Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van alleen Warface krijg je niet meteen een heel ander publiek hoor, en als hij zo'n set neerzet als vorig jaar op Loudness zie ik hem er graag bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Van alleen Warface krijg je niet meteen een heel ander publiek hoor, en als hij zo'n set neerzet als vorig jaar op Loudness zie ik hem er graag bij.


Als hij weet dat hij voor 'spoontech publiek' staat, weet ik zeker dat hij er wat vets van kan maken! Die man snapt 't best wel. Hij heeft me het afgelopen jaar erg vaak verrast met z'n setjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 18:05 
 
Hardtraxxer

Indyy schreef:
Alsjeblieft geen Malice & Rooler, hebben hier weinig te zoeken imo. Doe maar Warface & Dark Pact dan! ^^

Rooler was er vorige keer ook bij en stond meerdere malen ook achter de deck, dus vond het niet zo vergezocht.

Warface & Dark Pact zou idd ook heel vet zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 18:10 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Oude Spoontech knetters van Warface is wel leuk ja, maar trekt waarschijnlijk het verkeerde volk an. Digital Abuse en dat straatje is dan een betere optie. Of Sasha F gewoon live zetten.

Het zou briljant zijn als Sasha F al zijn oude knallers gaat draaien, zie het alleen niet zo snel gebeuren helaas. Ik geloof ook dat The Machine toendertijd voor hem produceerde, en tegenwoordig geloof ik Adventum. Weet niet of het waar is, maar als ik het gigantische verschil in kwaliteit van zn oude en nieuwe releases zie vind ik het wel aannemelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier moet en zal ik bij zijn. Valt ook nog mee qua afstand. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Van alleen Warface krijg je niet meteen een heel ander publiek hoor, en als hij zo'n set neerzet als vorig jaar op Loudness zie ik hem er graag bij.


Eerder dan wanneer een Malice & Rooler geboekt wordt, wat hier eerder gesuggereerd werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar een grandioos feest gehad, dus ben hier ook weer bij. Hopen dat de line up weer zo vet is als vorig jaar. Weer een Delete en/of Vazard classic set aub <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 10:39 
 
Hardtraxxer

Er is een poll geopend op de fb pagina van Bass Protocol.

Zelf heb ik gestemd op Vazard, delete (+classic set), main concern ofc, hs mafia/freakshow live, warface spoontech set (67 stemmen!), mind dimension, d-verze, infirium, radiance & wavolizer (lijkt me gruwelijk als afsluiter samen met Main Concern, maar heeft maar 4 stemmen :/)

Als iedereen hier nou ff stemt op de spoontech artiesten, dan blijft het ook een echt spoontech feest! N-Vitral die met Main Concern afsluit lijkt me ook wel vet, vooral als hij dan zn oudere nummers draait, maar dan heb je het risico dat er veel hardcore liefhebbers die niks met spoontech hebben naar het feest komen, gezien zijn populariteit tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 11:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Waarom N-Vitral, die heeft helemaal niks met Spoontech.

Op zo'n spoontech avond heb je sowieso niks aan hardcore want als bijvoorbeeld een Vazard & Delete afsluiten komen daar mening mainstream hardcore artiesten, incl N-Vitral (mits hij alles voor LTYT Remix gaat draaien), echt niet meer overheen.

Tenzij je echt iets lomps neerzet als een Embrionyc, The Outside Agency, Deathmachine e.d. maar daar passen er geen van bij. Naast dat ze ook niks met Spoontech hebben.

Als je aan de Australische kant zou kijken dan kom je ook niet veel verder dan Tymon en Dep Affect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb ook even op alle spoontech artiesten gestemd, laten we het gewoon lekker een spoontech feestje houden :thumbup:
al zou ik bijvoorbeeld een spoontech set van warface helemaal niet erg vinden :)

wordt er daadwerkelijk rekening gehouden met de uitkomst van de pol door de organisatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 12:01 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Waarom N-Vitral, die heeft helemaal niks met Spoontech.

Klopt, maar met name zn oude stijl heeft wel overeenkomsten met het stijltje van Main Concern, ze hebben ook aangegeven door hem geinspireerd te zijn. Ook draaien ze vaak platen van hem, ook bij de vorige editie, dus een afsluitset tussen hun twee leek me geen slecht idee in die zin, maar heb niet gestemd omdat dat het verkeerde publiek gaat aantrekken.

Beter gewoon alleen spoontech artiesten met als uitzondering dan bijv idd warface spoontech set, en hopelijk (maar dat gaat toch niet gebeuren) Wavolizer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 12:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

N-Vitral heeft een paar keer aangegeven niet meer zijn oude spul te draaien omdat het niet meer zijn ding is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 12:06 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
N-Vitral heeft een paar keer aangegeven niet meer zijn oude spul te draaien omdat het niet meer zijn ding is.

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Waarom N-Vitral, die heeft helemaal niks met Spoontech.

Op zo'n spoontech avond heb je sowieso niks aan hardcore want als bijvoorbeeld een Vazard & Delete afsluiten komen daar mening mainstream hardcore artiesten, incl N-Vitral (mits hij alles voor LTYT Remix gaat draaien), echt niet meer overheen.

Main Concern draait regelmatig platen van N-Vitral, en als zij hun tracklist posten op Facebook na een feest zie ik hem ook regelmatig 'thanks for the support!' of iets in die zin reageren. Ik weet niet of ze echt bevriend zijn, maar N-Vitral zou ik op dit feest in ieder geval zeker niet misplaatst noemen. Een afsluitende set vs. Main Concern teken ik voor! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 12:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Elkaar supporten is iets anders dan dat ze iets met elkaars carrière te maken hebben. Vooralsnog heeft de huidige stijl van N-Vitral niks te maken met Main Concern/Spoontech evenals dat de Spoontech afsluiter gewoon stukken harder is dan de huidige N-Vitral.

Als hij toch zijn oude spul zou draaien moedig ik dat alleen maar aan, maar hij heeft zelf aangegeven dit niet meer te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Elkaar supporten is iets anders dan dat ze iets met elkaars carrière te maken hebben. Vooralsnog heeft de huidige stijl van N-Vitral niks te maken met Main Concern/Spoontech evenals dat de Spoontech afsluiter gewoon stukken harder is dan de huidige N-Vitral.

Als hij toch zijn oude spul zou draaien moedig ik dat alleen maar aan, maar hij heeft zelf aangegeven dit niet meer te doen.


Wie zegt dat het een Spoontech avond moet worden? Het draait om Main Concern en als zij door N-Vitral geinspireert zijn dan is het toch niet meer dan logisch?

Staat alleen Spoontech Presents: maar het draait toch echt om MC, niet om Spoontech in het geheel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

N-Vitral of Wavolizer zou erg vet zijn als afsluiter inderdaad. Zelf ook op alle Spoontech namen gestemd in de poll. Blijft toch ongelooflijk dat er mensen de opties 'Radical Redemption' of 'E-Force' toevoegen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang er maar geen Gearbox geboekt wordt. Dan krijg je dat verschrikkelijke paupervolk wat gewoon niet op een dergelijk feest past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lijkt me vet als ze gewoon spoontech artiesten houden. Met N-Vitral of Wavolizer als afsluiter.
Maar ben bang dat Outlaw, Rebelion of Malice & Rooler er sowieso wel staan ivm de remixes
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Zolang er maar geen Gearbox geboekt wordt. Dan krijg je dat verschrikkelijke paupervolk wat gewoon niet op een dergelijk feest past.


Bah wat praten jullie als een stel elite zeg hier.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 14:12 
 
Hardtraxxer

Koen schreef:
Maar ben bang dat Outlaw, Rebelion of Malice & Rooler er sowieso wel staan ivm de remixes

Idd, zat ik ook al aan te denken vanwege die 2 remixen.

Maar goed, ff los van alle speculaties betreffende de lineup, dit feest wordt er gewoon weer eentje voor in de boeken! Daar heb ik 100% vertrouwen in. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 14:24 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Joey schreef:
Zolang er maar geen Gearbox geboekt wordt. Dan krijg je dat verschrikkelijke paupervolk wat gewoon niet op een dergelijk feest past.


Bah wat praten jullie als een stel elite zeg hier.. :thumbdown:


Eens. Lekker tegen alles en iedereen aanschoppen. En met Rebelion is de nieuwe kop van jut er ook, nadat Warface dat een tijd is geweest, heerlijk moet dat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonder het een boven de ander te plaatsen, het gemiddelde publiek dat gearbox en spoontech trekken, past gewoon niet echt bij elkaar. Gearbox heeft in mijn ogen weinig te zoeken op een spoontech avond, net zoals spoontech niet thuis hoort op een gearbox feest. De muziek (de sound, de kicks, etc) en de beleving van de fans liggen bij deze 2 labels helaas te ver uit elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan Malice & Rooler zeker waarderen maar zoals hierboven gezegd wordt passen Spoontech & Gearbox niet bij elkaar op zo'n avond als dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Joey schreef:
Zolang er maar geen Gearbox geboekt wordt. Dan krijg je dat verschrikkelijke paupervolk wat gewoon niet op een dergelijk feest past.


Bah wat praten jullie als een stel elite zeg hier.. :thumbdown:

Kun je vinden. Eén van de dingen die de editie van vorig jaar zo goed deed scoren bij mij was het publiek wat echt dedicated to Spoontech was. Met Gearbox krijg je een heel ander slag publiek en dat publiek past gewoon niet bij Spoontech.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten