Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
ErikZ schreef:
Joey schreef:
Zolang er maar geen Gearbox geboekt wordt. Dan krijg je dat verschrikkelijke paupervolk wat gewoon niet op een dergelijk feest past.


Bah wat praten jullie als een stel elite zeg hier.. :thumbdown:

Kun je vinden. Eén van de dingen die de editie van vorig jaar zo goed deed scoren bij mij was het publiek wat echt dedicated to Spoontech was. Met Gearbox krijg je een heel ander slag publiek en dat publiek past gewoon niet bij Spoontech.


Dit is wel waar, een avond kan niet in de buurt komen als 5 years als niet dezelfde mensen nu ook weer komen. Als daar nu rebelion fanboys bij komen ( met alle respect hoor ) gaat dit niet zo'n succes worden.

Ik vind rebelion ook gaaf maar niet op deze avond. Ik wil alleen spoontech muziek horen, niet meer en niet minder.

Op een minus is more labelnight hoor je ook niet opeens fusion of a2 releases. en ik spreek uit ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 15:47 
 
Hardtraxxer


CHICKENSKIN

Dit keer weer zo'n sfeer a.u.b. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

gezellige_vent schreef:

CHICKENSKIN

Dit keer weer zo'n sfeer a.u.b. :loving:


Dat allerlaatste moment
:love: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 15:58 
 
Hardtraxxer

Man man wat was dat vet toen hij na al dat geweld punishment nog even erop gooide, heb het zelf ook gefilmd vanaf het midden, ff kijken of ik m kan uploaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Kan Malice & Rooler zeker waarderen maar zoals hierboven gezegd wordt passen Spoontech & Gearbox niet bij elkaar op zo'n avond als dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

misschien ook wel een plekje voor het nieuwe spoontech lid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Broken Balance schreef:
Elkaar supporten is iets anders dan dat ze iets met elkaars carrière te maken hebben. Vooralsnog heeft de huidige stijl van N-Vitral niks te maken met Main Concern/Spoontech evenals dat de Spoontech afsluiter gewoon stukken harder is dan de huidige N-Vitral.

Als hij toch zijn oude spul zou draaien moedig ik dat alleen maar aan, maar hij heeft zelf aangegeven dit niet meer te doen.


Wie zegt dat het een Spoontech avond moet worden? Het draait om Main Concern en als zij door N-Vitral geinspireert zijn dan is het toch niet meer dan logisch?

Staat alleen Spoontech Presents: maar het draait toch echt om MC, niet om Spoontech in het geheel

Eens ja.
En @ Broken Balance; Hardheid is sowieso al subjectief, maar hij hoeft er toch ook niet per se te staan om alleen N-Vitral platen te draaien? Ik zou überhaupt niet uitgaan van een Vazard & Delete afsluiter, je kunt denk ik rekenen op minimaal een halfuurtje Industrial van Main Concern. Dat is de stijl die ze de afgelopen jaren gehanteerd hebben, en ik neem aan dat ze op hun eigen feest ook in die stijl zullen afsluiten. Wat mij betreft is een b2b set met een Industrial artiest (of voormalig Industrial, als je wil) dan wel degelijk een toevoeging, ongeacht de 'hardheid' van de platen.

Norther66 schreef:
Zonder het een boven de ander te plaatsen, het gemiddelde publiek dat gearbox en spoontech trekken, past gewoon niet echt bij elkaar. Gearbox heeft in mijn ogen weinig te zoeken op een spoontech avond, net zoals spoontech niet thuis hoort op een gearbox feest. De muziek (de sound, de kicks, etc) en de beleving van de fans liggen bij deze 2 labels helaas te ver uit elkaar.

Dit. :yes: Dat gezegd hebbende, Rooler is dan wel weer een artiest die zichtbaar veel met Spoontech heeft, wat ook wel te merken was op de vorige Spoontech editie van Bass Protocol. Zijn stijltje sluit wat mij betreft beduidend beter aan op de sound van Spoontech dan de rest van Gearbox, vooral doordat Rooler nog steeds redelijk stevige kicks hanteert in plaats van de quasi-harde kick, en daarnaast zichzelf onderscheid door originele elementen in zijn tracks te gebruiken zoals invloeden vanuit Psytrance. Hij heeft inmiddels ook al 4 collabs met Spoontech artiesten gemaakt, dus volledig misplaatst zou ik het niet vinden.
Hoe dan ook, het gaat om Main Concern, en ik zou zeggen dat Rooler daar beduidend minder affiniteit mee heeft dan met Spoontech. Ik zou in ieder geval totaal geen problemen hebben met vrijwel exact dezelfde lineup als de vorige keer, met wat meer b2b sets voor Main Concern, en N-Vitral in plaats van Sasha F, gezien die man er toch niks van snapt.

yannickvk schreef:
misschien ook wel een plekje voor het nieuwe spoontech lid?

Unkind zou er wel eens kunnen staan inderdaad, wellicht b2b met Mind Dimension denk ik dan (al lijkt MD vs. MC me wel leuker).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 19:22 
 
Hardtraxxer

Geen N-Vitral pls, hoef geen radical te horen op een spoontech feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 19:25 
 
Hardtraxxer

TimoGhijsens schreef:
Geen N-Vitral pls, hoef geen radical te horen op een spoontech feest.

Dt snap ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
TimoGhijsens schreef:
Geen N-Vitral pls, hoef geen radical te horen op een spoontech feest.

Dt snap ik niet

N-Vitral draaide eerst wel eens The Ultimate Diss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
TimoGhijsens schreef:
Geen N-Vitral pls, hoef geen radical te horen op een spoontech feest.

Dt snap ik niet


is dit een troll?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

N-vitral heeft dit jaar ook og record breaking hc edit gedraaid. Als dat hier zou gebeuren zou ik ook de zaal uit lopen maar ik denk dat als hij hier staat, zich zal aanpassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
N-vitral heeft dit jaar ook og record breaking hc edit gedraaid. Als dat hier zou gebeuren zou ik ook de zaal uit lopen

xd
Of ga je dan op de grond zitten en héél hard BOEHOE roepen?

pim0412 schreef:
alexxie schreef:
TimoGhijsens schreef:
Geen N-Vitral pls, hoef geen radical te horen op een spoontech feest.

Dt snap ik niet

N-Vitral draaide eerst wel eens The Ultimate Diss.

Voor z'n album uitkwam.

N-Vitral vind ik niet eens zo'n slechte keuze, de heren zijn zelf groot fan van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 13:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Meer het punt dat N-Vitral niet meer zijn oude spul draait, en Main Concern hadden veel met zijn industrial spul.

N-Vitral zijn album en ook een groot deel wat er voor kwam is echt geen industrial hardcore te noemen.
Dat valt gewoon onder de hardere kant van mainstream net als een Negative A e.d.

En als je naar zijn laatste setjes kijkt zijn het of alleen mainstream platen, of bijna alleen maar mainstream platen met een sporadische industrial plaat er tussen.

Ik zou Wavolizer een logischere afsluiter vinden, of dat de mannen zelf met industrial afsluiten. Het is hun feest dus het zou niet meer dan logisch zijn dat ze het zelf ook afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
gezellige_vent schreef:

CHICKENSKIN

Dit keer weer zo'n sfeer a.u.b. :loving:


Dat allerlaatste moment
:love: (L)


:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ABSOLUTE AANWEZIG!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe dan ook aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ticket verzekerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer 18 euro armer. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaart binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Kaart binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 23:11 
 
Hardtraxxer

Ticket is binnen, kom maar op met dat feest! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook binnen. Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel te duur 18euro pff man :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 04:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind het helemaal mooi :D en wij draaiden ook digital abuse op de 5 years party :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten