Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2009 12:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben nu sinds een tijdje aan het proberen setjes op te nemen, dat lukt me allemaal wel. Alleen al wil ik het terug luisteren is het niet om aan te horen! De bass klinkt veel te hard en het is dus gewoon niet luisterbaar.. iemand help? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2009 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zorg dat je niet in het rood uitstuurt op je mixer, dus let op je gains en draai de eq's zo min mogelijk over 12 uur heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2009 12:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm, maar de eq's hou ik altijd op 12.. dan moet ik de gains maar wat zachter zetten, zal het ff proberen!


EDIT:
Gain lager gezet en meteen beter! thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2009 23:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik had dat probleem ook,
Maar ik heb boxxen hangen waarbij ik de bass hoger moet opschroeven om het beter te laten horen in de kamer.
Opgenomen klinkt dit uiteraard veel te hard.
Heb het opgelost door een mengpaneeltje tussen me pc en mn mengpaneel te zetten.
Kun je de uitvoer daar nog verder regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2009 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb het apparaat voor je. ik had het zelfde probleem, advies gevraagd en heb een Citronic AC-1usb gekocht. het is een externe geluidskaart die je via usb aansluit op je pc. Audacity zit er standaard bij. Koste mij € 59.95
http://www.skytronic.nl/product/product.php?s=128.515

kwaliteit is echt 100%

Ciao

Mark
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

ik heb het probleem nu ook :( gains lager gezet maar dat werkt niet... zal kijken of ik een mengpaneeltje kan vinden en dan uitproberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
ik heb het probleem nu ook :( gains lager gezet maar dat werkt niet... zal kijken of ik een mengpaneeltje kan vinden en dan uitproberen :)

lol, geen mengpaneel er tussen gewoon het line-in volume van mn computertje omlaag zetten xD
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner