Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 15:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Goedenmiddag,

Ik ben op zoek naar goede speakers voor mijn dj set. Ik heb niet echt een idee van wat ik precies wil qua merk of type speakers. Daarom vraag ik bij deze jullie op met het zoeken.
Ik draai voornamelijk hardstyle en wat house. Dus voor mij is een dikke bass erg belangrijk (vind ik ook mooi).
Ik ga de speakers niet gebruiken voor kleine feestjes of iets dergelijks. Gewoon voor bij mij in de schuur.
De ruimte in de schuur (als dat er toe doet) is vrij groot. Ten opzichte van een slaapkamer is ie wel 2 à 3 keer zo groot.
Wat ik persoonlijk belangrijk vind is dat de hi-mid en bass er goed uitkomen en zoals ik al zei is een dikke bass niet verkeerd ;)
En tenslotte, wat ik er maximaal aan uit wil geven is ongeveer 250 euro (aangezien ik ze alleen voor mezelf gebruik)

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!

Groeten Esli
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.bax-shop.nl/producten-uit-as ... -set-van-2
:thumbsup:

Oh kudt, zie dat ze uit het assortiment zijn bij Bax...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.new-line.nl/nl/studio-monito ... _11195.htm (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eweevers schreef:
Goedenmiddag,

Ik ben op zoek naar goede speakers voor mijn dj set. Ik heb niet echt een idee van wat ik precies wil qua merk of type speakers. Daarom vraag ik bij deze jullie op met het zoeken.
Ik draai voornamelijk hardstyle en wat house. Dus voor mij is een dikke bass erg belangrijk (vind ik ook mooi).
Ik ga de speakers niet gebruiken voor kleine feestjes of iets dergelijks. Gewoon voor bij mij in de schuur.
De ruimte in de schuur (als dat er toe doet) is vrij groot. Ten opzichte van een slaapkamer is ie wel 2 à 3 keer zo groot.
Wat ik persoonlijk belangrijk vind is dat de hi-mid en bass er goed uitkomen en zoals ik al zei is een dikke bass niet verkeerd ;)
En tenslotte, wat ik er maximaal aan uit wil geven is ongeveer 250 euro (aangezien ik ze alleen voor mezelf gebruik)

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!

Groeten Esli


Meer dan 2x duurder dus :P

En als het voor thuis is, waarom dan niet lekker een goede logitech set nemen?
Logitech Speaker System Z623 vind ik persoonlijk een aanrader. Blijf je ruim binnen je budget en zijn heerlijke boxjes, ook qua bass :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 00:24 
 
Hardtraxx Veteran

Hebben die RCA/XLR aansluiting dan? Of kun je dan met omvormers werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 10:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het logitech setje heeft een normale jack, maar gooi er dit dingetje tussen en je kan hem zonder problemen op je mengpaneel aansluiten: http://www.allekabels.nl/Tulp-Kabels/9/ ... Kabel.html

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Haat aan logitech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je nou nog uitleg zou geven waarom je haat hebt aan logitech, dan heeft de TS er misschien ook nog wat aan. Zelf nooit problemen mee gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 00:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De Logitech Speaker System Z623 Heb ik zelf ook en gebruik hem ook in dezelde situatie maae dan in de slaapkamet, ze zijn echt heerlijk qua bass,
als je de bass volume al op 1/4 zet dan heb je al ruim voldoende bass :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Als je nou nog uitleg zou geven waarom je haat hebt aan logitech, dan heeft de TS er misschien ook nog wat aan. Zelf nooit problemen mee gehad.

Was ook meer een ongefundeerde rant. :P In die prijsklasse is het wel te doen. In het verleden ook zat Logitech setjes gehad, maar sinds ik ben overgestapt op monitoren wil ik voor geen goud meer terug. Geluid is veel helderder en kwalitatief gewoon een stuk beter.

Aangezien ie aangeeft er 250 euro voor over te hebben, zou ik niet voor een pc-speakersetje gaan, maar dat is mijn persoonlijke mening. :)
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner