Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2017 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toevallig nog een code over voor de cruise.

81171

Have fun!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2017 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff Theracords Live, ging helemaal nergens over :worship: Wat een kicks vlogen je daar om de oren zeg. Abuse Of Power en R.E.M. Coma hoogtepuntjes van die set, samen met een voor mij onbekende track met belachelijk harde psy-kicks. Verder ook nog hele dikke setjes gehoord van Requiem en Deetox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 00:09 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijk feestje gehad. Is wel flink kleiner geworden... ook niet te druk ofzo, kon overal vooraan staan. Theracords ging nergens over. Malice vs Rooler was ook heel dik!

Ook nog wat HTers ontmoet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me meer dan prima vermaakt! Feest heeft echt mijn verwachtingen overtroffen. Theracords the opposition en Malice vs Rooler (ja echt) setjes van de dag. Met nog een speciale vermelding naar R.E.M. Coma :surrender:. Dit zijn denk ik wel de hardste kicks die ik in tijden gehoord heb. Verder draaide Rooler Formula 2012 nog. Malice had ook echt een paar hele dikke tracks.
Regain meest tegenvallende set van de dag. Ik vond er echt niks aan. Wordt nu wel eens tijd om te stoppen met For The Street en Broken draaien. Daarnaast is het ook erg moeilijk om Malice vs Rooler te overtreffen :lol:

En het was weer gezellig met de hardtraxxers op de night en ook TSFH en Hard4Us ontmoet. Voor de rest veel met Thermometer lopen snoeien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 10:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad. Veel oude tracks gehoord ^^ Titan die Killer Itch en Formula VIP draaide!!! Aangename verrassingen. Geluid op de raw was kut. Sfeer was top, vooral @raw. Setje van de dag was Sub Zero Project live: een vette edit van de Betrayal remix en een gruwelijke kickedit van Get Your Hands Up. Ging lomp. Uiteindelijk was het de juiste keus om hierheen te gaan ipv naar Hardfest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was wel lachen. De nacht goed vermaakt. Delete was weer vet :D . Gisteren iets minder, vond het overdag nogal saai. Was een beetje sfeerloos en werd saai gedraaid. Klonk allemaal beetje hetzelfde. Liep ook best veel dagjesvolk trouwens. Vanaf Neophyte begon ik het leuk te vinden. Ook eerste keer Malice & Rooler meegemaakt. Had ook voorheen wel m'n meningen over deze twee, maar moet zeggen dat het live wel echt vet klinkt hoor :drool:
Setje van de dag ook voor mij. Ook nog lache om Thermometer en RoyAPO ontmoet te hebben.
Aan alles kon je overigens merken dat het wel veel kleiner was dan vorig jaar. Natuurlijk 2 stages minder, maar ook de aankleding was best pover. Verder vond ik het best kut hoe de factory stage geplaatst was. Hij moet of gewoon naast de brug, of tegen die fabriekshal aan daar imo.
Over het algemeen heb ik me, ondanks de zeer matige line-up op de dag, wel vermaakt, maar vond het vorig jaar wel veeeel leuker en beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima vermaakt beide dagen! Geluid op de bridge stage was echt dik in orde en het weer viel echt hartstikke mee (wel wat fris af en toe)! Tijdens de set van Malice & Rooler heb ik me absoluut het meest vermaakt. Man man man wat gaat dat live toch een partij lomp. :oh: Het enige waar ik me aan stoorde was het mixwerk van deze jongens. Zit echt totaal geen creativiteit in. Speciale vermelding naar de Girls Love Techno bootleg van Malice, de tandjes zeg. :surrender: Setjes van Delete, Theracords live en Psyko Punkz waren ook heel vermakelijk.

Verder weer goed staan maaien met RoyAPO en ook leuk om Hard4Us en TSFH ontmoet te hebben! Zeker de laatste paar uurtjes flink staan snoeien met deze gasten. :thumbup: Al met al, 2 mooie dagen gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima vermaakt, weer viel mee, leuke setjes. Maar de indeling was wel 100 keer ruk. Night kon je je kont niet keren bij de factory tenzij je op het grasveld naast de stage stond (waar kut geluid was).

Noisecontrollers maar verkozen boven Delete (ook geen straf) en heerlijk staan mee bleren met die fijne nummertjes!

Day was gewoon erg leuk, tot N-Vitral gebleven en toen afgehaakt omdat het te koud werd. Slaapplek op 5 minuten lopen afstand (L)

Oja en Melvin nog random in het wild gespot :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Oja en Melvin nog random in het wild gespot :thumbsup:


Hahaha ja, was mooi! Dat biertje smaakte erg goed! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meer dan prima vermaakt hier. De indeling was idd niet best, maar dat ter zijde. Setje van de dag gaat zonder twijfel naar Deetox. Mevrouw draait even het halve MYST mini-album plus een paar Apexx platen. Haar eigen tracks ook niet te vergeten, wat een pareltjes. Ook pluspunten voor Radical die de drive zo hoog weet te houden in zijn sets, 75 minuten aan een stuk door. In tegenstelling tot Frontliner, die elke track afmixt met een stilte van 5-10 sec.. Tering wat is dit zaaddodend zeg. En dan ook nog afsluiten met van die happy hardcore :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was dat trouwens iemand van hier, die het grootste gedeelte van de dag stond te snoeien in een blauwe Sub Zero Project trui/sweaterachtigiets? :P Ik zag de moves en dacht, dat moet wel iemand van hier zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Meer dan prima vermaakt hier. De indeling was idd niet best, maar dat ter zijde. Setje van de dag gaat zonder twijfel naar Deetox. Mevrouw draait even het halve MYST mini-album plus een paar Apexx platen. Haar eigen tracks ook niet te vergeten, wat een pareltjes. Ook pluspunten voor Radical die de drive zo hoog weet te houden in zijn sets, 75 minuten aan een stuk door. In tegenstelling tot Frontliner, die elke track afmixt met een stilte van 5-10 sec.. Tering wat is dit zaaddodend zeg. En dan ook nog afsluiten met van die happy hardcore :/


Had dus beter naar Deetox kunnen gaan ipv d-sturb gvd. Wilde d-sturb een keer meemaken maar vond m niet bijzonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Was dat trouwens iemand van hier, die het grootste gedeelte van de dag stond te snoeien in een blauwe Sub Zero Project trui/sweaterachtigiets? :P Ik zag de moves en dacht, dat moet wel iemand van hier zijn xd

Dat was ik haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha kon ook niet anders dan een Hardtraxxer zijn xd Stond een hele tijd een meter achter je met een rode pet achterstevoren op en een wit t-shirt/geblokte zomerjas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Haha kon ook niet anders dan een Hardtraxxer zijn xd Stond een hele tijd een meter achter je met een rode pet achterstevoren op en een wit t-shirt/geblokte zomerjas :P

Bij de raw? Weet het zo ff niet man. Je had me gewoon moeten aanspreken. Danspassen gingen idd soepel, werd er toen ook al hamertje tik gespeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja stond toen net bij een groepje bekenden die ik al 2 jaar niet had gezien anders had ik je wel ff aangetikt :P
Hamertje tik niet gezien haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 19:39 
 
Hardtraxx Elite

Dat hamertje tik zag ik idd ook haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Dat hamertje tik zag ik idd ook haha


Haha ja doet bij mij ook wel een belletje rinkelen, heb nog een paar pinsirs op snapchat gezet, zou maarzo kunnen dat hij het was :lol: deze leken wel oprecht trouwens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 22:51 
 
Hardtraxx Elite

Was wel grappig tijdens malice vs rooler dat een oude man, ik schat 60 jaar, samen met nog wat oudere mannen rond de 40 stom verbaasd naar mn klaplongstamp aan het kijken waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2017 08:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hard4Us schreef:
Dat hamertje tik zag ik idd ook haha


Haha ja doet bij mij ook wel een belletje rinkelen, heb nog een paar pinsirs op snapchat gezet, zou maarzo kunnen dat hij het was :lol: deze leken wel oprecht trouwens..

Vgm ben ik betrapt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2017 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Extreem uit de maat maar vol overtuiging? Knap gepinsirt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2017 15:04 
 
Hardtraxx Elite

[soundcloud]https://soundcloud.com/search?q=R.E.M.%20Thera%20live%20mix
[/soundcloud]

Dat deze maar snel in HQ te luisteren valt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 09:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:


Dat deze maar snel in HQ te luisteren valt!

FTFY
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten