Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2009 11:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heb nog 2 kaartjes defqon te koop! Bieden vanaf €80 per stuk :cool: Afhalen in Friesland of opsturen.

Gr


PS. Weet niet of dit hier goed staat maar zo niet wil een admin dit topic even in de juiste sectie zetten? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2009 11:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een vriend van me wil nog heel erg graag een kaartje, zou je me een PM kunnen sturen?

EDIT: Ik hoor ook nog dingen over iemand die de ander zou willen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2009 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe je best wel duur trouwens, gewoon stukje winst erop, maar gelukkig geen absurde bedragen.

Ik hoef ze niet :) ga toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2009 19:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb mn kaartjes gewoon voor 60 euro doorverkocht, zonder winst erop.
80 euro zou ik persoonlijk nog net zien zitten, maar meer zou ik er dan ook echt niet voor uit willen geven. Ik denk ook niet dat je hoger dan dat bedrag in moet gaan zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2009 22:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmmm mensen die met winst hun kaartje doorverkopen... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 00:35 
 
Hardtraxxer

ik hou er ook niet van.. :x
ik had er ook 4, gewoon voor normale prijs doorverkocht omdat ik in chersonissos zit dan..
maarja zo maak je een aantal mensen heel erg blij :) goed genoeg voor me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 10:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een kleine marge zoals dit vind ik gewoon goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 13:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb 1 kaartje verkocht voor €70, gewoon omdat ik er ook moeite voor moet doen die kaarten te krijgen etc. maar 80 vink al te veel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 14:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ieder z'n grens.. maar nu hoop ik wel dat die kaarten voor moi gereserveerd zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 14:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Ik heb 1 kaartje verkocht voor €70, gewoon omdat ik er ook moeite voor moet doen die kaarten te krijgen etc.
Nou zeg, wat een moeite moest je doen... Je moest hoogstens wat geluk hebben, voor de rest is het tegenwoordig doodsimpel om aan kaarten te komen vanuit je luie stoel.

Ik bekijk het liever zo: je hebt een kaartje maar dat is slechts de helft van wat je voor zo'n feest kwijt bent. Want je moet er nog heen en weer terug, je moet nog eten en drinken om de dag door te komen wat tegenwoordig achterlijk veel geld kost...

60 euro voor entree is een belachelijk bedrag, hoe je het ook wendt of keert. En zoals ik al zei, dan ben je er nog lang niet. Iedere feestganger moet zich al helemaal scheel betalen en daar houd ik wel rekening mee. Alleen daarom zou ik er nooit winst bij plakken, het is al meer dan duur genoeg. En al helemaal niet omdat het je zoveel "moeite" heeft gekost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 15:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
W0uT3R schreef:
Ik heb 1 kaartje verkocht voor €70, gewoon omdat ik er ook moeite voor moet doen die kaarten te krijgen etc.
Nou zeg, wat een moeite moest je doen... Je moest hoogstens wat geluk hebben, voor de rest is het tegenwoordig doodsimpel om aan kaarten te komen vanuit je luie stoel.

Ik bekijk het liever zo: je hebt een kaartje maar dat is slechts de helft van wat je voor zo'n feest kwijt bent. Want je moet er nog heen en weer terug, je moet nog eten en drinken om de dag door te komen wat tegenwoordig achterlijk veel geld kost...

60 euro voor entree is een belachelijk bedrag, hoe je het ook wendt of keert. En zoals ik al zei, dan ben je er nog lang niet. Iedere feestganger moet zich al helemaal scheel betalen en daar houd ik wel rekening mee. Alleen daarom zou ik er nooit winst bij plakken, het is al meer dan duur genoeg. En al helemaal niet omdat het je zoveel "moeite" heeft gekost.


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 17:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ieder z'n grens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 09:43 
 
Hardtraxxer

Milán schreef:
dawasiknie schreef:
W0uT3R schreef:
Ik heb 1 kaartje verkocht voor €70, gewoon omdat ik er ook moeite voor moet doen die kaarten te krijgen etc.
Nou zeg, wat een moeite moest je doen... Je moest hoogstens wat geluk hebben, voor de rest is het tegenwoordig doodsimpel om aan kaarten te komen vanuit je luie stoel.

Ik bekijk het liever zo: je hebt een kaartje maar dat is slechts de helft van wat je voor zo'n feest kwijt bent. Want je moet er nog heen en weer terug, je moet nog eten en drinken om de dag door te komen wat tegenwoordig achterlijk veel geld kost...

60 euro voor entree is een belachelijk bedrag, hoe je het ook wendt of keert. En zoals ik al zei, dan ben je er nog lang niet. Iedere feestganger moet zich al helemaal scheel betalen en daar houd ik wel rekening mee. Alleen daarom zou ik er nooit winst bij plakken, het is al meer dan duur genoeg. En al helemaal niet omdat het je zoveel "moeite" heeft gekost.


+1

+1

Vind sowieso al die 15 euro boven het bedrag teveel want het is bieden VANAF 80 euro dus kan nog zo omhoog gaan.
Gewoon 60 euro niet moeilijk doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 13:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik vroeg niet om jullie mening, ik vroeg of jullie intresse hadden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 15:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maare, yoran, ik heb interesse getoond.. ik vermoed dat je op een hoger bod wacht :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yoraN schreef:
Ik vroeg niet om jullie mening, ik vroeg of jullie intresse hadden ;)


Achja, dit is een forum dus dan doe ik het ook gewoon :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten