Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga alle :bomb: vinyl releases op een cd branden, dus pshycedelic vinyl op 1 cd'tje, moet ik dan als wav of als 320 kbps mp3 branden. Of is er geen verschil. Let wel ik doe het nu met een oude cd speler(circa 10 jaar oud) die mp3 lezen redelijk lastig vind, is wav dan een oplossing?

Alvast bedankt jongens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

elke release op 1 cd? heb je zoveel geld dan? :huh: en vind je ook echt alle tracks leuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 22:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
elke release op 1 cd? heb je zoveel geld dan? :huh: en vind je ook echt alle tracks leuk?


Heb nu wss 120 cd's en ik vind niet alles leuk, maar bijv Van de kleinere labels doe ik 8 per cd, van de grote doe ik dus de vinyl of 2 vinyls op 1 cd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 00:23 
 
Hardtraxx Veteran

je moet sowieso geen vinyls verbranden, spreek liever over releases ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 11:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Ik ga alle :bomb: vinyl releases op een cd branden, dus pshycedelic vinyl op 1 cd'tje, moet ik dan als wav of als 320 kbps mp3 branden. Of is er geen verschil. Let wel ik doe het nu met een oude cd speler(circa 10 jaar oud) die mp3 lezen redelijk lastig vind, is wav dan een oplossing?

Alvast bedankt jongens :)


Gewoon altijd je MP3's branden als AUDIO CD, niet als mp3 cd ;) Zo voorkom je dus het probleem waar je nu over spreekt. Ik brand mijn MP3's ook als AUDIO CD en niet als MP3 CD, ook al spelen alle CD spelers waar ik mee te maken krijg MP3's af...

Verschil tussen 320kbps en WAV merk je volgens mij alleen als je ze naast elkaar afspeelt op een goed geluidsysteem. Dan hoor je volgens mij wel een klein kwaliteitsverschil...

Ik heb thuis een paar keer WAV vs. 320kbps afgespeeld, en geen merkbaar verschil gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 11:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
The Indicator schreef:
Ik ga alle :bomb: vinyl releases op een cd branden, dus pshycedelic vinyl op 1 cd'tje, moet ik dan als wav of als 320 kbps mp3 branden. Of is er geen verschil. Let wel ik doe het nu met een oude cd speler(circa 10 jaar oud) die mp3 lezen redelijk lastig vind, is wav dan een oplossing?

Alvast bedankt jongens :)


Gewoon altijd je MP3's branden als AUDIO CD, niet als mp3 cd ;) Zo voorkom je dus het probleem waar je nu over spreekt.

Verschil tussen 320kbps en WAV merk je volgens mij alleen als je ze naast elkaar afspeelt op een goed geluidsysteem. Dan hoor je volgens mij wel een klein kwaliteitsverschil...


Ik heb thuis een paar keer WAV vs. 320kbps afgespeeld, en geen merkbaar verschil gehoord...

Maar toen had je die vuilprop in je flaporen zitten nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 11:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
Maar toen had je die vuilprop in je flaporen zitten nog :P


Hahaha. Alsof ik helemaal doof ben voor geluid/kwaliteit ofzo xd

:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Dj C-Mind schreef:
Maar toen had je die vuilprop in je flaporen zitten nog :P


Hahaha. Alsof ik helemaal doof ben voor geluid/kwaliteit ofzo xd

:mad:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
je moet sowieso geen vinyls verbranden, spreek liever over releases ;)


Kijk naar me 1ste post, vinyl releases ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 19:58 
 
Hardtraxxer

doe dan altijd nog de webreleases >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vert0z schreef:
doe dan altijd nog de webreleases >.<


Dat is eigenlijk hetzelfde concept als een vinyl alleen heb je geen zwart goud
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner