Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

he ik ben van plan om een reloop digital jockey te kopen maar is er nog meer goeie software dan reloop atack en tractor le. wat raden jullie aan? (is het ook mogelijk om djay3 te gebruiken want dat is me favoriete software?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

ik zou niks anders willen dan traKtor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 15:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
ik zou niks anders willen dan traKtor :thumbsup:


idd, vind Traktor vele malen beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
ik zou niks anders willen dan traKtor :thumbsup:

ja ik heb me vraag een beetje verkeerd gesteld want ik wou ook weten of je djay3 kan gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 16:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
dj-rico01 schreef:
ik zou niks anders willen dan traKtor :thumbsup:

ja ik heb me vraag een beetje verkeerd gesteld want ik wou ook weten of je djay3 kan gebruiken?


Ik weet bijna zeker dat het niet werkt op djay3.
En waarom zou je dat programma willen gebruiken? Traktor is veel beter :thumbsup:
(vind ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

ElSalvaje schreef:
the sidespinnars schreef:
dj-rico01 schreef:
ik zou niks anders willen dan traKtor :thumbsup:

ja ik heb me vraag een beetje verkeerd gesteld want ik wou ook weten of je djay3 kan gebruiken?


Ik weet bijna zeker dat het niet werkt op djay3.
En waarom zou je dat programma willen gebruiken? Traktor is veel beter :thumbsup:
(vind ik)

tractor zit er toch standaard bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ligt eraan welke je koopt. Als je een 2e hands Digital Jockey (1) koopt heb je Reloop's eigen software, maar als je de Digital Jockey 2 neemt dan zit er Traktor 3 LE bij. Hoe dan ook, ongeacht welke je neemt, gebruik traktor! Echt een heel fijn stukje software ;) Stel alleen wel ff de boel goed in, dat traktor bijvoorbeeld niet alle deck controlls terugzet als je een nieuw nummer laad. Als je dit niet doet kan je pitchfader nog op +2% staan, terwijl in traktor aangegeven wordt dat ie op 0% staat. Traktor zet standaard namelijk alle waardes terug naar 0 als je een track laad.

T is namelijk een beetje onzin om als je 4/5 tracks van standaard 150bpm op 152 afspeelt, om deze elke keer weer bij te moeten stellen met de pitch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Ligt eraan welke je koopt. Als je een 2e hands Digital Jockey (1) koopt heb je Reloop's eigen software, maar als je de Digital Jockey 2 neemt dan zit er Traktor 3 LE bij. Hoe dan ook, ongeacht welke je neemt, gebruik traktor! Echt een heel fijn stukje software ;) Stel alleen wel ff de boel goed in, dat traktor bijvoorbeeld niet alle deck controlls terugzet als je een nieuw nummer laad. Als je dit niet doet kan je pitchfader nog op +2% staan, terwijl in traktor aangegeven wordt dat ie op 0% staat. Traktor zet standaard namelijk alle waardes terug naar 0 als je een track laad.

T is namelijk een beetje onzin om als je 4/5 tracks van standaard 150bpm op 152 afspeelt, om deze elke keer weer bij te moeten stellen met de pitch ;)

ja ik weet hoe het werkt dat moest ik ook bij djay instellen. maar ik weet niet die digital jockey of het een 1 is of 2. ik weet ook niet of die 2de hands is ik kan hem spot goedkoop kopen bij een veiling dus ik moet maar kijke wat ik krijg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als alle knoppen rood licht geven als ze ingedrukt zijn is het een 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Ligt eraan welke je koopt. Als je een 2e hands Digital Jockey (1) koopt heb je Reloop's eigen software, maar als je de Digital Jockey 2 neemt dan zit er Traktor 3 LE bij. Hoe dan ook, ongeacht welke je neemt, gebruik traktor! Echt een heel fijn stukje software ;) Stel alleen wel ff de boel goed in, dat traktor bijvoorbeeld niet alle deck controlls terugzet als je een nieuw nummer laad. Als je dit niet doet kan je pitchfader nog op +2% staan, terwijl in traktor aangegeven wordt dat ie op 0% staat. Traktor zet standaard namelijk alle waardes terug naar 0 als je een track laad.

T is namelijk een beetje onzin om als je 4/5 tracks van standaard 150bpm op 152 afspeelt, om deze elke keer weer bij te moeten stellen met de pitch ;)

Ik heb hier de 1 staan met traktor LE, het is traktor niet hoe maar het zit erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

GreenX schreef:
TakkU schreef:
Ligt eraan welke je koopt. Als je een 2e hands Digital Jockey (1) koopt heb je Reloop's eigen software, maar als je de Digital Jockey 2 neemt dan zit er Traktor 3 LE bij. Hoe dan ook, ongeacht welke je neemt, gebruik traktor! Echt een heel fijn stukje software ;) Stel alleen wel ff de boel goed in, dat traktor bijvoorbeeld niet alle deck controlls terugzet als je een nieuw nummer laad. Als je dit niet doet kan je pitchfader nog op +2% staan, terwijl in traktor aangegeven wordt dat ie op 0% staat. Traktor zet standaard namelijk alle waardes terug naar 0 als je een track laad.

T is namelijk een beetje onzin om als je 4/5 tracks van standaard 150bpm op 152 afspeelt, om deze elke keer weer bij te moeten stellen met de pitch ;)

Ik heb hier de 1 staan met traktor LE, het is traktor niet hoe maar het zit erbij.

:huh: ? ik snap je effe niet
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner