Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

+++ OPHIDIAN LIVE :love:
MelvinFR schreef:
++ Limoen in de Desperados.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 11:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Zatox was weer zaaddodend zeg :sick: toen ik dave revan zag staan wist ik niet hoe snel ik naar de acces moest :lol:


Wij gingen ook stuk toen we Dave Revan zagen staan :lol: . Toen wake you up werdt ingemixt ook snel naar de Access gerent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk feestje gehad. Vond het wel beter dan vorig jaar!
Goed vermaakt op de tijdmachine ook al was het geluid niet super, maar is hier al eerder vermeld.

Beste setjes
Psyko Punkz
Frontliner
Avio live!!!!
Phuture Noize

Had alleen wel verwacht dat Delete meer Spoontech platen zou draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Lennard95 schreef:
Zatox was weer zaaddodend zeg :sick: toen ik dave revan zag staan wist ik niet hoe snel ik naar de acces moest :lol:


Wij gingen ook stuk toen we Dave Revan zagen staan :lol: . Toen wake you up werdt ingemixt ook snel naar de Access gerent.


Wij zijn bij Wake Up ook maar weer weggegaan. Veel te zacht geluid ook.
Later bij AVIO vooraan gaan staan, was denk ik wel de beste AVIO set die ik ooit heb meegemaakt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke setjes van Avio live - Psyko Punkz - Frontliner - Coone - D-Block & S-Te-Fan - Delete & Main Concern - Wildstylez

Buiten dat was het organisatorisch erg slecht. Lang moeten wachten voor ticket te laten scannen, lang wachten voor fouillering. Redelijk snel muntjes gehaald. Toiletten was een groot drama. Die brug was kut en voelde zo gammel als maar wat. Het geluid was dramatisch op vrijwel elke stage. Keuze van eten was opzich wel goed, maar wat je kreeg uiteindelijk minder... De barren duurde best lang, stond ik te wachten en werden andere mensen eerst geholpen die na mij aan kwamen lopen, terwijl het bar personeel mij wel degelijk gezien had, dit met name bij de tijdmachine.
De tijdmachine stage zag er nog best leuk uit maar erg simpel. De main was echt lelijk, je kunt het mooi en leuk vinden of niet, maar het zag er erg amateuristisch uit. Vond de indeling dit jaar ook tegen vallen, ojk zo ver bij de tijdmachine vandaan en je hoorde de reckless er boven uit komen toen ik er stond.
Ook al die gare mensen van Amsterdam en omstreken, niet bepaald mijn type volk, kon me hier wel aan ergeren.

Al met al, waarschijnlijk niet meer aanwezig, organisatie laat teveel steken vallen die ze juist wilde oppakken. En met name omdat het terrein het weekend gedeeld word met een ander festival verwacht je persoonlijk toch wel wat meer en beter geregeld dan dit.
Snap sowieso niet dat ze weer voor die brug gekozen hebben, ze hadden beter naast de loods een ingang kunnen maken die je kunt gebruiken als je via het parkeerterrein komt.

Heel misschien als de line-up de perfect namen voor mij heeft, maar anders hier niet meer te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 12:47 
 
Hardtraxx Addict

Koen schreef:
En met name omdat het terrein het weekend gedeeld word met een ander festival verwacht je persoonlijk toch wel wat meer en beter geregeld dan dit.


Damaris bedoel je? Dat is ook van hun en geannuleerd door tegenvallende kaart verkoop (nieuwe concept met alleen maar onbekendere bands sloeg jammer genoeg niet aan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Koen schreef:
En met name omdat het terrein het weekend gedeeld word met een ander festival verwacht je persoonlijk toch wel wat meer en beter geregeld dan dit.


Damaris bedoel je? Dat is ook van hun en geannuleerd door tegenvallende kaart verkoop (nieuwe concept met alleen maar onbekendere bands sloeg jammer genoeg niet aan)

Amsterdam kookt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Miwer schreef:
Koen schreef:
En met name omdat het terrein het weekend gedeeld word met een ander festival verwacht je persoonlijk toch wel wat meer en beter geregeld dan dit.


Damaris bedoel je? Dat is ook van hun en geannuleerd door tegenvallende kaart verkoop (nieuwe concept met alleen maar onbekendere bands sloeg jammer genoeg niet aan)

Amsterdam kookt


Damaris is inderdaad geannuleerd vanwege tegenvallende kaartverkoop. Vorig jaar werd het voor het eerst georganiseerd en toen was het wel redelijk druk wat ik begreep. Het nadeel is dat er (voor mij) vrij veel onbekende artiesten stonden + mensen gaan steeds later een kaartje kopen zolang het niet is uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:


:lol: :lol: :lol: :lol:


Hahaha prachtig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 13:55 
 
Hardtraxx Addict

Vorig jaar was de tweede editie van damaris.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Paultheone schreef:


:lol: :lol: :lol: :lol:


Hahaha prachtig :lol:


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Hulde trouwens ook voor Psyko Punkz. Die vent staat nu dus gewoon 60 minuten lang te mixen, MC-en, rappen én los te gaan. Oh en hij had ook nog even z'n 9-jarige neefje meegenomen om hem even te laten zien wat z'n werk inhield. Wat een top vent :lol:


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Paultheone schreef:


:lol: :lol: :lol: :lol:


''Ik ben hier op eigen craft gekomen'' :lol:


KETAAAAA
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 12:33 
 
Hardtraxx Addict

Nog even een (cr)aftermovie in elkaar gezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Nog even een (cr)aftermovie in elkaar gezet


Prima woordspeling :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk filmpje van de organisatie met een dosis droge humor xd
https://www.facebook.com/loseyourmindnl ... 313942654/

Het thema van volgend jaar is daarmee ook bekend gemaakt: The only way is up ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben LYM ook gaan volgen op Snapchat. Doen ze echt heel leuk idd, dat schijtlollige droge gedoe kan heel snel irritant worden. Maar die gasten doen het echt precies goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lose Your Mind, LYM, Rob Min, Jeroen Sijtsma, CRAFT

Zo, nu zal iemand van Lose Your Mind vast meelezen.
Ik ben op CRAFT mijn huissleutels verloren, via de mail hebben jullie 2 weken geleden aangegeven dat mijn sleutelbos gevonden is en hij later die week verstuurd zou worden. Hoe zit het daarmee? Heb al een aantal keer via Facebook en mail geprobeerd om contact op te nemen, maar er wordt niet gereageerd! Neem a.u.b even contact met me op via pb. Wil mijn sleutels graag terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 12:22 
 
Hardtraxxer

Nog geen officiële ''verklaring'' van LYM? Dat was toegezegd toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 12:38 
 
Hardtraxx Addict

Ilse_S schreef:
Nog geen officiële ''verklaring'' van LYM? Dat was toegezegd toch?

Verklaring over wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:
Hi!

Even tussen alle bedrijven door... Wij lezen een heleboel mooie reviews en terechte kritieken. Inhoudelijk gaan wij er later nog wel een keer op in. Wij posten dit net op PF en wilde dit voor jullie niet achterhouden.

'Met 100% zekerheid mogen wij het nog niet zeggen, maar iedereen kan er een beetje vanuit gaan dat wij begin 2017 een nieuwe locatie voor CRAFT Festival bekend gaan maken. Het festival zit aan de max en de infrastructuur werkt gewoon niet mee om dit op een niveau te krijgen waar wij naar streven. Tevens bouwt de gemeente Amsterdam de deelgemeente Noord op dit moment helemaal vol met woningen en zullen er volgend jaar naar verwachting geen 'harde' vergunningen meer verleend gaan worden.'


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen aftermovie gekomen hiervan trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 20:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aftermovie:

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

qua beelden wel gaaf, alleen trackkeuze wel minder, word er ook niet bepaald warm van om naar de nieuwe editie te gaan.
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten