Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Feest: Airforce Festival
Datum: 05-08-2017
Tijd: 12:00 - 00:00
Locatie: Military Airport Twenthe, Enschede
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.airforcefestival.com/tickets/
Prijs:Vorige jaar:
› Earlybird: € 39,50 ex fee. [sold out]
› Regular: € 44,50 ex fee.

Line-up:
?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Insta story van Radical Redemption een trailer shoot op de strip van het vliegveld.
Volgens mij MM tenue aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou toch wel heel triest zijn, alle manieren aangrijpen om Radical maar anthem te laten maken, als het niet met Angerfist is dan maar met MInus Militia... volgend jaar solo anthem??
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Zou toch wel heel triest zijn, alle manieren aangrijpen om Radical maar anthem te laten maken, als het niet met Angerfist is dan maar met MInus Militia... volgend jaar solo anthem??

En dan nog. Wij zijn hier trots op hoe ver Radical Redemption en Angerfist het hebben geschopt in hun genre en een fotoshoot zegt wel heel weinig.

Vorige jaar was dit echt het vetste festival wat ik heb bezocht en de verwachtingen zullen van velen ook heel hoog zijn. Ik hoop dat ze het kunnen waarmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
Zou toch wel heel triest zijn, alle manieren aangrijpen om Radical maar anthem te laten maken, als het niet met Angerfist is dan maar met MInus Militia... volgend jaar solo anthem??

En dan nog. Wij zijn hier trots op hoe ver Radical Redemption en Angerfist het hebben geschopt in hun genre en een fotoshoot zegt wel heel weinig.

Vorige jaar was dit echt het vetste festival wat ik heb bezocht en de verwachtingen zullen van velen ook heel hoog zijn. Ik hoop dat ze het kunnen waarmaken.


Wie is wij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 22:48 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
Zou toch wel heel triest zijn, alle manieren aangrijpen om Radical maar anthem te laten maken, als het niet met Angerfist is dan maar met MInus Militia... volgend jaar solo anthem??

En dan nog. Wij zijn hier trots op hoe ver Radical Redemption en Angerfist het hebben geschopt in hun genre en een fotoshoot zegt wel heel weinig.

Vorige jaar was dit echt het vetste festival wat ik heb bezocht en de verwachtingen zullen van velen ook heel hoog zijn. Ik hoop dat ze het kunnen waarmaken.


Wie is wij?

Heel wat volk uit de regio Twente.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 23:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was dit festival echt zo vet ja? Ik dacht juist te lezen van niet :x
Verschilt natuurlijk per persoon, maar toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha "wij" kom zelf ook uit het Oosten maar ik deel dat gevoel dus niet :lol:

Het lijkt me echt een wereldgozer, gun hem al het succes van de wereld, kan 90% van z'n nummers prima waarderen.

Maar toch niet elk most wanted feest hoeft een BJ-Fest voor Dempie worden? Laat Act of Rage eens een anthem maken (ik zeg maar wat).

Maargoed het zijn weer aannames laten we het maar afwachten :P maar zo denk ik er over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 00:39 
 
Hardtraxx Veteran

StevenvanKuijk schreef:
Was dit festival echt zo vet ja? Ik dacht juist te lezen van niet :x
Verschilt natuurlijk per persoon, maar toch

http://partyflock.nl/party/316476/votes#votes

Geluid, aankleding, drukte, eten en drinken, allemaal punten die meermaals terug kwamen. Enige min punt was de entree die op het drukste moment wat langer duurde. Ik weet niet waar jij verder reacties hebt gelezen maar dit was toch wel voor velen een hele vette ervaring vorig jaar.


Rickzel schreef:
Haha "wij" kom zelf ook uit het Oosten maar ik deel dat gevoel dus niet :lol:

Het lijkt me echt een wereldgozer, gun hem al het succes van de wereld, kan 90% van z'n nummers prima waarderen.

Maar toch niet elk most wanted feest hoeft een BJ-Fest voor Dempie worden? Laat Act of Rage eens een anthem maken (ik zeg maar wat).

Maargoed het zijn weer aannames laten we het maar afwachten :P maar zo denk ik er over.


Dat kan maar in mijn kringen kan radicale niet veel fout doen. Zelf omgeving Denekamp - oldenzaal dus misschien omdat we er echt dichtbij zitten dat we er zo over denken. Maar ik begrijp dat het voor iedereen verschilt. Maar elke bus reis die ik met pv vanuit opstap plaatsen losser tm Enschede mee maak zitten hordes met Radical/Angerfist /minus is more fans dus vandaar mijn beeld en omgeving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 00:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Was dit festival echt zo vet ja? Ik dacht juist te lezen van niet :x
Verschilt natuurlijk per persoon, maar toch

Was super dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 09:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vorig jaar al een te hoog Art Of Dance/Most Wanted gehalte in de line-up. Dit weegt bij lange na nog niet op tegen een Hardshock
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb overigens ook letterlijk alleen maar positieve verhalen gehoord over dit feest, ben zelf niet geweest maar een grote groep bekenden wel. Dit moet (zeker voor een eerste editie) echt een mega groot succes zijn geweest.

Voor mij wordt het echt afhankelijk van de line-up, maar heb verder geen negatieve houding tegenover dit feest ofzo, vond het alleen opvallend dat wederom Radical uit de kast getrokken zou worden voor het anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was leuk feestje vorig jaar. Mooi dichtbij en leuke locatie. Wellicht weer aanwezig, verwacht wel standaard AoD line upje. Hopen op Delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Mag trouwens 'Twenthe' worden veranderd in 'Twente'? :nono:


Nee

https://vliegveldtwenthe.nl/?utm_source ... d%20twente
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Vorig jaar al een te hoog Art Of Dance/Most Wanted gehalte in de line-up. Dit weegt bij lange na nog niet op tegen een Hardshock

Ja nog zo'n nadeel inderdaad aan de samenwerking tussen AoD en AF. Was ik even vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Rickzel schreef:
Exterkate schreef:
Mag trouwens 'Twenthe' worden veranderd in 'Twente'? :nono:


Nee

https://vliegveldtwenthe.nl/?utm_source ... d%20twente


Ben al stil. :surrender:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 10:58 
 
Hardtraxx Newbie

Vorig jaar echt een top dag gehad! Helaas niet aanwezig dit jaar ivm vakantie. :/

Het lijkt me waarschijnlijker dat radical gewoon in de trailer zit maar niet het anthem maakt. Vorig jaar zater er ook meerdere dj's in de trailer, maar ik verwacht sws een hardcore anthem of ze moeten het concept omgooien. Zou me geld zetten op dyprax of crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 10:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Miss Keta wss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 11:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben blij dat ik dit feest vorig jaar middels een werkbezoek heb kunnen bezoeken. Organisatorisch (stages, eten, drinken, geluid :worship: ) was het prima geregeld + ontzettend dikke locatie. Als betalende bezoeker zou ik hier echter niet snel heen gaan wegens de (voorspelbare AoD) line up en de verschillende genres (heb niet zoveel met hardcore).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Was dit festival echt zo vet ja? Ik dacht juist te lezen van niet :x
Verschilt natuurlijk per persoon, maar toch

http://partyflock.nl/party/316476/votes#votes

Geluid, aankleding, drukte, eten en drinken, allemaal punten die meermaals terug kwamen. Enige min punt was de entree die op het drukste moment wat langer duurde. Ik weet niet waar jij verder reacties hebt gelezen maar dit was toch wel voor velen een hele vette ervaring vorig jaar.


Rickzel schreef:
Haha "wij" kom zelf ook uit het Oosten maar ik deel dat gevoel dus niet :lol:

Het lijkt me echt een wereldgozer, gun hem al het succes van de wereld, kan 90% van z'n nummers prima waarderen.

Maar toch niet elk most wanted feest hoeft een BJ-Fest voor Dempie worden? Laat Act of Rage eens een anthem maken (ik zeg maar wat).

Maargoed het zijn weer aannames laten we het maar afwachten :P maar zo denk ik er over.


Dat kan maar in mijn kringen kan radicale niet veel fout doen. Zelf omgeving Denekamp - oldenzaal dus misschien omdat we er echt dichtbij zitten dat we er zo over denken. Maar ik begrijp dat het voor iedereen verschilt. Maar elke bus reis die ik met pv vanuit opstap plaatsen losser tm Enschede mee maak zitten hordes met Radical/Angerfist /minus is more fans dus vandaar mijn beeld en omgeving.

Klopt inderdaad. Merk het zelf ook.

Benieuwd of ze nog met een paar vette (non-rawe) hardstyle djs komen. Zal wel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 12:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Was dit festival echt zo vet ja? Ik dacht juist te lezen van niet :x
Verschilt natuurlijk per persoon, maar toch

http://partyflock.nl/party/316476/votes#votes


Partyflock is nou niet echt heel representatief imo :P

Meeste mensen daar op zijn zo vdk op een feest dat ze elk feest leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me niet op een festival dat op hardcore gericht is. Zelf dit jaar wellicht een kijkje nemen na de goede verhalen van vorig jaar en als vervanger van Fantasy Island, lekker in de buurt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Was dit festival echt zo vet ja? Ik dacht juist te lezen van niet :x
Verschilt natuurlijk per persoon, maar toch

http://partyflock.nl/party/316476/votes#votes


Partyflock is nou niet echt heel representatief imo :P

Meeste mensen daar op zijn zo vdk op een feest dat ze elk feest leuk vinden.

Vond de waarderingen de laatste tijd wel wat kritischer daar dan pak weg 5 jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ga niet naar de andere kant van het land rijden voor een voorspelbare AoD line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Ga niet naar de andere kant van het land rijden voor een voorspelbare AoD line-up.
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten