Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me goed vermaakt bij De Tijdmachine, Acess en Future. Mijn verslag staat hier online: http://partyflock.nl/report/13168:CRAFT-Festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
johnnie schreef:
Indyy schreef:
Hulde voor Main Concern & Delete voor het draaien van Thug Cookies


Uhh deze heb niet gehoord. Zat er de hele tijd op te wachten? Aan het begin gedraaid misschien


1ste of 2e track volgens mij

Eerste :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aardig feestje gehad. Toch is het me pijnlijk duidelijk geworden hoe belangrijk goed geluid is. Het maakt of breekt je feest gewoon. Het geluid bij De Tijdmachine was gewoon ronduit schandalig. Ook bij de andere stages hield het echt niet over. Rond 5 uur naar de Future gelopen voor Noiseshock en Cyber. Leuk sfeertje, maar Cyber op zo'n kleine stage kan gewoon niet. Je kon geen poot meer trekken daar.'s Avonds naar de main geweest voor Frequencerz en B-Front. Echt weer genoten van deze heren. Die hebben m'n dag toch een beetje gered. Vet dat Frequencerz The Cold Angel draaiden. Die had ik nog niet eerder live gehoord.

Voor mij is Craft niet voor herhaling vatbaar, tenzij ze kunnen beloven wat aan het geluid te doen. LoseYourMind is actief op dit forum, dus ik hoop wel op een verklaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
En dan mijn toppunt van de dag: Wildstylez die De Tijdmachine afsloot. Echt letterlijk elke plaat was magisch :loving: en weet iemand toevallig hoe die hardcore track heet waarmee hij afsloot?


Was er zelf niet, maar van wat ik toevallig hoorde was dat deze:

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
weet iemand toevallig hoe die hardcore track heet waarmee hij afsloot?

Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn verwachtingen waren ontzettend hoog, maar helaas werden deze op veel punten niet waargemaakt. Even een disclaimer alvorens het lezen: het kan nogal negatief overkomen.

Bij binnenkomst om 13:15 ongeveer 20 - 30 min moeten wachten. Van vrienden hoorde ik dat het later nog veel langer was. Helaas is dit vaker een probleem bij LYM.

De zonnebril was wel een leuk (en vooral marketingtechnisch slim) item. Hetzelfde geldt voor de Pokemon muntjes. Munten halen was trouwens snel gedaan. Daarna richting Tijdmachine gelopen. Ik hoopte op verrassende sets van The Prophet en Zatox, maar man man man wat was het voorspelbaar. Daarnaast: wtf moet The Prophet met zo'n MC. Hij stond later ook bij Hardheadz alleen maar idioot te doen :/
Omdat Zatox weinig was even naar Access gegaan. Sound Rush :D Nog nooit live een set van hun meegemaakt, maar vond het echt genieten. Vervolgens richting OJB, daar draaide Pila en Hardheadz. Ik weet niet of ze bij de editie van de Tijdmachine in de loods planken hadden gelegd, maar de huidige ondergrond vond ik waardeloos. Door het hoogte verschil tussen de ijzeren bielzen en het beton klapte mn enkel iedere keer dubbel.. De set zelf was ook mwha. Enkele tijdmachine hitjes werden erop gegooid waardoor een vriend van mij zei: The Prophet heeft vast maar één USB stick mee :')
Na Hardheadz even rondje wezen lopen. Een groot gedeelte van Frontliner meegepakt, fijn platen als Greenhouse en On the rise weer eens te horen. De sfeer bij de Tijdmachine viel me alleen erg tegen. Uiteindelijk weer richting OJB gegaan voor Zany. Man man man wat blijft deze man een held. Puike draaiskills en het gas zat er flink op.
Daarna Main Concern & Delete :worship: was een snoeiwerk. Wel veel Delete fanboys in de zaal. Dat was na de set ook te merken, het liep flink leeg. Uiteindelijk nog een paar minuten B-front en Frequencerz meegepakt. Tijd geleden dat ik hen live heb gezien dus dat was meer dan prima.
Tot slot afgesloten bij Wildstylez. Voorspelbaar doch zeer vermakelijk. Wat een heerlijke producties heeft deze man toch gemaakt (L)

Conclusie:
Als ik Pokemon Go had aangezet, had ik tien eggs van 10 km uit kunnen laten komen.
+++ Main Concern & Delete, Zany
++ Sound Rush, Wildstylez
++ Sfeer bij OJB en Access
+ Grotere drank/ bierglazen :thumbsup:
+ Drankprijzen (1,5 voor Despo en 2 voor Captain Morgan)

----- WC's, man wat was dit een puinhoop
--- Geluid op bijna alle stages (zeer schel) en aankleding stages
-- Geluid overlap tussen Reckless en OJB, bizar hoge vdk gehalte
- Sfeer Tijdmachine, wachttijden bij de brug en entree

Oja. Hoewel ik wist dat de main een berg coke moest voorstellen leek het toch verdacht veel op een ijsberg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al bij al heb ik wel een redelijk goed feest gehad maar hier waren toch enkele tegenvallers die echt niet konden vind ik..
Zoals dus het geluid bij tijdmachine was echt een ramp, maar dan slagen ze er toch in om goed geluid te hebben tijdens Wildstylez bvb, waarom niet bij de andere sets vraag ik me dan af? Veel sets van tijdmachine waren gewoon slecht met veel te veel nieuwe tracks van na 2010 zoals er stond aangegeven, zelfs tracks van 2012 en 2013. Die horen daar gewoon niet thuis. Sorry voor mijn zaagpost, hier zijn wat plus en minpunten :P

pluspunten:
- Sets van Wildstylez; AVIO, Zany, Noisecontrollers op tijdmachine
- Stages waren goed
- Drinken halen ging vlot

minpunten:
- Geluid en sfeer die minder was door het slechte geluid
- DJ's op tijdmachine die meer tracks van na 2010 dan voor 2010 in hun set draaien, ik denk dat de meeste DJ's van 2008-2013 aan het draaien waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 20:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Nog een applausje voor die ontzettend droevige figuren die tijdens een flinke vechtpartij in de Reckless bij de bar (tegen het einde van JP en Thera) een meisje wat al op de grond lag nog een aantal trappen te geven. Hele stoere jongens, wat zullen die ouders trots zijn! :sick:


...en daar heb jij vervolgens naar staan kijken zonder te handelen? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Basshunterzz schreef:
Nog een applausje voor die ontzettend droevige figuren die tijdens een flinke vechtpartij in de Reckless bij de bar (tegen het einde van JP en Thera) een meisje wat al op de grond lag nog een aantal trappen te geven. Hele stoere jongens, wat zullen die ouders trots zijn! :sick:


...en daar heb jij vervolgens naar staan kijken zonder te handelen? :')


Jij was er natuurlijk vol ingedoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:
Basshunterzz schreef:
Nog een applausje voor die ontzettend droevige figuren die tijdens een flinke vechtpartij in de Reckless bij de bar (tegen het einde van JP en Thera) een meisje wat al op de grond lag nog een aantal trappen te geven. Hele stoere jongens, wat zullen die ouders trots zijn! :sick:


...en daar heb jij vervolgens naar staan kijken zonder te handelen? :')


Zo'n reactie zonder het verhaal te weten :/

Ik stond bij de bar en ik kreeg ineens iemand tegen me aangeduwd. Ik keek om, staat daar ineens een man of 20 te knokken. Intussen zie ik iemand naar de grond gaan waar vervolgens een aantal gasten op in blijven trappen. Ik had niet eens de kans om daar tussen te komen, want ik het was een grote chaos. Het enige wat ik heb gedaan is een aantal mensen uit de chaos gehaald.
Daarnaast, ik ben niet de breedste. En als ik zo in de ogen van die gasten keek dan wilde ik daar niet eens tussen springen. Een persoon die het meisje wel probeerde te helpen bewees waarom, hulde voor die gast overigens, kreeg meteen een hoek. Verhaal staat ook op Partyflock van zijn kant.

Wat ik ook raar vond is dat de beveiliging zo lang op zich liet wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Organisatie was op sommige punten inderdaad niet perfect, maar wat een vette sets heb ik gehoord zeg. Echt een leuke line-up vond ik. Samenvatting van de hoogtepunten:

Promo :worship:
Avio LIVE :worship: :worship: :worship: :worship:
Psyko Punk :worship:
DHHD LIVE :worship: :worship: :worship:
Deepack :worship: :worship:
Activator :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Alleen jammer dat Geck-o mist, want ik hoor daar ook mooie verhalen over. Maarja, die geniale Italiaan kreeg toch wel voorrang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 21:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zie hier weinig over de afsluitset van Gunz for Hire. Een aanfluiting wil ik het niet noemen, maar heel best was het niet.

Ten eerste (ja, ik weet dat het bij de act hoort) vond ik die filmpjes echt totaal overbodig.

Ten tweede is G4H vaak 1 grote chaos. Vind ik zelf ook helemaal leuk. Maar ik vond het na een half uur wel mooi geweest eigenlijk. Een uur lang G4H is mij iig teveel. De sfeer werd het laatste half uur ook een stuk minder naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een aardige fissa gehad, ben het met de bovenstaande minpunten eens. Volgend jaar geen craft meer voor mij. Betaal liever een tientje meer voor beter geluid, beter geregelde voorzieningen en een brug minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Ik zie hier weinig over de afsluitset van Gunz for Hire. Een aanfluiting wil ik het niet noemen, maar heel best was het niet.


Gunz for Hire is de meest overgewaardeerde dj act binnen de scene(naar mijn mening). Hun muziek trekt mij totaal niet. Kicks in de meeste g4h tracks zijn enorm slap, ik voel weinig passie en of creativiteit in het beluisteren van hun muziek. Maar dat is natuurlijk enkel een kwestie van de smaak. Maar verder ook het stoere praten tijdens de act, dat semi lage gebrul. Misschien leuk als je niet eerder op een hardstyle feest bent geweest maar ik ontloop die 2 zo veel mogelijk met heel die faal-act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Gunz 4 Hire wel een leuke act alleen je hoeft ze voor de rest van het jaar niet meer te zien als je ze bezocht hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 23:31 
 
Hardtraxxer

Tot mijn verrassing zag ik op de schermen bij De Tijdmachine dat de jaartallen 2005-2011 weer waren teruggeschroefd naar 2004-2010. Ik had dus de goeie hoop dat LYM de dj's ook had aangegeven dat ze minder/geen 2011/2012/2013 platen meer moesten gaan draaien, maar helaas was dit niet zo...

Ik snap nog steeds niet dat artiesten niet gewoon kunnen luisteren naar het tijdperk. Het gaat mij niet zo zeer om bepaalde jaartallen, maar om de sound. En de "classics" sound is voor mij 2006/2010 en 2011 was al een overgang jaar. Als dj's dan nieuwere platen gaan draaien dan is het hele thema van de area weg...

Dit probleem loopt al langer, maar het blijft zeer irritant. Zoveel goeie platen uit 2006-2008 worden gewoon niet gedraaid, alleen de hitjes die je ook nog eens meerdere keren op de dag hoort.

Ook een langer lopend probleem bij classic stages zijn de voorspelbare setjes met (bijna) alleen maar eigen platen van de dj. Ik blijf het gewoon jammer vinden dat zoveel goeie platen gewoon niet meer gedraaid worden en dat setjes gewoon voorspelbaar worden.

Ik blijf nog gewoon classic stages bezoeken omdat die periode mijn favoriete hardstyle periode is en ik niet zo heel veel meer heb met de huidige hardstyle. Weet alleen wel dat de veranderingen op classic stages toch niet gaan gebeuren :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Tot mijn verrassing zag ik op de schermen bij De Tijdmachine dat de jaartallen 2005-2011 weer waren teruggeschroefd naar 2004-2010. Ik had dus de goeie hoop dat LYM de dj's ook had aangegeven dat ze minder/geen 2011/2012/2013 platen meer moesten gaan draaien, maar helaas was dit niet zo...

Ik snap nog steeds niet dat artiesten niet gewoon kunnen luisteren naar het tijdperk. Het gaat mij niet zo zeer om bepaalde jaartallen, maar om de sound. En de "classics" sound is voor mij 2006/2010 en 2011 was al een overgang jaar. Als dj's dan nieuwere platen gaan draaien dan is het hele thema van de area weg...

Dit probleem loopt al langer, maar het blijft zeer irritant. Zoveel goeie platen uit 2006-2008 worden gewoon niet gedraaid, alleen de hitjes die je ook nog eens meerdere keren op de dag hoort.

Ook een langer lopend probleem bij classic stages zijn de voorspelbare setjes met (bijna) alleen maar eigen platen van de dj. Ik blijf het gewoon jammer vinden dat zoveel goeie platen gewoon niet meer gedraaid worden en dat setjes gewoon voorspelbaar worden.

Ik blijf nog gewoon classic stages bezoeken omdat die periode mijn favoriete hardstyle periode is en ik niet zo heel veel meer heb met de huidige hardstyle. Weet alleen wel dat de veranderingen op classic stages toch niet gaan gebeuren :thumbdown:

Ja! Bij Zatox vond ik dat echt heel jammer. Ik keek best wel uit naar die set en ook echt mijn best gedaan om (bijna) op tijd te komen. Ik had gehoopt op platen van bijvoorbeeld de Creation of Vintage EP, maar helaas niks daarvan. En die zijn volgens mij niet eens ouder dan 2009. Set viel achteraf gezien wel tegen daardoor. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klein verslagje dan maar.

Om 10:30 met de bus vertrokken voor een +/- 2,5 uur durende rit. We kwamen aan en ik zag al meteen dat er een massa volk voor de inkom stond. Ik denk dat we in totaal een half uur hebben aangeschoven, wat toch net iets te lang is vind ik. De zonnebril was wel chill :cool:

We gingen eerst een kijkje nemen bij de Tijdmachine, waar zoals al eerder aangehaald, het geluid vrij kut was. Josh & Wesz, AVIO en een deel Psyko Punkz meegenomen. Daarna even in de Reckless gaan kijken maar daar vond ik het echt veel te druk. We stonden dan uiteindelijk maar aan die bar. Na een half uur ofzo naar de Main gegaan voor E-Force, Digital Punk (Eten) en Phuture Noize. Phuture Noize was echt genieten, maar ik had de indruk dat ik de enige was die losging links vooraan. Hij kreeg ook amper applaus na zijn set, dit vond ik echt belachelijk. Ik vond trouwens overal de sfeer wat tegenvallen maar goed...

Snel terug naar de Reckless gelopen voor Jason Payne vs. Thera. Ik vreesde dat het meer een JP set ging worden en jammer genoeg was dit wel een beetje het geval. Ik heb wel genoten van een paar platen zoals Hyperspace en Starfleet. Hierna was het een plek zoeken vooraan voor Main Concern vs. Delete. Dit was weer ouderwets snoeien seg. Ik vond Delete zijn platenkeuze ook goed gepast. Na deze sloopset snel naar buiten gelopen voor nog een stuk van B-Front mee te krijgen. Ook dit was weer dik in orde. Na B-Front ben ik nog naar Prefix & Density gegaan. Hier stond ik echt helemaal vooraan te genieten met een paar andere fans. Meters kippenvel bij Feel It. Die stage was inderdaad wel een tegenvaller. De Dj booth stond ook echt 10 meter verder denk ik. Dan heb je toch nauwelijks interactie met je publiek...

Verder over dat gevecht in de Reckless. Een groot deel van mijn groep stond dus nog aan die bar. Een maat van mij is blijkbaar proberen tussen beide groepen te komen en heeft ook een goeie mep gekregen in zijn gezicht... Ik stond met een ander deel van de groep verder naar voren, dus ik heb dit niet gezien. Vrij belachelijk zo'n mensen.

TL;DR. Ik heb me zeker vermaakt, maar er zijn wel wat verbeterpunten. Het zal volgend jaar van de Line up afhangen of ik nog ga, want vanuit België is het vrij ver reizen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 00:31 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Hi!

Even tussen alle bedrijven door... Wij lezen een heleboel mooie reviews en terechte kritieken. Inhoudelijk gaan wij er later nog wel een keer op in. Wij posten dit net op PF en wilde dit voor jullie niet achterhouden.

'Met 100% zekerheid mogen wij het nog niet zeggen, maar iedereen kan er een beetje vanuit gaan dat wij begin 2017 een nieuwe locatie voor CRAFT Festival bekend gaan maken. Het festival zit aan de max en de infrastructuur werkt gewoon niet mee om dit op een niveau te krijgen waar wij naar streven. Tevens bouwt de gemeente Amsterdam de deelgemeente Noord op dit moment helemaal vol met woningen en zullen er volgend jaar naar verwachting geen 'harde' vergunningen meer verleend gaan worden.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Na B-Front ben ik nog naar Prefix & Density gegaan. Hier stond ik echt helemaal vooraan te genieten met een paar andere fans. Meters kippenvel bij Feel It. Die stage was inderdaad wel een tegenvaller. De Dj booth stond ook echt 10 meter verder denk ik. Dan heb je toch nauwelijks interactie met je publiek...


Hee, dan heb ik je misschien gezien. Misschien dat je wel naast me stond. Ik was met een gast met een frequencerz cap en 'heb je nog gehakt shirt'. Had zelf een Noisecontrollers shirt aan. Wij stonden ook vooraan namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 00:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Tevens bouwt de gemeente Amsterdam de deelgemeente Noord op dit moment helemaal vol met woningen en zullen er volgend jaar naar verwachting geen 'harde' vergunningen meer verleend gaan worden.'

Dat klinkt heel aannemelijk. Die hele noordkant is 1 grote bouwput. Volgens mij willen ze er ook zo'n hipsterwijk van maken, getransformeerd uit een oud industriegebied. Vrij vergelijkbaar met Strijp-S in Eindhoven, waar toevallig ook net dat Klokgebouw van de komende Tijdmachine staat haha! Het viel me trouwens ook op dat er ongeveer midden op het terrein gewoon een hotel was. Ik hoop voor die gasten die hoopten op een rustig weekendje Amsterdan dat het hotel een beetje goed geïsoleerd is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 07:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Het viel me trouwens ook op dat er ongeveer midden op het terrein gewoon een hotel was. Ik hoop voor die gasten die hoopten op een rustig weekendje Amsterdan dat het hotel een beetje goed geïsoleerd is. :lol:


Je zou maar net je vriendin aan het aanduwen zijn, als blijkt dat een paar honderd man voor de entree van het terrein staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Helicaze schreef:
Na B-Front ben ik nog naar Prefix & Density gegaan. Hier stond ik echt helemaal vooraan te genieten met een paar andere fans. Meters kippenvel bij Feel It. Die stage was inderdaad wel een tegenvaller. De Dj booth stond ook echt 10 meter verder denk ik. Dan heb je toch nauwelijks interactie met je publiek...


Hee, dan heb ik je misschien gezien. Misschien dat je wel naast me stond. Ik was met een gast met een frequencerz cap en 'heb je nog gehakt shirt'. Had zelf een Noisecontrollers shirt aan. Wij stonden ook vooraan namelijk.

Die kerel met zijn Frequencerz pet heb ik wel gezien, jou niet denk ik. :P Ik stond iets meer links. Vlak naast een random dude met een Qontinent petje, die constant op de MC aan het roepen was en op het hek ging zitten. Ik was daar met 2 blonde dames. Die stonden achter mij, misschien viel dat op haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Basshunterzz schreef:
Nog een applausje voor die ontzettend droevige figuren die tijdens een flinke vechtpartij in de Reckless bij de bar (tegen het einde van JP en Thera) een meisje wat al op de grond lag nog een aantal trappen te geven. Hele stoere jongens, wat zullen die ouders trots zijn! :sick:


...en daar heb jij vervolgens naar staan kijken zonder te handelen? :')


Ik was naar het toilet geweest en toen ik de zaal achteraan binnenkwam was de vechtpartij zich in snel tempo naar achter aan het begeven. Deze vecht partij is echter ontstaan in de buurt waar de rest van onze groep stond. Een iemand van onze groep probeerde er in het begin tussen te komen en heeft zelf een serieuze klap op zijn bek gehad.

Het klinkt misschien laf maar als er zo een dingen gebeuren blijf ik toch liever aan de zijkant staan dan een klap te krijgen van één of andere anabool omdat je probeert te helpen met de rust terug te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 09:48 
 
Hardtraxx Newbie

Toevallig ook nog iemand die Pokecoins spaart? Heb er nog 8 liggen tegen een kleine vergoeding=P
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten