Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat filmpjes bekeken op YouTube over het gebruik van timecode op CDJ's in combinatie met Traktor Scratch. Lijkt me ideaal voor de privé feestjes waar ik niet zo'n uitgebreide CD map voor heb klaarliggen (lees: carnavalskrakers etc.)

Ja, het is een oud systeem en ja, CDJ's met USB functie zouden beter zijn, maar ben gewoon benieuwd hoe vlot dit werkt. Werkt het scratchen met timecode in Traktor net zo vlot als op normale CD's? Of heb je echt wel last van een merkbare vertraging?

Daarnaast zou ik ook graag nog eens een setje Technics of Stanton draaitafels aanschaffen en dan is timecode natuurlijk ideaal.

Benieuwd naar jullie ervaringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Euhm, je weet dat er een topic voor dit soort vragen is? Voor elke vraag een nieuw topic maken lijkt me een beetje overbodig.

dj-s-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Euhm, je weet dat er een topic voor dit soort vragen is? Voor elke vraag een nieuw topic maken lijkt me een beetje overbodig.

dj-s-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777.html


Tsja, waar ligt de grens? Het is een algemene vraag over het werken met timecode, ik heb verder geen specifiek probleem m.b.t. een bepaalde geluidskaart of timecode cd's etc. Natuurlijk kun je alles in één topic proppen, maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit.

Maar goed, benieuwd naar ervaringen van mensen die hier ooit mee gewerkt hebben. Hetzij in dit topic, of ergens anders. :)
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner