Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2009 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

20 Maart, Ethias Arena Hasselt

Line-Up
volgende week de bekendmaking v/d line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2009 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
black 2010 belgie denk ni dat het al gezegd is of bekendgemaakt anders sorry hiervoor
20 maart 2010 Ethias Arena Hasselt
namen die naar alle waarschijnlijkheid komen: Ruthless, D-Block & S-Te-Fan, Headhunterz, Noise Controllers, Wildstylez, Korsakoff,Max Enforcer, Dailucia
(heb ik allemaal uit een redelijk betrouwbare bron d8 moet ik tog ff in de wijde wereld gooien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2009 19:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fantasie-lineup denk ik. Black was altijd al een feest waarbij men waarde hechte aan sounds uit het verleden. Dus waar is de early-hardstyle en de early-rave (black in time of iets vergelijkbaars?)

Typische door een Belg verzonnen line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2009 19:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Overigens is Black hier in NL nu helemaal dood ofzo? Meende iets te horen dat t ging over niet kunnen inplannen in combinatie met sensation ofzo, weet niet wat hier waar van is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2009 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Overigens is Black hier in NL nu helemaal dood ofzo? Meende iets te horen dat t ging over niet kunnen inplannen in combinatie met sensation ofzo, weet niet wat hier waar van is...

Zou op een nieuwe locatie komen. Als dat die Ethias Arena word vind ik het wel erg goedkoop om eerlijk te zijn. Maar goed.. 2010 is nog niet begonnen. Laat ID&T het maar uitwerken, dan komt het vast wel goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2009 20:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het echt achterlijk dat BLACK vorig jaar niet meer in Nederland was. Sensation bestaat 10 jaar, en ze doen net alsof in die 10 jaar er geen 1 keer een BLACK is geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2009 20:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar (sensation)Black zelf bestaat nog geen 10 jaar. Zo'n ramp zou ik het niet vinden als ze maar wel als de bliksem een nieuwe locatie voor het feest in Nederland vinden. Want dit feest hoort hoe dan ook thuis in ons land en niet in Belgiƫ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2009 21:48 
 
Hardtraxx Veteran

waarom niet meer black in de arena dan?? Of kregen ze die niet goed vol :/ Miss was het silverdome wel een leuke plek,, maarja de arena heeft toch iets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2009 22:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

de meesten denken dat dit die site is vn Black 2010..

http://www.20032010.com/

20-03-2010.. ongeveer zelfde datum als vorig jaar
En ook een 'duistere' site xd weet ik veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2009 22:05 
 
Hardtraxx Veteran

HardStyler schreef:
de meesten denken dat dit die site is vn Black 2010..

http://www.20032010.com/

20-03-2010.. ongeveer zelfde datum als vorig jaar
En ook een 'duistere' site xd weet ik veel


het is ook 20 maart dus zou kunnen kloppen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2009 23:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
waarom niet meer black in de arena dan?? Of kregen ze die niet goed vol :/ Miss was het silverdome wel een leuke plek,, maarja de arena heeft toch iets :P

Arena is een dure locatie. ID&T heeft Black uiteindelijk afgestoten omdat het meer kostte dan dat het opleverde. Persoonlijk lijkt me de arena wel een hele toffe locatie, net als het gelredome. Uiteraard buiten het feit dat het in een schijtstad ligt en er een schijtclub in speelt...

Ik hoop gewoon dat ze een mooie nieuwe locatie ervoor in de plaats kunnen krijgen maar hier in Nederland is dat tegelijkertijd ook ontzettend moeilijk door alle mogelijke vergunningen die je hebt. Silverdome is inderdaad leuk, maar toch iets te klein. Zelfde gaat denk ik op voor vergelijkbare locaties zoals Thialf of Sportpaleis Ahoy. En het Gelredome zit met 2 vergelijkbare feesten een beetje te vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Timmer schreef:
waarom niet meer black in de arena dan?? Of kregen ze die niet goed vol :/ Miss was het silverdome wel een leuke plek,, maarja de arena heeft toch iets :P

Arena is een dure locatie. ID&T heeft Black uiteindelijk afgestoten omdat het meer kostte dan dat het opleverde. Persoonlijk lijkt me de arena wel een hele toffe locatie, net als het gelredome. Uiteraard buiten het feit dat het in een schijtstad ligt en er een schijtclub in speelt...

Ik hoop gewoon dat ze een mooie nieuwe locatie ervoor in de plaats kunnen krijgen maar hier in Nederland is dat tegelijkertijd ook ontzettend moeilijk door alle mogelijke vergunningen die je hebt. Silverdome is inderdaad leuk, maar toch iets te klein. Zelfde gaat denk ik op voor vergelijkbare locaties zoals Thialf of Sportpaleis Ahoy. En het Gelredome zit met 2 vergelijkbare feesten een beetje te vol.

En het is eigenlijk belachelijk dat het meer zou kosten, want Black was eigenlijk altijd wel uitverkocht en aan het decor deden ze ook geen flikker, behalve er wat zwarte lakens overheen gooien.

Je hebt bovendien ook maar 2 nachtlicensies in de Gelredome en die zijn al in gebruik voor Qlimax en Hard Bass. Misschien kan de TT-hal wel zoiets managen? Dat is wel een grote ruimte, want een groot 1-zalige ruimte weet ik anders ook niet meteen te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 00:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou die licentie voor de arena is gewoon duur. En als het net-niet uitverkocht raakt kunnen net die paar duizend man de reden zijn waarom je omzet niet voldoende is om de kosten te dekken.
En voor zover ik weet was Black ook altijd iets goedkoper dan White...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Vorig jaar was een goed feesje, ben er weer bij dit jaar! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 13:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fuck de Arena, galmbox.. Van mij mag het best in de HMH gehouden worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben sowieso weer aanwezig, vond het een prachtig feestje vorig jaar.
tot nu toe toch wel mijn vetste indoor feest, iig beter dan qlimax & thrillogy :woot:
vond de plaats nog niet zo heel erg, maarja t is ook lekker in de buurt voor mij xd

ik hoop iig wel dat ze die ''blik naar het verleden'' weglaten, heb me kapot verveeld vorig jaar met black in time

maarja t duurt nog lang, eerst nog naar hardbass & reverze
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thinuz schreef:
ik ben sowieso weer aanwezig, vond het een prachtig feestje vorig jaar.
tot nu toe toch wel mijn vetste indoor feest, iig beter dan qlimax & thrillogy :woot:
vond de plaats nog niet zo heel erg, maarja t is ook lekker in de buurt voor mij xd

ik hoop iig wel dat ze die ''blik naar het verleden'' weglaten, heb me kapot verveeld vorig jaar met black in time

maarja t duurt nog lang, eerst nog naar hardbass & reverze

Black In Time zou juist moeten blijven, dat is nog het enige wat er daadwerkelijk van de "oude sound" te horen was. En het verleden mag niet vergeten worden, oude platen kunnen namelijk zelfs beter uitpakken dan nieuwe, getuige de set van Isaac op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Thinuz schreef:
ik ben sowieso weer aanwezig, vond het een prachtig feestje vorig jaar.
tot nu toe toch wel mijn vetste indoor feest, iig beter dan qlimax & thrillogy :woot:
vond de plaats nog niet zo heel erg, maarja t is ook lekker in de buurt voor mij xd

ik hoop iig wel dat ze die ''blik naar het verleden'' weglaten, heb me kapot verveeld vorig jaar met black in time

maarja t duurt nog lang, eerst nog naar hardbass & reverze

Black In Time zou juist moeten blijven, dat is nog het enige wat er daadwerkelijk van de "oude sound" te horen was. En het verleden mag niet vergeten worden, oude platen kunnen namelijk zelfs beter uitpakken dan nieuwe, getuige de set van Isaac op Qlimax.


Helemaal mee eens! Vond Black in Time geweldig vorig jaar! :thumbup:
Waarschijnlijk wel aanwezig. 2 jaar op rij geweldig feestje gemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat het toch iets met die site zal zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Je hebt bovendien ook maar 2 nachtlicensies in de Gelredome en die zijn al in gebruik voor Qlimax en Hard Bass. Misschien kan de TT-hal wel zoiets managen? Dat is wel een grote ruimte, want een groot 1-zalige ruimte weet ik anders ook niet meteen te noemen.


Ziggo Dome? Of is die nog niet klaar, las er begin dit jaar wat over geloof ik.

Edit: Nog eventjes opgezocht:

Citaat:
De nieuwste concertlocatie van Nederland zal in 2011 haar deuren openen!

In de Ziggo Dome draait alles om livemuziek en entertainment. Grote nationale en internationale artiesten komen in 2011 naar de Ziggo Dome. Maar ook kunt u genieten van family entertainment en andere evenementen. Kortom voor ieder wat wils!

Deze unieke locatie wordt gebouwd naast de Amsterdam ArenA en zal ruimte bieden aan 15.600 muziekfans.

Tot ziens in de Ziggo Dome!


Ben benieuwd wie er op deze locatie zullen duiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 01:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beetje overbodige locatie als je het mij vraagt. Lees op de site dat de zaalvloer slechts 6.300 personen kwijt kan... kan je net zo goed naar de HMH gaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Beetje overbodige locatie als je het mij vraagt. Lees op de site dat de zaalvloer slechts 6.300 personen kwijt kan... kan je net zo goed naar de HMH gaan :/

Maar het geeft het feest wel veel meer een eigen imago, in tegenstelling tot wanneer je het in de HMH doet. Dat is denk ik het belangrijkst, Black is echt 'het feest in de Arena' en als je de HMH in gaat dan valt het al snel te vergelijken met talloze andere feesten.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten