Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste Lezer!

Even snel voorstellen: Ik ben Lars en ben 25 jaar kom uit Breda.

Ik ben even einde ten raadt en dacht ik vraag het open op een forum ik hoop echt dat iemand mij hierbij kan helpen.. Ik draai nu zeker al een half jaar op de Pioneer Cdj 350 met usb`s en dat beviel perfect als mixer heb ik de Reloop Usb 350 deze werkt samen perfect. Maar sinds +/- 1 week heb ik een probleem met mijn usb sticks hoe het kan snap ik echt totaal niet.. Werkelijk ik heb 4 usb sticks waarvan 2 van SanDisk 8 G zijn.. 1 daarvan werkt perfect niks aan de hand al mijn andere usb`s ook die van Sandisk (2e) lopen met een kiezen van een nummer vast of blijft 10 sec hangen en vervolgens moet ik mijn USB dus eruit halen of de Pioneer aan en uit zetten.. Hoe het kan ik snap er werkelijk niks van nu kan ik dus niet normaal draaien door dit probleem ben ik nu bijna genoodzaakt CD`s te draaien.. Maar echt hoe onmogelijk het klinkt het is echt raar ik heb 1 usb die werkt op beide decks probeert en werk gewoon.. Dus het zou niet aan de Pioneer's moeten liggen denk ik.. Hopelijk kan iemand mij helpen want ik wil eigenlijk een nieuwe USB kopen maar strak heb ik dus weer het zelfde probleem.. Nu heb ik hier dus 3 usb liggen van 4 g waar ik dus niets mee kan..
Ik hoop echt snel op een reactie..

Super bedankt!

Groetjes Lars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je je usb's gevuld via rekordbox?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb zelf ook 2 CDJ's 350 en soort gelijken problemen gehad.

om een of andere reden werken de CDJ's 350 niet goed met alle USB sticks,
ikzelf heb veel ge-mailt naar bedrijven en ben tot de conclusie gekomen dat je het best een "Kingston Data Traveler" kunt gebruiken bij de CDJ's 350.
deze heb ik vervolgens aangeschaft en nooit meer problemen gehad.

Hier een foto van de sticks:
Afbeelding

Dus mijn advies, koop 2 Kingston Data Traveler's. werkt bij mij ook prima.

Ps. mischien kun je dit de volgende keer beter posten in
dj-s-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Heb je je usb's gevuld via rekordbox?


Hee Dankje voor je snelle reactie!

Nee ik vul usb gewoon standaard zeg maar.. heb gister een tip gekregen om usb's te formateren op 32. Maar ook dit heeft helaas niet gewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

L4rs schreef:
b-ram schreef:
Heb je je usb's gevuld via rekordbox?


Hee Dankje voor je snelle reactie!

Nee ik vul usb gewoon standaard zeg maar.. heb gister een tip gekregen om usb's te formateren op 32. Maar ook dit heeft helaas niet gewerkt.



Hee!
Super bedankt voor je reactie!

Oke het is echt te raar voor worden inderdaad ik heb er nooit problemen mee gehad sinds 1 week geleden.. maar gek genoeg ik heb 2 usb`s van SanDisk waarvan 1 gewoon perfect werkt.. oke waar heb je deze usb aangeschaft? media markt of? Dankje voor je bericht!

Groetjes Lars ( Ik zal hem inderdaad ook daar eens plaatsen )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de kingston data travelers heb ik via bax-shop.nl gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 10:45 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien heeft je usb een te lage leessnelheid voor de pioneer waardoor hij blijft hangen. Ik heb verder geen grote ervaring met die cdj350'jes, maar de keer dat ik er mee gedraaid heb ging dat zonder enige problemen (Corsair Flash Survivor USB stick).

Overigens haal gewoon even al je muziek door rekordbox, super handig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Loopmachine schreef:
Ik heb zelf ook 2 CDJ's 350 en soort gelijken problemen gehad.

om een of andere reden werken de CDJ's 350 niet goed met alle USB sticks,
ikzelf heb veel ge-mailt naar bedrijven en ben tot de conclusie gekomen dat je het best een "Kingston Data Traveler" kunt gebruiken bij de CDJ's 350.
deze heb ik vervolgens aangeschaft en nooit meer problemen gehad.

Hier een foto van de sticks:
Afbeelding

Dus mijn advies, koop 2 Kingston Data Traveler's. werkt bij mij ook prima.

Ps. mischien kun je dit de volgende keer beter posten in
dj-s-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777.html



Hee Loopmachine!

Ik heb je tip opgevolgd gister een Kingston usb gekocht en vandaag muziek erop gezet en tot nu toe werkt ie perfect! Super voor je tip echt bedankt! hopelijk kan ik weer probleem verder! En iedereen bedankt voor reacties ik ga mijn muziek snel via recordbox op usb zetten! super bedankt!

Groetjes Lars
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 23:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Graag gedaan man ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rekordbox maakt je leven nog een stukje eenvoudiger :thumbup: Have fun
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner