Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
dewaal schreef:
Vorig jaar had iedereen er zeker zin in dit jaar natuurlijk weer.

[youtube]Filmpje[/youtube]


Wat kut om iedereen zo vol in zn bek te filmen en online te zetten zeg :lol: .


Precies wat ik erover wilde zeggen. Je kan tegenwoordig ook niet meer lekker naar de getver zonder dat een of andere trieste klapwaus een camera in je bakkes drukt en het op dumpert flikkert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dewaal schreef:
Vorig jaar had iedereen er zeker zin in dit jaar natuurlijk weer.



Eend op 00:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik durf nu ook gewoon geen kaartje te kopen, straks is het voor niks. (Ik hou van duidelijkheid)

Kan ik ervan uitgaan dat het gewoon doorgaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Y-me schreef:
Ik durf nu ook gewoon geen kaartje te kopen, straks is het voor niks. (Ik hou van duidelijkheid)

Kan ik ervan uitgaan dat het gewoon doorgaat?


Het lijkt me niet dat dit feest gaat uitverkopen dus je kan gerust nog even de vleermuis uit de hangar kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Het lijkt me niet dat dit feest gaat uitverkopen dus je kan gerust nog even de vleermuis uit de hangar kijken.


Netjes netjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 19:23 
 
Hardtraxxer

Bij Unity Radio afgelopen donderdag werd aangegeven dat de raw een grotere area krijgt en dat de freestyle dus op de plek komt van de raw van vorig jaar, vandaar de wisseling van G-Force en Radar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zou als organisatie echt helemaal simpel worden van zulke droeftoeters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 20:30 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:

Natuurtokkie's :thumbdown:
Dit moest haast toch wel gedaan worden vanwege de haat tegen de muziek? Het vliegveld wordt sinds een paar maanden ook weer echt als vliegveld gebruikt. Die vliegtuigen moeten dan toch ook verstoring veroorzaken? Waarom zou dit dan volgens hun in godsnaam niet kunnen doorgaan :huh:

En waarom moet dat 2 dagen van te voren worden gedaan? Dit feest is toch al maanden bekend bij alle organisatie's?

Verwacht wel dat dit gewoon doorgaat, maar wordt wel gewoon moe van dit soort jankerds >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 21:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is 't niet gewoon een publiciteitsstunt? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 21:05 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Is 't niet gewoon een publiciteitsstunt? :lol:

Dat zou ook nog kunnen ja, maar zou niet weten waarom dat soort natuurorganisaties die publiciteit nodig hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

2 jaar op rij zo'n stunt verliezen kun je ook niet positief noemen.
En voor Airforce is het gewoon kut want mensen zouden kunnen wachten met kaart kopen tot het laatste moment terwijl een gedeelte van de kosten al gemaakt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 10:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het vooral ook erg kneuzig dat dit dan weer 3 dagen voor het festival moet gebeuren terwijl het al maanden lang bekend is dat er een festival gehouden wordt. Komt op mij een beetje over als: we gaan dit waarschijnlijk toch verliezen, maar als we dit net voor het festival doen kunnen we misschien toch nog een klein beetje schade aan richten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.tubantia.nl/enschede/organis ... ~a40e534d/
Citaat:
Eric van Oosterbaan van het organiserende evenementenbureau Absolutely Fresh ziet die beslissing met vertrouwen tegemoet, maar noemt het desondanks 'vervelend'. "Het lijkt alsof het nooit goed genoeg is wat we doen. Vorig jaar zijn er bezwaren gemaakt door dezelfde partijen die nu weer naar de rechter stappen. Toen mocht het doorgaan, dus nu vast ook." Van Oosterbaan noemt de bezwaarmakers - die vrezen voor overlast voor vleermuizen en broedende vogels - 'een klein groepje beroepsklagers'.


En
Citaat:
Dit jaar verwachten we op Airforce tussen de 14.000 en 15.000 bezoekers.

Vorige jaar rond de 10.000 dus dat is erg fijn. Dit is bijna meer dan de beste fantasy island editie die is gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 20:57 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
http://www.tubantia.nl/enschede/organisatie-airforce-festival-vertrouwt-op-goede-afloop-rechtszaak~a40e534d/
Citaat:
Eric van Oosterbaan van het organiserende evenementenbureau Absolutely Fresh ziet die beslissing met vertrouwen tegemoet, maar noemt het desondanks 'vervelend'. "Het lijkt alsof het nooit goed genoeg is wat we doen. Vorig jaar zijn er bezwaren gemaakt door dezelfde partijen die nu weer naar de rechter stappen. Toen mocht het doorgaan, dus nu vast ook." Van Oosterbaan noemt de bezwaarmakers - die vrezen voor overlast voor vleermuizen en broedende vogels - 'een klein groepje beroepsklagers'.


En
Citaat:
Dit jaar verwachten we op Airforce tussen de 14.000 en 15.000 bezoekers.

Vorige jaar rond de 10.000 dus dat is erg fijn. Dit is bijna meer dan de beste fantasy island editie die is gehouden.

Wat was toen het aantal dan en welk jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

2015 +-17.000
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Zeldzaam maar ik ga delete moeten overslaan.. Zsp en polish deathmatch 100% zekerheid. Rest voornamelijk main en wat industrial en uptempo namen pakken. Misschien dan half uur delete maar verder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denekamps Gespuis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 20:58 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Zeldzaam maar ik ga delete moeten overslaan.. Zsp en polish deathmatch 100% zekerheid. Rest voornamelijk main en wat industrial en uptempo namen pakken. Misschien dan half uur delete maar verder..

Geen Black Box? :cry:
Ik ben buiten de Black Box denk ik alleen te vinden bij Detest, I:Gor en Angerfist
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 21:43 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Zeldzaam maar ik ga delete moeten overslaan...


Dit vind ik ook heel moeilijk. Ik kan Delete uit principe niet overslaan maar vind het toch wel lekker om af te sluiten met wat Hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

ShatterDJ schreef:
RTM93 schreef:
Zeldzaam maar ik ga delete moeten overslaan.. Zsp en polish deathmatch 100% zekerheid. Rest voornamelijk main en wat industrial en uptempo namen pakken. Misschien dan half uur delete maar verder..

Geen Black Box? :cry:
Ik ben buiten de Black Box denk ik alleen te vinden bij Detest, I:Gor en Angerfist

Alleen M2S trouwens ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:
RTM93 schreef:
Zeldzaam maar ik ga delete moeten overslaan...


Dit vind ik ook heel moeilijk. Ik kan Delete uit principe niet overslaan maar vind het toch wel lekker om af te sluiten met wat Hardcore

Dan ga je het eerste half uur naar Delete en sluit je af met Denekamps Gespuis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
12:00 - 13:00 Repix (Hellfire)
13:00 - 14:30 Hardbouncer
14:30 - 15:30 Deadly Guns
15:30 - 16:00 Black Flowers
16:00 - 17:00 Andy the Core
17:00 - 18:00 Miss K8 & Mad Dog (Unity)
18:00 - 18:45 KRTM (Killzone)
18:45 - 19:30 Tripped
19:30 - 20:00 Angerfist (Unity)
20:00 - 21:00 Partyraiser
21:00 - 21:30 Noisekick (Killzone)
21:30 - 22:30 The Destroyer
22:30 - 23:30 DT & Unexist (Unity)
23:30 - 24:00 Denekamps Gespuis

Mijn routeplanner voor volgende week :bomb: (Onder voorbehoud)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik baal echt dat Igor tegelijk met Crypsis en Regain is, Igor nog nooit live gezien dus denk dat het dan toch maar 45min/45min gaat worden, omdat de andere twee 1,5 uur hebben. Rest zie ik daar wel :thumbsup: Heel veel zin in iig :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 12:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raw in de tent links vooraan dus. Daar te vinden tijdens SZP en Delete.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten