Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2009 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kga vertrekke naar me vriendjes :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 03:10 
 
Hardtraxx Newbie

Het was weer een mooi feestje vannacht!
Foto's die ik heb gemaakt staan inmiddels online. Veel kijkplezier.
Foto's Ansarat 2009

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond het echt serieus tegenvallen.
topsets van Noisecontrollers // D-Block & S-te-fan
Headhunterz was serieus ondermaats !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Ik vond het echt serieus tegenvallen.
topsets van Noisecontrollers // D-Block & S-te-fan
Headhunterz was serieus ondermaats !

headhunterz vond ik ook een tegenvaller :( . noisecontrollers, alpha² en tommyknocker vs endymion waren topsets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
HardStyler schreef:
Ik vond het echt serieus tegenvallen.
topsets van Noisecontrollers // D-Block & S-te-fan
Headhunterz was serieus ondermaats !

headhunterz vond ik ook een tegenvaller :( . noisecontrollers, alpha² en tommyknocker vs endymion waren topsets :P

En het geluid :cry: echt om te huilen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
En het geluid :cry: echt om te huilen


ja echt waar op sommige momenten klonk het geluid net alsof je gewoon buiten de tent stond :/
Tommyknocker & Endymion waren echt geweldig! Vond Headhunterz niet slecht eigenlijk maar had meer verwacht van 'm in tegenstelling tot DBSTF en Noisecontrollers waren idd zalige sets :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kwam daar aan na ff in de file hebben gestaan, toen naar binnen EN HET WAS FACKING KOUD :D ... Komen daar bij Daniele Mondello binnen,, tien meter van het podium kon je zonder wat harder te praten gewoon buurten :( pas bij noisecontrollers ging het geluid wat harder,, echt super slecht. Je hoorde soms gewoon die jump/tek tent erboven uit komen, :surrender: . Het einde was wel leuk,, maar agressief man met al die klote belgen in je nek!! Angerfist kwam ook echt niet over met zo'n geluid,, die bass dreunde niet door.. Toen stonden dus die belgen ruzie te zoeken,, gingen we naar huis. Werdt heel onze bus een beetje uitgedaagd,, toen is er nog gevochten mijn neusje doet nou wat auww :mad:


PSYKO PHUNKZ LIVE (L) Was grandioos!! Gewoon G-O-U-D
Alpha Twins draaide ook lekker (Gangsta ook nog voorbij horen komen)
Noisecontrollers niet helemaal gezien, maar de eerste plaat was echt kut toen naar psycko phunkz gegaan en toen nog laatste 20 min mee gekregen.
DBSTF waren gewoon echt super :thumbsup:
Headhunterz draaide wel aardig
Mondello echt super track keuze,, maar die muziek ZO ZACHT WTF MAN!!!
Dutch Master stukje gezien, ff naar de wc en hij draaide ECHT VET!! ^^

De rest heb ik eigenlijk niet zo opgelet,, :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 22:23 
 
Hardtraxxer

Ik heb dus geen leuke avond gemist? Zoals gezegd moest ik de kaartjes weg doen omdat m'n vriendin ziek is.
Toen maar met een paar maatjes naar de TimeOut geweest waar Wildstylez een prima set neerzette! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was echt oe a net niet feestje
DBSTF waren de toppers van de avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Het einde was wel leuk,, maar agressief man met al die klote belgen in je nek!!


ik ben zelf ook een belg en vind het ook verschrikkelijk lastig dat er altijd zijn die het verpesten door te vechten. Daarvoor ga je toch niet naar zo een feesten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan moet je niet in de Buitenwacht komen, daar regent het bloed elke zaterdag op de dansvloer... En daar wordt zelfs nooit Hardstyle gedraaid!

In Takens niet meegemaakt overigens, ook voor de eerste keer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Timmer schreef:
Het einde was wel leuk,, maar agressief man met al die klote belgen in je nek!!


ik ben zelf ook een belg en vind het ook verschrikkelijk lastig dat er altijd zijn die het verpesten door te vechten. Daarvoor ga je toch niet naar zo een feesten!


Ja ik heb zelf een klap gevangen op mijn neus,, 2 keer gemept een keer goed die gast lag met bloed enz en een keer op iemands longen die kreeg ff geen lucht maar dat was echt puur uit verdediging. Ging gewoon nergens over die kut gasten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
nielstil schreef:
Timmer schreef:
Het einde was wel leuk,, maar agressief man met al die klote belgen in je nek!!


ik ben zelf ook een belg en vind het ook verschrikkelijk lastig dat er altijd zijn die het verpesten door te vechten. Daarvoor ga je toch niet naar zo een feesten!


Ja ik heb zelf een klap gevangen op mijn neus,, 2 keer gemept een keer goed die gast lag met bloed enz en een keer op iemands longen die kreeg ff geen lucht maar dat was echt puur uit verdediging. Ging gewoon nergens over die kut gasten >.<


Laundry Day net hetzelfde zielige gasten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
nielstil schreef:
Timmer schreef:
Het einde was wel leuk,, maar agressief man met al die klote belgen in je nek!!


ik ben zelf ook een belg en vind het ook verschrikkelijk lastig dat er altijd zijn die het verpesten door te vechten. Daarvoor ga je toch niet naar zo een feesten!


Ja ik heb zelf een klap gevangen op mijn neus,, 2 keer gemept een keer goed die gast lag met bloed enz en een keer op iemands longen die kreeg ff geen lucht maar dat was echt puur uit verdediging. Ging gewoon nergens over die kut gasten >.<

Waren niet de grootste boys dus? :P Mooi dat je er dan zelf ook wel paar uit hebt kunnen delen :thumbup:
Ma 't was geen top feest? 't zag er wel goed uit in eerste instantie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben zelf ook Belg.. en ik vind het ook kut dat er altijd van die agresieve zijn.
Maar een maat vn me heeft wel een mep gehad van een agressieve nederlander xd

Mja .. top was het niet ! ECHT NIET
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Nou ik heb me echt wel vermaakt op het feestje :beer: <- was ook een grote oorzaak daarvan.
Maar echt het geluid daar.............. stond zoo zacht. Toen ik binnenkwam moest was ik echt gewoon de boxen aan het zoeken haha. maarja wat wil je ook voor zo'n prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je moest echt recht voor zo'n hangende box staan anders had je geen bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

al bij al vond ik het feest nog goed geslaagd ;) was er pas om half 11 dus ik heb het te zachte gedeelte waarschijnlijk gemist :P en zolang je uit de buurt van de tecktent blijft dan mis je al zeker 50% van de vechtpartijen :) heb er maar eentje gezien... eentje staat per ongeluk op de teen van zijn buurman en hij heeft al prijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Machiel schreef:
Timmer schreef:
[quote="nielstil]
ik ben zelf ook een belg en vind het ook verschrikkelijk lastig dat er altijd zijn die het verpesten door te vechten. Daarvoor ga je toch niet naar zo een feesten![/quote]

Ja ik heb zelf een klap gevangen op mijn neus,, 2 keer gemept een keer goed die gast lag met bloed enz en een keer op iemands longen die kreeg ff geen lucht maar dat was echt puur uit verdediging. Ging gewoon nergens over die kut gasten >.<[/quote]
Waren niet de grootste boys dus? :P Mooi dat je er dan zelf ook wel paar uit hebt kunnen delen :thumbup:
Ma 't was geen top feest? 't zag er wel goed uit in eerste instantie..[/quote]


gasten waren gewoon zielig,, wij deden helemaal niks maar hun eerst 15 min ruzie zoeken en toen gewoon erin gevlogen en weggegaan,, :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2009 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een kenkercheape aftermovie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2009 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

Xblister schreef:
Wat een kenkercheape aftermovie


+1 Amateurrrristisch den top
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2009 22:21 
 
Hardtraxx Veteran

welke aftermovie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2009 16:15 
 
Hardtraxx Veteran



:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 19:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad, Het geluid was wel redelijk zacht, zeker bij de toog...
daar hongen gewoon niks boxen voor, dus heel de rechterhelft was helemaal zacht,
Voor de rest eigenlijk alleen bij tommyknocker & endymion in het midden gestaan.
Voor de rest helemaal rechts vanvoor wat liggen stampen en de tektent voor alpha²
en de sfeer begon ook pas bij hhz. Daarvoor was het precies of niemand had er zin in.
Maar man, wat een set van Alpha²! Altijd goed die gasten.
Heb me wel vermaakt daar:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:


:cry:


Dit is gewoon een compilatie van zomaar iemand volgens mij, geen officiele aftermovie.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten