Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een aantal goeie pagina's aan reacties :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Onderste bericht (oude account van rakkietakkie)
off-topic/irritatiemomentjes-t11578-15400.html

Oh ja! Die herinner ik me nog wel :lol:

Nee zo'n kerstmis als rakkietakkie hebben we gelukkig niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De nacht had een vrij lange aanloop voor mijn gevoel, maar vanaf de laatste 45 minuten van Genox / Hardstyle Mafia / Radiance kwam het echt los :D Thug Cookies :loving: Assquake :loving: Inhuman :loving: Sound of Victory :loving:

Daarna dé set van de nacht en misschien wel de beste set sinds, tja, héél erg lang geleden. Dat uurtje Delete vs Vazard had echt alles (L) Klassieke platen, drive, sfeer (L) In 13 jaar feesten staat deze set sowieso top 5.

Vervolgens heerlijk genoten van de album tracks van Vazard, inclusief de kleine toegift met o.a. Zimmersion uiteraard. En na gister weet ik het zeker; dé plaat van het album voor mij is Anxiety Crash :loving:

De laatste 1,5 uur waren de pootjes wel op, desondanks nog flink staan snoeien af en toe. Vooral op de platen van The Purge overigens, plus de Mind Dimension platen die gelukkig nog voorbij kwamen. Het mixwerk kon (vooral van de andere 2 heren) af en toe wellicht ietsje beter...

Heerlijke nacht gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldig feest zeg! Van begin tot eind genoten. Niks te klagen gehad en elke set vond ik echt heerlijk. Met Vazard vs Delete en Vazard zelf natuurlijk als uitschieters. De opbouw in de avond vond ik ook erg fijn! Muzikaal erg hoogstaande avond. Moment van de avond voor mij is Endless Path. Kwam me toch een partij energie en agressie bij me uit xd

Volgende keer wel wat rustiger aan doen met bier. Blijkbaar iemand bijna een blauw oog geslagen tijdens het losgaan maar ik had zelf totaal niks door :lol:. Ben nog nooit zoveel los gegaan op een dag/nacht Als vannacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sfeer tijdens Vazard & Delete was echt fenomenaal :loving: wat een gruwelijk feest zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een dik feest, nog nooit zoveel sfeer meegemaakt. Met Vazard en Delete als absolute toppunt! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goed vermaakt! Sfeer kwam bij mij pas laat op gang. Rond de helft van Hardstyle Mafia, Genox en Radiance begon het bij mij pas echt. Veel platen in de set daarvoor vind ik thuis super vet om te luisteren, maar live werkt het niet altijd even goed. Hoe zit dat met Hardstyle Mafia? Die brede gast lijkt daar echt alles te doen, terwijl ik die andere niet eens heb kunnen betrappen op een plaat inmixen?

Jammer dat de deuren niet wat eerder geopend werden, de hele classic set van Vazard daardoor gemist. Vond het ook vrij stroef verlopen hoe de fouillering en ticketcontrole verging. :thumbdown:

Geluid in het begin van de avond vond ik wat mager. Gelukkig werd dat daarna aanzienlijk beter.

Nieuwe platen van Vazard ontzettend tof. De gated kicks vlogen je om de oren. :loving: Rond 5.15 uur naar huis gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima avond, goeie sfeer. In het begin was het geluid wel echt ondermaads maar dat werd snel beter. Laatste halfuurtje was ook echt genieten, snoeiharde industrial. Alleen de allerlaatste plaat I:Gor - Straight Outta Kielce vond ik wel een tegenvaller. Die plaat hoor je letterlijk op elk feest, en de platen hiervoor gingen echt tien keer harder. Maar goed, mierenneukerrij.


Overigens krioelde het wel van de complot theorieën omtrent main concern. "MC komt zo met mind dimension draaien, heb ik van ** en ** gehoord" En zo nog tien varianten in het rokershok
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer net iets teveel bier in m'n kraag gegooid gisteren, maar ik weet gelukkig nog vrijwel alles. Superveel bekenden en leuke muziekjes. Jammer dat ik heel Vazard classics heb gemist, wat natuurlijk weer typisch was... Ze wisten dat er veel volk in het begin ging komen, doen ze deuren alsnog niet vroeger open. Schandalig vind ik dat. Bij een concert ga je toch ook vroeger binnen om de groep waarvoor je komt te zien. Snap het probleem echt niet om die deuren een half uur vroeger open te gooien. Garderobe en gastenlijst verliep ook niet al te vlot. Heb je natuurlijk als daar 50 man tegelijk hun jas wil wegdouwen. Ging dat mens aan de ingang nog moeilijk doen dat ik geen +1 had, terwijl die winactie duidelijk voor 2 personen was. Lekker om dan pas tijdens het applaus bij Vazard binnen te wandelen. Is het eerste wat je in de zaal ziet uiteraard die verdomde Job die al helemaal bezweet je een knuffel komt geven. Godver xd

D-Verze, Vyral en Infirium vond ik best baas. De sfeer was op dat punt nog niet echt je van het, maar wat draaide deze mannen dikke platen! Linksachter nog even wat ruimte moeten zoeken tijdens die Digital Abuse plaat. Alles kapot rammen. HM, Radiance en Genox keek ik eerlijk gezegd niet zo hard naar uit, maar de heren hebben toch best prima gedraaid. De sfeer hielp ook wel tijdens deze set. Daarna voor mij het setje van de avond. Vaz & Del. Ouderwets beuken op al die dikke kneiters en ja hoor, The Debt kwam ook langs! Voor mij nog steeds de beste Spoontech plaat ooit gemaakt. Flinke maaisessie gehad met een hoop mensen (ook van hier) rechts onder dat verlaagd stukje. Daar had je echt alle ruimte.

Bij Vazard solo een plaatsje gaan zoeken vooraan. Stonden we uiteindelijk rechtsvoor waar we ook voldoende plaats hadden. Dit uur heb ik gewoon enorm hard staan genieten met mijn handen in mijn haren. Wat een parels! :loving:

Nog best lang gebleven bij The Purge, Unkind en Wicked. Moet ook een beetje mijn woorden terugnemen over Unkind. Volgens mij heeft iemand tegen hem gezegd hoe het moet, of had die de boodschap zelf begrepen. Mixwerk was nog steeds niet wat het moet zijn, maar ik heb me er in ieder geval niet aan gestoord zoals op zijn vorige gigs. Rond 6 uur vertrokken, omdat mijn vriendin het echt niet meer trok. Was natuurlijk nog een oh zo leuke terugrit van anderhalf uur. Gelukkig heeft Grim heel de autorit geslapen, want daar kwam ook niets nuttig meer uit. xd

Top feest! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 18:59 
 
Hardtraxx Addict

Het is hier bekend dat ik hier nooit zo'n fan van was. Maar man wat ben ik blij dat ik mee moest van een vriendin. Echt geen seconde spijt van gehad muziekaal en qua sfeer.
Wel naar dat rond 4/half 5 mn knie er mee op hield.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een nacht :loving: Gelukkig 20 min van Vazard zijn openings set mee kunnen krijgen en wat een geluk! Platen als Dreams Or Memories, Invitation, Progression, Auroras, Epiloque, Nothing, was echt bizar :woot:

Daarna kwamen Vyral, D-Verze & Infirium. Heel veel vette muziek gehoord alleen soms door de langs breaks miste je drive in de set en vooral de Infirium platen hadden niet zo hoog dansvloer gehalte waardoor je moet meer moest luisteren dan echt los kon gaan. Maar daar tegenover stonden de zware kicks van Vyral die echt door alles heen gingen met Dark Wisdom als persoonlijk hoogte puntje :love: . En D-Verze die even Lunatick (Original Mix) En Forver Hard van Carnifex erop gooit. Heerlijke lopen snoeien.

Toen was het tijd voor Hardstyle Mafia, Genox en Radiance en meteen werd ik omver geblazen door de openings plaat! Was wat langzamer maar die kicks :surrender: (Iemand enig idee welke track dat was?). Verder heerlijk veel nieuw werk van de bovengenoemde namen en met name die van Genox kwamen zo fijn door.

Toen naar het setje van de avond Vazard & Delete. Wat blijven deze mannen me toch altijd verassen want ik viel in de ene verbazing in de andere die dat geweld wat hun draaide. Al dat oude Spoontech werk van de heren samen en solo was meer dan genieten. Volledige uit mn klaplong gegaan.

En daarna was het tijd voor de main man van de avond. Vazard zijn album showcase. Stuk voor stuk hoge kwaliteit platen met hun eigen unieke maar toch typische Vazard sound. Met als hoogte puntje toch Seeker Of Fire en de collab met Hardstyle Mafia :worship:

Over na de afsluit set van de avond wat imo toch de minste set was. The Purge tracks waren erg vet om live te horen en gingen ook lomp! Evolution, I Am Anger etc waren heerlijk. Ook de platen van The Wicked klonken verbazingwekkend goed. Enige mindere waren die platen die Unkind over het algemeen draaide maar toch mocht de pret niet drukken.

Overall een van de beste feesten waar ik ben geweest en alles deed me denken aan 5 Years Of Spoontech waar de sfeer ook zo goed was. Enorm leuk om eindelijk iedereen eens in het echt te ontmoeten ook hier van het forum! Bedankt iedereen voor het leuke feest en tot de volgende :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 19:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Het is hier bekend dat ik hier nooit zo'n fan van was

Maar niemand weet toch wie jij bent??
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Wat me nu trouwens opviel. Eindelijk een set met Hardstyle Mafia waarbij het geluid gewoon goed was. En geen overkill aan bass zoals normaal bij hun sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel prima vermaakt opzich door alle gezellig mensen. Een hele boel leuke platen gehoord maar ook meer dan genoeg wat niet echt mijn ding is. Geluid vond ik ook stukken beter dan de voorgaande keren dat ik in Rodenburg ben geweest dus daar was ik ook wel blij mee. Met lage verwachtingen heen gegaan maar uiteindelijk een leuke nacht gehad. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Sfeer tijdens Vazard & Delete was echt fenomenaal :loving: wat een gruwelijk feest zeg :D


Precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Blijkbaar iemand bijna een blauw oog geslagen tijdens het losgaan maar ik had zelf totaal niks door :lol:.


Wat is hier " :lol: " aan als ik vragen mag? Totdat het eens bij jou gebeurd, dan " :lol: ", je waarschijnlijk ook niet zo hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 22:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad met uitschieters Vazard solo en Vazard & Delete.
Geluid was prima en sfeer top (s/o naar de flesjes bier (L) )

Alleen jammer van de terugweg waar als eerst de auto niet starte dus wegenwacht gebeld.
Dynamo kapot, ja jullie kunnen doorrijden tot huis, mooi niet want vlak nu Utrecht sloeg die af en stonden we op de vluchtstrook. 1 uur pas thuis genieten weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
RoyAPO schreef:
Blijkbaar iemand bijna een blauw oog geslagen tijdens het losgaan maar ik had zelf totaal niks door :lol:.


Wat is hier " :lol: " aan als ik vragen mag? Totdat het eens bij jou gebeurd, dan " :lol: ", je waarschijnlijk ook niet zo hard.

Nee dat is waar maar ik heb ook gewoon mijn excuses aangeboden. Ik vond het eerder komisch dat ik gewoon niks door had

Heb trouwens ook een keer een flinke stomp tegen Mn neus gehad. Deed flink pijn haha. Maarja, risico van het vak noem ik het maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 09:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hulde ook voor het draaien van Back 2 Sleep, Eternal en Lunatick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtig feest gehad. Muziek + gezelligheid + Mario sprongen met LemvinFR :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest was dit! Netjes om 10 uur bij de voordeur staan, maar helaas konden we laat pas naar binnen. Eerste half uur was al genieten (Dreams or Memories (L) ). Daarna voor mij een van de hoogtepunten, Infirium vs D-verze vs Vyral. Super dikke platen gehoord (Lunatick eindelijk fatsoenlijk mee mogen maken). Stond ik daar mijn album af te rekenen, hoor hem ingemixt worden. Snel terug rennen! Snoei gehalte was ook echt ziek hoog de hele avond. Hardstyle Mafia vs Genox vs Radiance iets minder van meegekregen op een aantal platen na (Back 2 Sleep en Assquake).
Daarna het hoogtepunt van de avond: De sets van Vazard vs Delete en Vazard album showcase. Ik weet niet precies met welke plaat er geopend werd, maar wtf was dat? Een vip edit van Let's get weird? Wist niet meer waar ik het moest zoeken, wat grof was dat.

Daarna merkte ik dat mijn energie redelijk op begon te raken. Vooral de laatste set van the Purge vs the Wicked vs Unkind merkte dat mijn energie echt parten begon te spelen. De platen van The Purge en Mind Dimension waren echt dik. Weet niet meer wat The Wicked heeft gedraaid (Heartless sowieso). Platen van Unkind heb ik sowieso niets mee (met als dieptepunt die Internetfriends remix). Mixtechnisch was het wel een stuk beter, maar dat kwam meer door The Purge en The Wicked denk ik. Hulde voor het draaien van The Dizzorder & R-Tillary - Vampires Dream! Laatste half uur industrial vond ik de ene plaat heel vet en de andere weer helemaal niets. Wel alle energie eruit gesnoeid dat laatste uur.

Ik vond het wel heel vreemd. Al die roddels en complot theorieën. Elk feest in de Rodenburch is tot 7 behalve dit feest. Geen enkele Main Concern plaat gehoord (behalve de collabs). Toch jammer dat dat niet gebeurde op het einde dan nog ipv die hoop industrial. Ach meer hype naar Defqon in ieder geval.

Voor mij het beste spoontech feest tot nu toe! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ik weet niet precies met welke plaat er geopend werd, maar wtf was dat? Een vip edit van Let's get weird?

Was de Oz Supreme edit van Supremacy Australia

Hekzitter schreef:
Ik vond het wel heel vreemd. Al die roddels en complot theorieën. Elk feest in de Rodenburch is tot 7 behalve dit feest. Geen enkele Main Concern plaat gehoord (behalve de collabs).

Thug Cookies, Machinery 2014, Infected en zelfs Fear Me (Main Concern Remix) - waarvoor hulde - zijn toch wel degelijk gedraaid. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Platen als Ultimate Reality of Time Has Come had ik ook wel graag gehoord. Had eigenlijk wel verwacht dat ze als verrassing dat laatste half uurtje zouden draaien. Was toch al huiswaarts, dus gelukkig heb ik dat niet gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Platen als Ultimate Reality of Time Has Come had ik ook wel graag gehoord. Had eigenlijk wel verwacht dat ze als verrassing dat laatste half uurtje zouden draaien. Was toch al huiswaarts, dus gelukkig heb ik dat niet gemist.

Ik had nog aan Nick van MC gevraagd of ze echt niet even gingen draaien. Ik had gezegd dat ik van plan was rond half 6 naar huis te gaan en het enorm jammer zou vinden als ze dan toch zouden draaien. Hij had me beloofd dat ze dat niet gingen doen. Op dat moment vond ik het wel bijzonder dat er zo weinig MC platen gedraaid waren ja. Maargoed, op Defqon wordt het des te meer genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wss wegens exclusiviteitsredenen die opgelegd zijn door Q Dance dat ze niet gingen draaien
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten