Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

:evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Risico van de zwarte kaarten handel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 21:02 
 
Hardtraxx Addict

lose your mind op fb:

"Was jij niet in het bezit van een CRAFT Festival 2015 ticket en zou je aankomend jaar graag aanwezig zijn? Schrijf jezelf dan meteen in via www.loseyourmind.nl/craftfestival2016.
Lose Your Mind heeft naar alle waarschijnlijkheid nog een beperkt aantal tickets beschikbaar voor de verkoop. Op het moment dat dit mogelijk is, dan zullen de mensen die zich inschrijven als eerste de mogelijkheid krijgen om een ticket aan te schaffen."
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Oei?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 16:44 
 
Hardtraxx Newbie

Helicaze schreef:
Afbeelding

Oei?


Dont worry, festival gaat gewoon door.

Lose Your Mind:
Citaat:
Facebook wou geen wijzigingen meer in het oude evenement toestaan, waardoor wij genoodzaakt zijn een nieuwe aan te maken. Geen paniek.


Link nieuwe event:
https://www.facebook.com/events/924662577583504/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, gelukkig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 10:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb me al aangemeld voor de extra kaartjes. Nu maar hopen dat ik ze te pakken kan krijgen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 10:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edit: dubbele post, hoe verwijder je die? 0_0
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 10:29 
 

MeneerEend schreef:
Edit: dubbele post, hoe verwijder je die? 0_0

alleen mods kunnen posts verwijderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Craft Festival 2016 mag groeien, meer info over de ticketverkoop volgt vanavond via facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eind februari de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
CRAFT Festival 2016 - Always look on the bright side.
Lose Your Mind heeft goed nieuws: tijdens CRAFT Festival 2016 gaat er gebruik worden gemaakt van de Scheepsbouwloods. Hierdoor kan de capaciteit verantwoord doorgroeien naar maximaal 17.500 bezoekers.
De restauratie aan de buitenmuur van de Scheepsbouwloods verloopt door het zachte winterweer voorspoedig en zal dit voorjaar al worden afgerond. De voorgenomen plannen voor binnenin de loods zullen dit jaar nog niet worden uitgevoerd.
Om de ticketverkoop zo eerlijk mogelijk te laten verlopen zal dit vooralsnog alleen mogelijk zijn voor de volgende groepen:
- Mensen die zich hebben ingeschreven via www.loseyourmind.nl/craftfestival2016.
- Mensen die in het bezit waren van een vrijkaart voor CRAFT Festival 2015.
- Kopers van een CRAFT Festival 2015 ticket via Ticketswap.
Inschrijven voor de kaartverkoop kan nog tot zaterdag 23 januari.
Deze mensen zullen op maandag 25 januari een email ontvangen met de verkoopinformatie voor maximaal 2 tickets. De kaartverkoop start om 19:00 en zal 24 uur beschikbaar zijn.
Let op; een e-mail is geen garantie voor 2 tickets en gezien het aantal inschrijvingen tot nu toe, verwacht Lose Your Mind dat het aantal beschikbare tickets snel uitverkocht zal zijn.
Op 1 maart zal iedereen die een ticket voor CRAFT Festival 2015 had gekocht via Lose Your Mind of via een busreis-organisatie, een e-mail met de informatie voor CRAFT Festival 2016 ontvangen. Alle vrijkaarten voor CRAFT Festival 2015 komen te vervallen.
Lose Your Mind kan alvast verklappen dat de volledige programmering eind februari bekend gemaakt zal worden en dat CRAFT Festival 2016 weer hét meest complete hardstyle evenement van deze zomer belooft te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 10:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het festival waar ik het meest naar uitkeek dit jaar aangezien het vorig jaar ook zo vet was, die paar uurtjes. Maar nu hebben we vakantie geboekt op 29 juli :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 10:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Citaat:
Alle vrijkaarten voor CRAFT Festival 2015 komen te vervallen.

Drommels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 11:10 
 
Hardtraxx Addict

Twanneke schreef:
Het festival waar ik het meest naar uitkeek dit jaar aangezien het vorig jaar ook zo vet was, die paar uurtjes. Maar nu hebben we vakantie geboekt op 29 juli :cry: :cry:

Dat doe je toch helemaal zelf, de datum was al even bekend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Twanneke schreef:
Het festival waar ik het meest naar uitkeek dit jaar aangezien het vorig jaar ook zo vet was, die paar uurtjes. Maar nu hebben we vakantie geboekt op 29 juli :cry: :cry:

Dat doe je toch helemaal zelf, de datum was al even bekend :P



Klopt, maar ik ga niet in mn eentje op vakantie he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
provehito schreef:
Citaat:
Alle vrijkaarten voor CRAFT Festival 2015 komen te vervallen.

Drommels.


?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
?


Eerst zouden de mensen die een vrij kaartje hadden ook dat kaartje terug krijgen. Dus ben benieuwd of er nog een nieuwe DJ Contest komt voor de Future Stage :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
provehito schreef:
Citaat:
Alle vrijkaarten voor CRAFT Festival 2015 komen te vervallen.

Drommels.


Shit, had mijn gekochte kaartje verkocht toen ik die vrijkaart had gekregen, en na de afgelasting met die persoon afgesproken dat hij die ticket die hij van mij had gekocht zou krijgen van mij als ik de nieuwe van 2016 binnen zou krijgen.. Mooi kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 01:51 
 
Organisator
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Patjee410 schreef:
?


Eerst zouden de mensen die een vrij kaartje hadden ook dat kaartje terug krijgen. Dus ben benieuwd of er nog een nieuwe DJ Contest komt voor de Future Stage :P


Wij hebben 1 lijn moeten trekken met de vrijkaarten, anders was er geen beginnen aan. Iedereen die er 1 gehad heeft die krijgt een email met de kans 2 nieuwe tickets te kopen. Mocht je dat niet zijn geweest dan adviseren wij om je nu nog in te schrijven via www.loseyourmind.nl/craftfestival2016 zodat je ook de kans zult krijgen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LYM op FB:

''Houd je inbox in de gaten! De kaartverkoop voor CRAFT Festival 2016 start vandaag (maandag 25 januari) om 19:00 uur. Je hebt 24 uur de tijd om tickets te kopen. (tot dinsdag 26 januari 19:00 uur)
*Deze mail geeft geen garantie op tickets.''
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

bdh112 schreef:
LYM op FB:

''Houd je inbox in de gaten! De kaartverkoop voor CRAFT Festival 2016 start vandaag (maandag 25 januari) om 19:00 uur. Je hebt 24 uur de tijd om tickets te kopen. (tot dinsdag 26 januari 19:00 uur)
*Deze mail geeft geen garantie op tickets.''


Dit is voor die mensen die geen kaartje hadden vorig jaar neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Neem idd aan dat dit de extra kaarten zijn toch?....

Kan LYM even duidelijkheid verschaffen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Neem idd aan dat dit de extra kaarten zijn toch?....

Kan LYM even duidelijkheid verschaffen?

In de reacties op FB zie ik nog staan dat de mensen die al kaarten hadden op 01.03 info ontvangen over hun nieuwe tickets :) Zal dus idd om de extra kaarten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb vorig jaar één van mijn twee tickets verkocht via Ticketswap omdat ik vanwege een knie operatie last minute niet aanwezig kon zijn. In de beschrijving zoals LYM hem geeft krijg ik dus gewoon vervangende tickets? Anders moet ik vanavond nl nog een ticket kopen..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten