Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2016 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iemand een idee of hier een stand is met zonnebrillen en dergelijken? Ben er ongeveer 8 kwijt geraakt in de laatste 3 weken.

Er stond in de statement van vorig jaar dat iedereen een zonnebril krijgt bij entree.

Ik ga het straks zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2016 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

Enkel 5 minuten file gehad, verder soepele rit. Bijna daar dus ben benieuwd of we hier ook bewapend marechaussee zullen aantreffen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2016 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn er nog mensen te vinden op de oldskool?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2016 15:02 
 

Je krijgt idd een zonnebril :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2016 15:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mag ik al azijnen? Ik hoop dat het door vorig jaar komt want ik vind het maar karig. Geluid mwha. Geluid bij OJB wordt overstemd door de Reckless. Toiletten zijn volgens mij echt veel te weinig, maar we zullen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2016 15:58 
 
Hardtraxxer

Pokemon consumptie muntjes :lol: marketing afdeling heeft wel z'n best gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2016 16:06 
 

Patjee410 schreef:
Mag ik al azijnen? Ik hoop dat het door vorig jaar komt want ik vind het maar karig. Geluid mwha. Geluid bij OJB wordt overstemd door de Reckless. Toiletten zijn volgens mij echt veel te weinig, maar we zullen zien


Eens, maar de sfeer is goed hier iig dus mag de pret niet drukken :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2016 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die een blastoise muntje heeft op de achterkant? Ik heb er een charizard voor over!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2016 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik houd mn Blasroise muntje.

Waarom worden Phases en Here it comes (DBSTF) o.a. gedraaaid op de ojk stage terwijl er een heel mooie tijdmachine stage is voor die tracks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2016 22:14 
 
Hardtraxx Veteran

Gelukkig is het niet een beetje druk bij Rebelion ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 00:38 
 

Organisatorisch een ramp maar met elkaar een mooi feestje gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was leuk! Had wel een wat betere sfeer verwacht bij de tijdmachine stage, maar vooraan was het prima te vertoeven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 00:58 
 
Hardtraxxer

Gelukkig was het nergens druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sfeer op de tijdmachine was idd niet heel best. Verder wel een lekker dagje gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 02:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geluid op de Tijdmachine was zeer matig, daardoor uiteindelijk toch weer bijna de hele dag bij de OJK vertoefd. Hardheadz vond ik een aanfluiting, Activator was echt geweldig :D Jammer dat Daniele Mondello (opnieuw) niet kwam..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 02:24 
 
Hardtraxx Addict

Bouke schreef:
Geluid op de Tijdmachine was zeer matig, daardoor uiteindelijk toch weer bijna de hele dag bij de OJK vertoefd. Hardheadz vond ik een aanfluiting, Activator was echt geweldig :D Jammer dat Daniele Mondello (opnieuw) niet kwam..

Ben ik nou de enige die het geluid daar best oke vond, goed wat zacht maar niet heel erg ofzo. Hoefden eens geen oordoppen in.

Daniele Mondello schijnt in het ziekenhuis te liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 02:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Bouke schreef:
Geluid op de Tijdmachine was zeer matig, daardoor uiteindelijk toch weer bijna de hele dag bij de OJK vertoefd. Hardheadz vond ik een aanfluiting, Activator was echt geweldig :D Jammer dat Daniele Mondello (opnieuw) niet kwam..

Ben ik nou de enige die het geluid daar best oke vond, goed wat zacht maar niet heel erg ofzo. Hoefden eens geen oordoppen in


Het was een tijdje ff kut, maar werd later weer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 02:40 
 

was wel vet handig dat er in de access geen stage ofzo was net als het kpj dorpsfeest en dat je na activator gewoon de dranghekken opzij kon duwen en dan zo lekker via de backstage naar huis kon

oja die brug was ook heel fijn die in het midden van het terrein stond wouw je naar de andere kant van het terrein want ja staan tering veel artiesten in weinig tijd beetje vreemd eigenlijk maar ja je moest dus veel pendelen en dus over die brug met wel leuk uitzicht en dan er overheen kunnen lopen met het tempo van stront bergopwaarts dat vind ik wel dat dat anders mag oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 02:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
oja die brug was ook heel fijn die in het midden van het terrein stond wouw je naar de andere kant van het terrein want ja staan tering veel artiesten in weinig tijd beetje vreemd eigenlijk maar ja je moest dus veel pendelen en dus over die brug met wel leuk uitzicht en dan er overheen kunnen lopen met het tempo van stront bergopwaarts dat vind ik wel dat dat anders mag oke


Godnondeju wat leest dit lekker weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 03:01 
 

Delt-A schreef:
stefaneke schreef:
oja die brug was ook heel fijn die in het midden van het terrein stond wouw je naar de andere kant van het terrein want ja staan tering veel artiesten in weinig tijd beetje vreemd eigenlijk maar ja je moest dus veel pendelen en dus over die brug met wel leuk uitzicht en dan er overheen kunnen lopen met het tempo van stront bergopwaarts dat vind ik wel dat dat anders mag oke


Godnondeju wat leest dit lekker weg.


Ja ofniet jumping is not a crime je weet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 03:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Bouke schreef:
Geluid op de Tijdmachine was zeer matig, daardoor uiteindelijk toch weer bijna de hele dag bij de OJK vertoefd. Hardheadz vond ik een aanfluiting, Activator was echt geweldig :D Jammer dat Daniele Mondello (opnieuw) niet kwam..

Ben ik nou de enige die het geluid daar best oke vond, goed wat zacht maar niet heel erg ofzo. Hoefden eens geen oordoppen in.

Daniele Mondello schijnt in het ziekenhuis te liggen

Vond het ook wel meevallen, je moest alleen wel goed vooraan staan.

Opzich prima feestje gehad, maar de organisatie was wel echt ruk af en toe. Minstens een uur in de rij gestaan voor het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 04:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff geluid was echt niet optimaal..
Bij de tijdmachine stage zelden zulk slecht geluid gehoord als daar! Was echt een aanfluiting.. En ik heb toch ongeveer 200 Feesten gehad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 08:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondanks toch wat op een aanmerkingen een monsterdag gehad!

Binnenkomst duurde vrij lang, 15min (13:00) maar eindelijk weer eens fatsoenlijk gefouilleerd. Toch wel een prettig gevoel! Later bleek het wat drukker te zijn maar niks van meegekregen.

Vet om te zien dat LYM toch een wat jonge honden organisatie is.
Een coke en pillenstage, pokemon op de muntjes.
Allemaal wel top gedaan. Wel kun je zien dat alles
Op een klein budget wordt gefixt. Die dorpsfeest tent bij de access :D .

Grootste minpunt was toch wel t geluid op de tijdmachine, wat
Een drama... Ondanks aanmoedigingen van Villain kwam t nooit echt goed. Vriend had gesproken met de geluidsmannen maar was blijkbaar gezeik met gemeente en mochten ze maar tot 96db gaan :cry: . Weet niet of dit echt klopt?

En dan zatox he... Wat een aanfluiting zeg. Kun je uit zoveel Italiaanse kneiters kiezen vanaf 2004, draait ie fts, wake up, gangsta, tokio :thumbdown: dan snap je t echt gewoon niet.

Josh en wesz was opzich prima. Lichtelijk voorspelbaar maar wel prima!

En dan Avio :loving: echt helemaal uit mn stekker op destination nowwhere!!! Eindelijk live gehoord en wat een heerlijkheid van een plaat is dat!

Psyko punkz was ook best ok, maar begon me te irriteren aan de tamme sfeer op de tijdmachine.
Daarom snel verkast naar de Tweekaz... Hoppa! Wat een sfeer hing daar :clap: 1 uur lang iedereen zwaaien en zingen.

Op naar e-force. Veel van verwacht, toch wat tegengevallen. Weet niet waarom want de platen waren best ok volgens mij. Kon alleen niet echt de meerwaarde vinden van zijn live act. Leek mij gewoon een korte dj-set.
Hoor veel negatieve verhalen over de brug om bij Penoze te komen maar vond t niet zo'n probleem. Nooit echt lang moeten wachten om er overheen te komen en een mooi uitzichtpunt! Alleen die mensen die middenop stil gaan staan om een appje te sturen mogen ze wat mij betreft direct afvoeren :nono:
Geluid op penoza wel ok volgens mij. Goed maar niet geweldig.

Reckless, stukje basschazers meegepakt, was ok. Niet meer niet minder. Stroomde wel snel vol voor sub zero project. Ik blijf dat ook echt wel een vette act vinden, houd wel van hun stijltje. Geluid stond hier eindelijk wel wat harder. Niet helemaal zuivere koffie maar prima drinkbaar :P . Ook grappig om die lachgasbar te zien. Van die anabolen sjonnies die elkaar overeind proberen te houden na 1 zo'n ballonnetje :lol: .
Zoiezo was het maar apart volk daar. Overal een tamme sfeer en ook figuren waarvan je denkt, 'wat doe jij hier'. Ligt maybe dan toch aan amsterdam. Veel ibiza volk ofzo die meer interresant willen komen doen dan losgaan.

Even eten... Zag er wel vet uit met die foodtrucks. Past ook wel bij Amsterdam. Eten geen mening over want alleen 2 mandarijnen op (maar die waren prima :cool: ).

Terug naar tijdmachine maar geluid was nog steeds ruk. Waren met grote groep dus ook wel eens fijn om een keer te kunnen ouwehoeren met iedereen maar de sfeer komt t niet ten goede. Daarom ook maar besloten om niet af te sluiten bij wildstylez en zany maar na b-front te verkassen.

Bob blijft baas. Redelijk voorspelbare set maar nietemin erg lekker. Drukte vooraan was echt wel ongekend helaas. Daarom maar wat verder naar achter waar t geluid opzich nog goed te doen was..
Wel een karige show overal maargoed, dat heeft waarschijnlijk wel met t budget te maken.

Drukte was overal supergoed te doen. Vol masr niet TE, en overal wel goed plek kunnen vinden.. Netjes LYM :thumbsup: wc's hoor ik veel klachten over maar zelf niks van meegekregen. 3x geweest ofzo zowel bij penoze als bij access, maar was gewoon zo in en weer uit... Wel wat waterbende bij de penoze.

Na B-front besloten om niet naar die stilstaan-bioscoop-aanfluitingsact van gunz te kijken maar lomp raggend afgesloten bij d&r vs caine.. Dikke prima daar!

22:50 na buiten gelopen zonder problemen! Mooi aandenken overgehouden in vorm van zonnebril! Echt top dat LYM zich daaraan gehouden heeft :thumbup:

+++ avio
+++ tweekaz
++ drukte overal
+ schappelijke prijzen, baco 2 muntjes
+ barren! Nooit langer dan 1 min gewacht!
+/- aankleding. Toch vrij karig hoewel ik tijdmachine en penoze wel creatief
Vond binnen klein budget
- sfeer in algemeen. Tamme bende
-- zatox
----- geluid tijdmachine, das was gewoon kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 09:26 
 
Hardtraxxer

Ze waren volgens mij ook vergeten om de speakers goed neer te zetten bij de OJKB.
Muzikaal wel erg mooi feest, met Soul Train als hoogtepunt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 09:31 
 
Hardtraxx Elite

Fijne dag gehad. Vond het geluid bij psyko punkz dan wel echt perfect, kicks kwamen goed door!
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten