Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 18:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

rich schreef:
JP Hardstyle schreef:
Je hoeft helemaal geen 18 te zijn om binnen te komen, er is nauwelijks controle of je moet er toevallig uitzien alsof je net van de basisschool komt.
Ik ben afgelopen edities van InQontrol & Hardbass ook geweest terwijl ik 16 was.
Dus gewoon proberen als je het echt graag wil :thumbup:

Ik ook In Qontrol en Emporium dan, maar totaal geen controle, echt helemaal niks. In ieder geval niet op id. De enige keer dat er streng gecontroleerd werd op een feest waar ik heen ging, was op Rebirth, wat 16+ is. Voor de rest nooit.

Haha inderdaad bij mij ook, toevallig :P
Daar was eeb vriend van me van 19 zn ID vergeten, mocht ie eigenlijk niet naar binnen maar na veel moeite met MMS'en e.d. mocht het uiteindelijk toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Free festival "The harder styles", is 16+ en gratis :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spanjer schreef:
Free festival "The harder styles", is 16+ en gratis :love:

Alleen ben ik dan op vakantie. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 21:07 
 
Hardtraxxer

hee wellicht een beetje oftoppic, maar voor feesten waar geen leeftijd op zit kan je lang zoeken of niet? :')

heel leuk zo af en toe eens mee naar een standaard house/dance/top40crap feest, maar 't valt me kwa muziek elke keer weer zo gigantisch tegen >.<

en is 't heel moeilijk om al 15 jarige op bijvoorbeeld Restylerz binnen te komen (noem maar wat)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Adrenaline & Laundry Day zijn feesten waar geen leeftijdsgrens op plakt ;) Deze zijn natuurlijk niet te vergelijken met feesten als InQontrol, Q-Base, ... maar al bij al vallen die toch ook nog goed mee en je geraakt er binnen als 13-jarige als je wil ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik-ert schreef:
hee wellicht een beetje oftoppic, maar voor feesten waar geen leeftijd op zit kan je lang zoeken of niet? :')

heel leuk zo af en toe eens mee naar een standaard house/dance/top40crap feest, maar 't valt me kwa muziek elke keer weer zo gigantisch tegen >.<

en is 't heel moeilijk om al 15 jarige op bijvoorbeeld Restylerz binnen te komen (noem maar wat)?

De kans is altijd aanwezig dat je wordt gepakt, maar als je er wat ouder uitziet kan je het best proberen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spanjer schreef:
Free festival "The harder styles", is 16+ en gratis :love:

Dus automatisch k*t.. aangezien je dan allemaal partycrasherts hebt :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maarja, als het niet lukt, dan heb je wel flink wat geld aan een kaartje verbrast... :(

Ben zelf nog 17, en ik wacht gewoon netjes tot ik 18 word, en dan gaat de pret beginnen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 01:39 
 

:thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

idd... FUCKING HELL wat een bump >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 13:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RedRiver67 schreef:
Ben zelf nog 17, en ik wacht gewoon netjes tot ik 18 word, en dan gaat de pret beginnen xd

Ik wens je alvast heel veel plezier! Hoop dat je hem weer zo uberkickt als je verjaard. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup: lekker bezig weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:44 
 

RedRiver67 schreef:
Ben zelf nog 17


Overmorgen Decibel :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore italia 3 september €17.50
The viper nothing to lose album release party 10 september €15,-

2 dikke 16+ feesten
denk dat er 1 ga pakken
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten