Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=GFPlRLn3pWw
https://www.youtube.com/watch?v=_VX7J5GQXlY
(L)


jij snapt het :cool:

ben er ook achtergekomen dat hardtraxxers over het algemeen erg goed zijn in snoeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Wat een verschrikkelijk episch feest was dit. Om dit verhaal maar af te trappen dat ik weer een aantal HT'ers heb leren kennen. Super tof!


Een van de weinige hardtraxxers waar ik op de een of andere manier een gezicht bij had haha! :thumbsup:

Was gvd mooie avond :cool:

Fix your speakers remix kende ik eigenlijk pas sinds de warm-up voor dit feest die Helicaze gemaakt had :lol: Dat begin echt al ontelbaar keer op gehad, heel grappig dat Delete hem ook echt draaide :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
corneelwr schreef:
Oja, nog even een speciale vermelding voor de Dark Angel live edit van Mind Dimension. Gigantisch, wat een dreunen van kicks :bomb:


:drool: :drool: :drool:

deze avond heb ik ook ontzettend veel nummers van mn lijstje af kunnen strepen :D


Dit. Ik denk dat ik bijna alle nummers die ik vooraf wilde horen wel heb gehoord :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
Ik stond opgevement een beetje vooraan in het midden...


:huh: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Fix your speakers remix kende ik eigenlijk pas sinds de warm-up voor dit feest die Helicaze gemaakt had :lol: Dat begin echt al ontelbaar keer op gehad, heel grappig dat Delete hem ook echt draaide :drool:

Op Ctrl.Alt.Delete kwam ik volgens mij net binnen toen die plaat werd uitgemixt. Ik had die plaat nog nooit live gehoord, dus ik baalde wel. Gaaf dat Delete hem hier ook draaide. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad! Noisekick in de zaal boven was ook vet idd! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moest wel even een traantje wegpinken toen hij "Ik schop u dood" draaide. Het nummer dat mij in de harderstyles heeft gekregen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg mooi feest gehad, over het algemeen wel eens met alles hierboven gezegd, zowel de pluspunten als de minpunten. Één minpunt kan ik met de kop echt niet bij, Digital Abuse; hoe kun je nou niet beseffen dat iedereen daar in die zaal komt voor het unieke werk dat jullie zelf gemaakt hebben... Leuk dat je er dan wel een aantal draait, maar draai ze dan alsjeblieft niet uit na de midintro. Toen Definition of a Brain Killer, ongeveer de enige plaat van hen die ik echt goed ken, werd opgezet keek ik al uit naar de climax met die zieke drive, maar vervolgens wordt ie, wellicht om een te lange break (?), snel afgekapt... Gemiste kans, waarbij ik me afvraag of er vooraf besproken is wat voor sets er ongeveer gedraaid zouden worden. Natuurlijk is dit maar een kleine smet op een verder geniale avond, maar ik moest het toch even kwijt :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 14:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hallootjes,

Enorm leuk om de positieve reacties omtrend The Punch Patrol en m'n nieuwe tracks te lezen! Lees al een tijdje mee op de fora hierzo en heb sinds kort ook een account op Hardtraxx. Echter weet ik niet hoe actief ik zal zijn op de fora maar wie weet help ik D-Verze een handje met het up to date houden van allerlei zaken :) Even over afgelopen zaterdag; Jezus wat heb ik genoten! Geweldig publiek zoals we gewend zijn van de Spoontech fans. Voor mij nauwelijks nadelen. Wat jullie schrijven over Digital Abuse kan ik me goed in vinden, ik heb het nog met ze erover gehad waarom ze niet voor een ander soort tracklist hebben gekozen en ze kwamen op mij bijzonder verbaasd over toen ik vertelde dat iedereen op hun oude platen etc. had gehoopt. Ze hebben het denk ik gewoonweg verkeerd ingeschat (waar ik niet helemaal bij kan met m'n hoofd maarja). Na Hardstyle Mafia heeft John gelukkig aangegeven dat de subs beter wat zachter konden zodat de hogere tonen wat meer door zouden komen. Ik heb hierna ook niet echt meer last gehad van onzuiver geluid of een enorme basswall. Nogmaals iedereen bedankt die mee schreeuwde met de nieuwe Vyral platen, ik had dit niet verwacht :D!

Gegroet, Moos (allemaal een beetje bijgekomen? :sleep: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ion_elgreco schreef:
Ik heb wel weer mooie verhalen gehoord. Even een korte samenvatting: Een meid die de structuurformule van ketamine op de zijkant van haar lichaam had getatoeëerd.


Die heb ik ook gezien ja haha. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

De volgende keer mogen ze die hyperactieve schreeuwende tienermeisjes en stoere mooiboys ook wel via de achterdeur naar binnen laten, jezus wat was dat kut in de rij zeg. Ik was al bijna bang dat dat volk ook bij ons in de zaal zou komen te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
ion_elgreco schreef:
Ik heb wel weer mooie verhalen gehoord. Even een korte samenvatting: Een meid die de structuurformule van ketamine op de zijkant van haar lichaam had getatoeëerd.


Die heb ik ook gezien ja haha. :lol: :lol:

Heb het haar bij dezen doorgegeven. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

ion_elgreco schreef:
Ik heb wel weer mooie verhalen gehoord. Even een korte samenvatting: Een meid die de structuurformule van ketamine op de zijkant van haar lichaam had getatoeëerd. Een jong ventje van 16 die aan een maat van mij vraagt of hij zijn hakken een cijfer kan geven. Een kerel die tegen mij zegt 'vanaf 5 uur begon het echte geweld pas hè '... :lol:

En het mooiste was nog, we gingen op de foto met main concern. Gaan we klaar staan, beseffen we 3 seconde later dat niemand een telefoon aan een ander heeft gegeven om hem te maken. :lol:


Vyral schreef:
Hallootjes,

Enorm leuk om de positieve reacties omtrend The Punch Patrol en m'n nieuwe tracks te lezen! Lees al een tijdje mee op de fora hierzo en heb sinds kort ook een account op Hardtraxx. Echter weet ik niet hoe actief ik zal zijn op de fora maar wie weet help ik D-Verze een handje met het up to date houden van allerlei zaken :) Even over afgelopen zaterdag; Jezus wat heb ik genoten! Geweldig publiek zoals we gewend zijn van de Spoontech fans. Voor mij nauwelijks nadelen. Wat jullie schrijven over Digital Abuse kan ik me goed in vinden, ik heb het nog met ze erover gehad waarom ze niet voor een ander soort tracklist hebben gekozen en ze kwamen op mij bijzonder verbaasd over toen ik vertelde dat iedereen op hun oude platen etc. had gehoopt. Ze hebben het denk ik gewoonweg verkeerd ingeschat (waar ik niet helemaal bij kan met m'n hoofd maarja).

Gegroet, Moos (allemaal een beetje bijgekomen? :sleep: )


Aparte inschatting van hun dan. Vond het ook een beetje zonde. Was wel benieuwd hoe hun andere platen live klonken, maar dat ga ik dus niet weten nu.

Oja oblivion :woot: :worship: Zeer vette plaat.

Opvallend inderdaad het aantal mensen dat alleen kwam voor Rebelion.
Sprak ook een meid die zei dat ze helemaal niks met spoontech kon en dat het echte geweld pas erna zou komen >.<
Sta je dan 6 uur lang te wachten op 1 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:14 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
ion_elgreco schreef:
Ik heb wel weer mooie verhalen gehoord. Even een korte samenvatting: Een meid die de structuurformule van ketamine op de zijkant van haar lichaam had getatoeëerd.


Die heb ik ook gezien ja haha. :lol: :lol:



Wat leuk dat jullie mij allemaal gezien hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ketaeend schreef:
RomanAnthony schreef:
ion_elgreco schreef:
Ik heb wel weer mooie verhalen gehoord. Even een korte samenvatting: Een meid die de structuurformule van ketamine op de zijkant van haar lichaam had getatoeëerd.


Die heb ik ook gezien ja haha. :lol: :lol:



Wat leuk dat jullie mij allemaal gezien hebben.


Ketaeend :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ketaeend schreef:
Wat leuk dat jullie mij allemaal gezien hebben.


Rody, is ze niks voor jou? (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ketaeend schreef:
RomanAnthony schreef:
ion_elgreco schreef:
Ik heb wel weer mooie verhalen gehoord. Even een korte samenvatting: Een meid die de structuurformule van ketamine op de zijkant van haar lichaam had getatoeëerd.


Die heb ik ook gezien ja haha. :lol: :lol:



Wat leuk dat jullie mij allemaal gezien hebben.


:lol: :lol: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wauw :lol: met zo'n nickname maak je vast de blits op Partyflock
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:22 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Ketaeend :worship:


Ik werd tijdens end of days aangesproken door ene meneereend. Hij kwam naar me toe en zei: 'Ik ben MeneerEend'. Vond dit wel even toepasselijk.

MelvinFR schreef:
Rody, is ze niks voor jou? (L)


Melvin Raw is mijn vriend al en daar ben ik zeer gelukkig mee. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend, fixer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:29 
 
Hardtraxx Newbie

Ketaeend schreef:
TSFH schreef:
Ketaeend :worship:


Ik werd tijdens end of days aangesproken door ene meneereend. Hij kwam naar me toe en zei: 'Ik ben MeneerEend'. Vond dit wel even toepasselijk.


Hallo Ketaeend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:31 
 
Hardtraxxer

Sangria schreef:
Ketaeend schreef:
TSFH schreef:
Ketaeend :worship:


Ik werd tijdens end of days aangesproken door ene meneereend. Hij kwam naar me toe en zei: 'Ik ben MeneerEend'. Vond dit wel even toepasselijk.


Hallo Ketaeend.


HEEE KEVIN. Welke kevin ben je? A, b, c, d, e of F?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ion_elgreco schreef:
Een kerel die tegen mij zegt 'vanaf 5 uur begon het echte geweld pas hè '... :lol:


Volgens mij was ik dit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi sharon en kevin :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:37 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo Ketaeend.[/quote]

HEEE KEVIN. Welke kevin ben je? A, b, c, d, e of F?[/quote]

HEEE, ik ben de ekte ekte ( A )
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten