Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tot vanavond liefjes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Te herkennen aan, ach laat ook maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik de meeste Hardtraxxers die hier komen al wel eens heb gesproken dussss, tot vanavond! :beer:

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wel zin in ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Spanning Tree schreef:
Veel plezier vanavond schatjes, ik ga toch niet ivm werk


Wtf thijs, dit kan je ons niet aandoen :cry:

Mijn excuses, zou ook niet eerder weg kunnen omdat het ov pas na het feestje weer rijdt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh pls maak filmpjes, of stuur ze op snapchat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 22:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onderweg :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onverwachtse feestjes zijn meestal de beste!

Aanwezig vanavond :D ! Ben niet meer zo into de hardstyle maar laat me verrassen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 00:50 
 
Hardtraxx Veteran

ion_elgreco schreef:
Waarom is er nu weer een kinderfeestje tegelijk..

Heb je toch geen last van..


Jammer dat de jongens van Digital abuse zo zenuwachtig zijn.
Afwisselende track keuze, en niet echt lekker mixen af en toe.

Gelukkig maken de eigen Tracks het goed:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 02:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ff de audioman aanspreken ofzo, lage tonen verdrukken de rest van het geluid imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 06:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus wat een bizarre nacht was dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 07:11 
 
Hardtraxx Newbie

Erg goed vermaakt vannacht! Na twintig minuten Rebelion richting huis vertrokken, begin klonk overigens best tof! Meer variatie dan verwacht, en soms idioot lomp. Openingsset wisselde veel in volume? WTF wel erg fijn. Radiance verrassend goed, evenals Punch Patrol, Delete en uiteraard Main Concern. Geen last gehad van de jonkies, sommige liepen erbij.. :lol: Zal morgen even wat beeldmateriaal uploaden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 07:48 
 
Hardtraxx Veteran

In een kleine maand 2 bizarre nachten mee gemaakt. Dayum :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 08:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te hard geluid, bij Digital Abuse snappen ze er helemaal niks van, Radiance was wel grappig, Hardstyle Mafia was tof, The Punch Patrol ook, Main Concern was leuk, Delete was leuk, ik had naar huis moeten gaan (Rebelion), ik had naar huis moeten gaan (N-Vitral), veel vdk volk, geluid werd echt kut bij N-Vitral soms, was wel leuk.

Houdoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 08:54 
 
Hardtraxxer

Halverwege Hardstyle Mafia binnengekomen, was dikke prima. The aPunch Patrol was niet helemaal wat ik verwachte, werd in het begin voor mijn gevoel nogal traag doorgemixed waardoor er weinig tempo inzat. Meeste tracks waren wel dik, die Vyral is echt een talentje hoor! Ook fijn om the black temple weer eens gehoord te hebben. Uurtjes Main Concern en Delete waren echt genieten, die sfeer tijdens Who i Really am was geweldig! Heb mezelf ook prima vermaakt op (jawel), Rebelion. Kon het zeker waarderen. Eerste 20 minuten N-Vitral meegepakt, kwamen wat lekkere industrial klappertjes voorbij. Fijne avond gehad, minpunt was wel het geluid dat zo achterlijk hard stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hee! Blijkbaar tot 7 uur gebleven... Ik vond het een dik feest. Nog veel Vazard tracks gehoord. Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete, Rebelion en N-Vitral erg dik!

Wat steekt de kwaliteit van Deletr toch ver uit boven Rebelion....
Set van de nacht dan ook!

Supersfeer, erg veel gezellige mensen en blije, genietende koppies!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

Plus punten vanavond waren op zeker :
+++++ sfeer.
++++ geen MC. Niet gemist ook, ze deden het zo prima.
+++ geen co2 kanon.
++ setjes van begin tot eind (ja ook rebelion).
+ Bar drinken halen en muntjes waren snel gedaan.
+ netjes kwart voor 11 de deur los.
+ ruimte.
+ allemaal lachende koppies.


Voor de afwisseling, 1 min puntje
- geluid was toch iets teveel gefocust op lage tonen. Regelmatig de melodie of zang niet kunnen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sets van Punch Patrol en Delete :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg toffe avond gehad! Binnengekomen tijdens Radiance die goed draaide, kicks kwamen goed door op het geluidsysteem. :thumbsup: Daarna Hardstyle Mafia, daar was soms een overkill aan bass aanwezig helaas, wel een gave set. Die tracks met Yuna-X vocals vind ik zo vet. Allejezus wat klapten die kicks van Mind Dimension er hard op tijdens de Punch Patrol :surrender: zo hard en toch zo zuiver. De sfeer tijdens Main Concern en Delete was zo vet, Delete die D draait :loving:. Al met al een hele toffe avond gehad, alleen jammer dat dat andere feest ook net was afgelopen toen wij weggingen, al die opgefokte smoothpapi's bij de garderobe rij waren heel vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fantastische avond gehad. helaas hadden we vertraging en moest ik digital abuse missen, al hoorde ik later dat het toch wel een beetje tegenviel. verder eigenlijk alleen meer hele dikke sets gehoord, met als uitschieters delete & the punch patrol.
na delete was ik ook wel helemaal gesloopt en zijn we rond half 6 naar huis gegaan.

ook nog een hele hoop hardtraxxers ontmoet :thumbsup:

wat een nacht :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet echt een leuke avond gehad. T/m Hardstyle Mafia niks aan de hand, alleen een vol gevoel, daarna werd ik enorm misselijk. Was de hele week al niet super fit en dat kwam er nu allemaal uit. Pluspunt was dat de WC's (op 1 urinoir na) redelijk schoon waren. Tot ik er geweest was. :') Digital Abuse erg matige trackkeuze. Radiance viel op een aantal platen na best tegen. HSM was erg tof. Trackkeuze van de sets er na klonk allemaal prima van achterin de zaal waar ik zat, er was alleen veel te veel bass wat me erg stoorde. Om 5 uur naar huis gegaan, had ik wel nodig. De sfeer was wel super om te zien en dat ze de deuren eerder open gooiden was wel goed geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



gvd sfeertjuh wel hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wereld avond gehad, met heel veel mensen lopen ouwehoeren :beer: top setjes veel blije mensen!

Punch Patrol was echt tof! Vyral heeft echt gruwelijke eigen nummers, maar moet nog wel beetje oefenen met draaien. Zirkum & Mind Dimennsion gewoon bazen :worship: Klein minpuntje, gedurende de avond waren er wel heel veel mixfoutjes... geen wereldramp maar haalt je wel even uit het moment ofzo.

Hardstyle Mafia voor het eerst elive meegemaakt, maar door het geluid vond ik het een beetje meh. Rebelion was ook gewoon lachen, maar wel halverwege de set weg gegaan! Delete en Main Convern spreekt voor zich, gewoon geniaal!!

@Joey balen man!! Dat ene urinoir was idd extreem ranzig. Denk je even chill dat er een wc vrij is, ligt die tot de rand vol met bagger xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, wat een vet feest was dit! :drool: Iets na 11 binnen voor Digital Abuse. Eerste keer NL voor die gasten en daar mogen ze het als het aan mij ligt wel bij laten. Als je met 75% van je set aan komt zetten met de standaard 13/12 dood verderf raw, dan snap je het precies niet zo goed. Eigen platen als WTF & Definition of a Brain Killer klonken wel ontzettend dik! :) Eerste helft van Radiance was op Diverse na niet heel bijzonder, maar vanaf de tweede helft ging het flink tekeer.

Hardstyle Mafia was goud. Heerlijk om al die tracks met die gouden melodieën en kicks live te horen! :worship: Vervolgens Punch Patrol die voor mij toch wel de set van de avond neerzette. Platenkeuze was ontzettend dik met o.a. Voyager 2, Black Is, Disappeared, Dear Questions, Haters & Profileration. Nieuwe track van Vyral klonk ook heel gaaf! Speciale vermelding ook voor het draaien van Seeker of Fire en CC Flow remix achter elkaar, na die twee platen kon je me wel opvegen, jezus wat een kicks zeg! :surrender:

Main Concern solo was ook genieten, (bijna) heel hun discografie gehoord. Hulde voor Pineapple en Where's Your Head At Bootleg! Speech na hun set was ook een flink kippenvel momentje. Wat gaan die gasten gemist worden. :$ Delete zette ook weer een bizar vette set neer. Openen met Eternal was super baas! :woot: Verder nog Fix Your Speakerz remix (hulde voor deze), Cosmic Sin, Bass Protocol 2013 anthem, Eden, Syndrome en Zimmersion gehoord. Wat een sfeer tijdens Zimmersion zeg, iedereen werd helemaal gek toen 'ie ingemixt werd, was ontzettend mooi! :loving:

Rebelion klonk nog niet zo heel slecht live, maar was wel een flinke stap terug na Delete naar mijn mening. Na een kwartier hadden we het wel gezien en zijn we naar huis gegaan. Kort samengevat een heel dik feest gehad met weinig minpunten. Enige minpuntje was dat het op sommige plekken nogal druk was en soms nogal warm, maar dat neem ik maar voor lief na zo'n avond! :D
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten