artiesten gehad dus we know what to do ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 22:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zelf maak geen muziek,
Zou er graag wel mee beginnen.
Ben altijd benieuwd naar wat talent hier op hardtraxx is.
ik verwacht niet dat hier :bomb: 's ala weet ik veel gemaakt worden.
maar somige tracks klinken redelijk goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 22:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Ik zelf maak geen muziek,
Zou er graag wel mee beginnen.
Ben altijd benieuwd naar wat talent hier op hardtraxx is.
ik verwacht niet dat hier :bomb: 's ala weet ik veel gemaakt worden.
maar somige tracks klinken redelijk goed


Hmm, als je er mee begint verwacht veel frustatie ;) In ieder geval ik had dat. Maar bomb tracks zijn wel te maken, maar je moet ergens beginnen. Zo bijvoorbeeld mijn tracks waren vroeger ook niet goed, maar invasion is al een stuk op weg en met wat feedback word dat nummer wel aardig, maar dat wil niet zeggen dat het daarmee ophoud.

Als je produced moet je wel echt veel tijd in je hobby steken en jezelf kunnen blijven motiveren ;) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vooral als je net begint met producen in een programma zoals Fruity Loops heb je zoiets van wtf! dit is moeilijk! beetje doorzetten en veel van youtube leren en je komt al een heel eind :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

evasive schreef:
vooral als je net begint met producen in een programma zoals Fruity Loops heb je zoiets van wtf! dit is moeilijk! beetje doorzetten en veel van youtube leren en je komt al een heel eind :thumbsup:


Ik heb zelf nooit op youtube gekeken naar tutorials, want dan ga je die sounds namaken en als ik nu naar die tut's kijk zijn die erg slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 18:21 
 
Hardtraxxer

Hier zit je ernaast, je kunt wel degelijk leren van tutorials van YT. Als je iemand bezig ziet met het maken van een sound,
zie je wat welk knopje doet. Als je die basis kent kun je uiteindelijk zelf je sounds gaan creeeren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
Hier zit je ernaast, je kunt wel degelijk leren van tutorials van YT. Als je iemand bezig ziet met het maken van een sound,
zie je wat welk knopje doet. Als je die basis kent kun je uiteindelijk zelf je sounds gaan creeeren ;)


Idd ;) , ook veel praktische zaken kun je van YT leren, automation, samplen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 18:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja dat wel, maar ik merkte gewoon dat ik andere ging namaken en toen ik zelf wat met die knoppen ging spelen lukte het en kwam er langzaam betere geluiden uit!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Ja dat wel, maar ik merkte gewoon dat ik andere ging namaken en toen ik zelf wat met die knoppen ging spelen lukte het en kwam er langzaam betere geluiden uit!!


Nee dat klopt, erg inspirerend zijn ze niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 18:46 
 
Hardtraxxer

The Amethist schreef:
The Indicator schreef:
Ja dat wel, maar ik merkte gewoon dat ik andere ging namaken en toen ik zelf wat met die knoppen ging spelen lukte het en kwam er langzaam betere geluiden uit!!


Nee dat klopt, erg inspirerend zijn ze niet :P

Neemt niet weg dat je er niks van kunt leren, daar ging het in eerste instantie over..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 19:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
Neemt niet weg dat je er niks van kunt leren

Ik zou er zowizo iets van leren dan, zou niet weten hoe ik aan een track moest beginnen:)
op het moment redelijk druk dus het zal nog niet voor deze weken zijn, ooit wil ik wel eens iets proberen:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2010 09:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Luxion schreef:
Neemt niet weg dat je er niks van kunt leren

Ik zou er zowizo iets van leren dan, zou niet weten hoe ik aan een track moest beginnen:)
op het moment redelijk druk dus het zal nog niet voor deze weken zijn, ooit wil ik wel eens iets proberen:)


zoals er al gezegd werd, je leert wel degelijk hoe alles in elkaar steekt als je en paar mensen bezig hebt gezien! je kunt gewoon alles overnemen wat er wordt gedaan en daarna zelf nog wat extra aanklooien met de knopjes en vele mogelijkheden...

want geloof me als je in FL zonder tutorials begint is een volledige track heeeel ver weg! ik wist aan het begin niet eens dat ik effecten enzo kon toevoegen (of alle patterns in de playlist kon gebruiken xd)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner