Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn vraag is:

Ik heb via de motu me geluidskaart een dj set opgenomen,via logic gewoon.
Als ik hem nu opsla via bounce en dan mp3,dan slaat hij hem gewoon op dat werkt allemaal.
Tot ik hem wil gaan luisteren dan hoor ik niks?
Hoe kan dit of moet ik nog wat aan zetten of heb ik het niet goed opgenomen?
Aspelen via logic werkt gewoon ik hoor me hele set gewoon,ik heb voor in me motu de mic/instr 1 en 2 daar heb ik 2 kabels in zitten die lopen naar de mengpaneel toe en daar aansloten op de Master XLR plug input.
Nu heb ik alle schakelaartjes van me motu naar beneden staan dus 6 schakellaatjes totaal,ik neem gewoon op via een audio kanaal,je ziet hem ook opnemen,en ik kan hem gewoon terug luisteren,alleen als ik hem bij bounce hem mp3 opsla zonder andere dingen kan ik hem dus niet terug horen,help me uit de brand:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat de geluidskaart opneemt op een andere output. Wat staat er bij je audiokanaal in logic? Stereo out 1-2, of wat anders? Kan namelijk heel goed zijn dat deze op een andere output staat, maar dat het bouncen nog steeds over 1-2 gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In 1-2 out 9-10 waar kan ik dat precies veranderen want dat kan het wel eens wezen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je kan proberen bij dat kanaal de output te veranderen, of anders moet je even bij je bounce instellingen kijken. Daar staat dan waarschijnlijk aangevinkt dat hij 1-2 pakt, in plaats van 9-10 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 20:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

je hebt pm!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
je hebt pm!

Stuur hm nog is een keer dan, want ik heb geen PM ontvangen!
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner