Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 14:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Als jullie willen kunnen jullie eerst biertje doen op mijn bday.
Slechts kilometer verwijderd van P60.

:corn:

Deal
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Ik haal hier uit dat in ieder geval Rude Awakening (duh), Peaky Pounder en N-Vitral dus aanwezig zullen zijn. Had ook niet anders verwacht dan dat zij er allemaal zouden staan. Verder kom ik er nog niet uit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pff, ik ga hier spijt van krijgen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 12:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als ik er van uit ga dat elke variatie van de witte balkjes een naam is dan krijg je.

Rude Awakening VS A....
Peaky Pounder
A....r
... .......a
N-Vitral
.....r ... W....
....
....r...

En dat is er van uit gaan dat de letters ongeveer op de goede plek staan

Als ik een paar gokken moet doen is die na N-Vitral Dither and Wavolizer, is bij die 3e de R wat misplaatst en is het AK-Industry en is het bij Rude Awakening vs Armageddon Project en de laatste is Stormtrooper gok ik. De rest zijn te open om goed te kunnen gokken.

Dus zou je
Rude Awakening vs Armageddon Project
Peaky Pounder
AK-Industry
... .......a (The .....)
N-Vitral
Dither and Wavolizer
..... (Detest, Ophidian, Tymon veel kunnen hier, zit geen letter bij)
Stormtrooper
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dither vs Wavolizer geloof ik ook wel, rest is wat shaky :P zie geen enkele reden waarom AK-Industry hier zou staan (plus dat eindigt niet op een R zoals je zegt) en Stormtrooper zelfde verhaal. Ook niet de meest interessante namen ook trouwens. Armageddon Project is een stretch maar kan, en zou ik graag zien.

Nu ik erover nadenk, gok ik dat die laatste Xaturate is trouwens. En die met een A op het einde The Panacea?

Edit: Dither is het dus niet, die is dan op tour in Aziƫ. Dan misschien Meander?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was zoals r_AW moet zijn :loving: geweldige muziek en een sfeer die je nergens anders vind. Enige vieze tegenvaller was N-Vitral. Wat heeft die man voor mij en een goed aantal anderen afgedaan zeg...dat je dit voor het grote publiek draait snap ik, maar op r_AW kun je toch niet weer met hetzelfde trucje aankomen...voor mij was de zoveelste keer Kikkdrum de druppel om maar naar beneden te gaan, maar achteraf hoorde ik dat mijn vrees terecht was. Nu snap ik dat mijn mening misschien niet relevant is omdat een goed aantal vooraan toch wel los gaat, maar het moet toch gezegd worden.

Maar goed, de rest was geweldig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 10:28 
 
Hardtraxx Veteran

@Steff: Heb de set van N-Vitral nu 2x geluisterd en hij is enorm anders in vergelijking met zijn Q-Base set waar ik bij was.

Ja hij draait zijn grote hits zijn album maar vind dan niet dat hij ''hetzelfde trucje'' doet zoals je het zelf zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ja hij draait zijn grote hits zijn album maar vind dan niet dat hij ''hetzelfde trucje'' doet zoals je het zelf zegt

Jammer genoeg doet N-Vitral al jaren niets anders dan "hetzelfde trucje". Zijn set was dan ook de enige smet op deze verder legendarische avond :loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten