Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 15:40 
 
Artiest

Hoi,

Ik heb al een tijdje een probleem met 1 van mijn Reloop RMP-1 Black Scratch CD speler.
Hij laadt de CD's slecht in en nu sinds vandaag speelt hij opeens geen laag meer, enkel High en Mid word er afgespeelt, en heel in de verte wat laag.

Nu vraag ik mij af of dit een defecte laser kan zijn, of dat het aan de voeding ligt?
Iemand dit probleem vaker gehoord of iemand die een oplossing weet, graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Kunnen er geen Pioneers vanuit DMW vanaf? :P

Maare, geen idee nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-s-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

wij hebben dit probleem ook. de hele bass is bij ons weg kan aan je mengpaneel liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 23:05 
 
Artiest

Forbidden Phobia schreef:
wij hebben dit probleem ook. de hele bass is bij ons weg kan aan je mengpaneel liggen


Dat is het bij mij ook idd, op kanaal 2 werkt alles wel gewoon, dus ik heb een nieuwe mixer besteld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 23:08 
 
Hardtraxx Addict

Denza_Official schreef:
Forbidden Phobia schreef:
wij hebben dit probleem ook. de hele bass is bij ons weg kan aan je mengpaneel liggen


Dat is het bij mij ook idd, op kanaal 2 werkt alles wel gewoon, dus ik heb een nieuwe mixer besteld!


Een grote schoonmaak wil ook helpen. Ik heb een Behringer die helemaal gaar was. Deze procedure 2x gevolgd:

http://www.new-line.nl/forum/read/?t=2065

En hij werkt en voelt weer aan als nieuw. Ook had ik problemen dat frequenties niet doorkwamen, hier heb ik helemaal geen last meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Denza_Official schreef:
Forbidden Phobia schreef:
wij hebben dit probleem ook. de hele bass is bij ons weg kan aan je mengpaneel liggen


Dat is het bij mij ook idd, op kanaal 2 werkt alles wel gewoon, dus ik heb een nieuwe mixer besteld!

en heeft het gewerkt?
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner