Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
denken jullie dat er enige kans is dat deetox er ook wat classics op gaat gooien?


Helaas niet, ze heeft aangegeven dat ze haar oude platen achter zich wilt laten ofzo >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
yannickvk schreef:
denken jullie dat er enige kans is dat deetox er ook wat classics op gaat gooien?


Helaas niet, ze heeft aangegeven dat ze haar oude platen achter zich wilt laten ofzo >.<


wat jammer zeg. iniedergeval hopen dat ik d-verze kan zien zonder delete classics of main concern te missen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk wel Android tijdens Delete z'n classics set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
iniedergeval hopen dat ik d-verze kan zien zonder delete classics of main concern te missen


Komt goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 12:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Indyy schreef:
yannickvk schreef:
denken jullie dat er enige kans is dat deetox er ook wat classics op gaat gooien?


Helaas niet, ze heeft aangegeven dat ze haar oude platen achter zich wilt laten ofzo >.<


wat jammer zeg. iniedergeval hopen dat ik d-verze kan zien zonder delete classics of main concern te missen


Iets specifieks wat je heel graag wilde horen? Als het een beetje bij ons past kunnen wij 't altijd op de USB zetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als jullie deep blue draaien en misschien vazard - musicbox ben ik een heel tevreden mens :thumbsup:
heb die nog nooit live gehoord.

ohja, infirium - undefined zou ik ook gaaf vinden, zou wel goed in jullie set passen denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

had graag de classic set van delete en deetox omgewisseld gezien, verder dikke prima :thumbup:
heb der zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had eigenlijk verwacht dat Delete langer zou draaien, of iig nog samen met een andere act. Maar nu zit natuurlijk z'n classic setje erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ideaal, vanaf kwart na 2 richting zaal 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een rare timetable, hoe kun je Delete Classics en Main Concern nu vóór Malice & Rooler laten draaien? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Indyy schreef:
Wat een rare timetable, hoe kun je Delete Classics en Main Concern nu vóór Malice & Rooler laten draaien? xd

Daar kom je nog wel achter waarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grootste deel van de avond toch wel in de grote zaal te vinden, uitstapje naar zaal 2 vanaf 00.15 :P
Wellicht D-Verze nog even meepikken maar ook wel nieuwsgierig naar Malice en Rooler :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Wat een rare timetable, hoe kun je Delete Classics en Main Concern nu vóór Malice & Rooler laten draaien? xd

Dat heet een opbouwende line up :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na Decibel 2016 kan ik wel bevestigen dat die Main Concern kicks een stukje harder gaan dan die Malice meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Indyy schreef:
Wat een rare timetable, hoe kun je Delete Classics en Main Concern nu vóór Malice & Rooler laten draaien? xd

Dat heet een opbouwende line up :thumbup:


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sneller = harder toch, dus gewoon terecht :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mooi toch? tijdens malice & rooler lekker naar d-verze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Ik had eigenlijk verwacht dat Delete langer zou draaien, of iig nog samen met een andere act. Maar nu zit natuurlijk z'n classic setje erbij.


Delete zal niet constant draaien, maar vast en zeker ook nog wel bij de andere acts joinen.

Indyy schreef:
Wat een rare timetable, hoe kun je Delete Classics en Main Concern nu vóór Malice & Rooler laten draaien? xd


De avond draait eigenlijk niet om classics maar juist om wie Delete nu is en wat hij nu doet met de collega's, maar we wilden wel graag iets doen voor de liefhebbers die vaak vragen om de oudere platen. Daarom staat hij wel vroeger op de avond, omdat dat in de lijn van de avond wat beter past.

Het andere deel is een kwestie van smaak natuurlijk, maar we hebben wel geprobeerd voor de Spoontech liefhebbers geen dilemma's te laten ontstaan. Mede met die gedachte staat D-Verze op die tijd in zaal 2 geprogrammeerd om een gevarieerd programma te kunnen bieden ;) Daarnaast is het qua tempo wél logischer in de opbouw. We kunnen natuurlijk niet iedereen pleasen helaas maar doen ons best. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had hier verdomme echt zoveel zin in, maar vrees dat ik em voorbij moet laten schieten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had het nog niet zo op die manier bekeken haha, goede keuze inderdaad! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben wel benieuwd wat delete zowel gaat draaien in zn set. vrees dat die als die maar drie kwartier heeft, platen als fuck the formula en the popped & locked remix achter wegen laat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 22:05 
 
Hardtraxx Veteran

Twijfel nog steeds of ik zou gaan of niet, even met de auto heen en weer. Het is nog best een eindje maar wel een feest waar ik een keer geweest wil zijn. Twijfels twijfels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Twijfel nog steeds of ik zou gaan of niet, even met de auto heen en weer. Het is nog best een eindje maar wel een feest waar ik een keer geweest wil zijn. Twijfels twijfels.


gewoon gaan joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 08:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook helaas afwezig uiteindelijk, er is een spoedje kaakchirurg tussen gekomen :(
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten