Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 04:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb wel mijn debuut als MC mogen maken door zijn microfoon. Life goals. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 05:27 
 
Hardtraxxer

Wat een debiel idd zeg die Tha Watcher. Tijdens Rough Nation echt mateloos geirriteerd aan die gast, had iets te diep in het glaasje gekeken volgens mij. Was overigens een hele dikke set. Main Concern set vd avond, wat een geweld zeg jezus. Heel nice ook dat ze Multiple Thrusts erop gooide. Delete classics en Delete was ook super, vond het wel iets te druk tijdens zijn tweede set. Deetox was ook zeker niet verkeerd, paar lekkere oude platen erop gegooid, zoals State of Mind en Contact. Malice & Rooler was wel vet, maar ik vond het te eentonig en veel te druk. Bij N-Vitral liep de zaal weer leeg, en na 30 mins zijn we maar naar huis gegaan want die set was niet zo boeiend en we waren gesloopt.

Geluid was in beide zalen top! Al met al toch een erg dik feest. Nu lekker slapen. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 06:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tering wat was dit vet! Delete classics, heerlijk! Delete solo: gvd joh, de ene na de andere klapper.
Ook Main Concern, waar ik normaal niet zo'n fan van ben, was genieten (op een paar platen na waar ik niet zoveel mee kon). Die Mind Dimension kicks gaan trouwens wel nie zo hard live. Malice vs Rooler was ook erg vet en N-Vitral goede afsluiter.

En ohja, speciale vermelding voor Melvin en Blear. De eerste Hardtraxxers die ik heb mogen ontmoeten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 10:02 
 
Hardtraxx Veteran

Wat was meer met de MC gebeurd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

Haha daar ben ik ook benieuwd naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ontzettend vet feest gehad met hele dikke setjes. hoogtepunten waren delete classics main concern en d-verze. een heleboel dikke nummers voorbij horen komen.
hulde voor iedereen die bij d-verze in zaal 2 was. wat een top sfeer hing daar zeg. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mc Tha Watcher:



Het werd nog erger, heb het verder niet gefilmd omdat ik toch maar aardappelkwaliteit film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, krijg gewoon plaatsvervangende schaamte als ik die vent zo bezig zie :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tha Watcher is echt een ongelofelijk dikke kneus inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 12:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Man man man :lol: boek dan gewoon geen mc
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 12:56 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Heb wel mijn debuut als MC mogen maken door zijn microfoon. Life goals. :$

Whaha dat zag ik idd, was dat niet het moment dat Tha Wacher daarna de mic terugpakte en zei i don't know what the fuck he was saying blabla.. Gaat trouwens ook nergens over hele tijd engels praten met een NL publiek. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Mc Tha Watcher: (filmpje)

wootum schreef:
EDIT: wordt ie door de beveiliging van het podium af gewerkt. Steekt ie nog zn middelvinger op naar D-Verze :lol: :lol:

MelvinFR schreef:
Heb wel mijn debuut als MC mogen maken door zijn microfoon. Life goals. :$

Wat. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad. Veel bier gedronken. Veel gedanst. Was leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

Kan iemand het verhaal uitleggen hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Man man man :lol: boek dan gewoon geen mc


Hij stond ook niet op de line-up, iemand vertelde dat hij last minute oid vroeg of hij mocht MC'en.

Wat ik heb meegekregen, misschien een beetje een onsamenhangend verhaal, ben nog een beetje gaar:

Wij kwamen in zaal 2 staan toen Fantazoo 10 minuten bezig was, het volume van de microfoon stond veel te hard t.o.v. de muziek. Zoals in het filmpje te zien is doet de mc steeds van die vage raps in de opbouw die steeds net te laat uitkomen, schreeuwt hij door de climaxen en vocals heen, teksten hadden nooit iets te maken met de track zelf.
Zelfs toen er een dj een foutje maakte (op de verkeerde cue gedrukt vgm zodat de track weer bij de mix-intro was) loste hij dat niet goed op, ze stonden met z'n 3'en te draaien, gaat ie tegen de DJ die in alle haast die track weer goed aan het zetten is aanleunen en praten, dat was wel goed bedoeld van hem maar als ik daar zou draaien zou ik het toch fijner vinden als ik eerst ff die plaat weer goed gelegd krijg. De betreffende track was Ezteq - Fuck You Up, gaat 'ie roepen voordat de track weer begint: "We gaan naar links, we gaan naar rechts!" etc.

Dus in het kort, en zoals ookal in het filmpje te zien was, leek het gewoon alsof de man in een compleet andere realiteit leeft dan de rest van de mensen.


En dan de interactie met het publiek, het was al meteen duidelijk dat iedereen het een irritante mc vond, en de irritaties leken steeds groter te worden. Hij voerde ook een kort gesprekje met iemand, waarna hij wel 10 keer door de fucking microfoon naar hem antwoordde, steeds hetzelfde (wasn't me/ik was het niet).
Mensen kwamen ook naar hem toe om hem nog op beleefde wijze te melden dat ie vet irritant was, waarop hij het steeds van zich af lachte en een handje gaf, supervaag.

Rough Nation wilden ff dat 'ie stil was voor hun nieuwe track, had 'ie ook schijt aan, ze hebben wel z'n volume zachter gezet.
Een minuut of 10 daarvoor maakte ik ook nog een gebaar dat 'ie stil moest zijn (vinger op de mond), dat zag hij wel, toen is 'ie 5 minuten stil geweest, daarna zegt 'ie letterlijk "You know what? Fuck it!", en begon hij aan de ziektste spit van z'n leven, gewoon een lange rap/brabbel van dik 20 seconden tot hij buiten adem was.

Op een gegeven moment was de kritiek uit de gehele zaal duidelijk merkbaar en had 'ie het zelf ook door, mocht Melvin even MC'en als hij dacht dat hij het beter kon, en ja dat was zo, duh.
Toen zag ik Remco (van Dynamo) hem iets vertellen en daarna was hij eindelijk van het podium af, bij het begin van D-Verze ongeveer. Dus die hebben nog geluk gehad daarmee :P

Ohja op het eind van N-Vitral dook 'ie godverdomme weer op. Ja dit lees je goed, op de mainstage. Nog op de foto met de held geweest op het eind.
Ik zag Stefan (stagemanager zaal 1) nog voorbij komen en heb gevraagd of hij hem niet kon laten oprotten, dat was na 2 minuten al xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom had nog een facebook chatbericht gestuurd tijdens het feest, heeft er antwoord op gehad.
Weer lacht hij het gewoon van zich af, terwijl hij misschien toch even kritisch naar zichzelf zou moeten kijken, of juist niet zelf maar dat door de psycholoog laten doen.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, wat een verhaal van die MC :lol:

Verder echt een topfeest gehad. Veel leuke muziekjes gehoord. Bij D-Verze heb ik nog staan raggen met een hoop liefhebbers vooraan. Vet moment was dat. Het enige minpunt vond ik de drukte. Het was in mijn ogen net iets te druk bij de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou die mag wmbt van alle feesten geboycot worden. Walgelijke vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 14:34 
 
Hardtraxxer

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Dat zo iemand nog op zulke grote podia staat joh..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha heerlijk verhaal. Wat een baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Redman schreef:
Man man man :lol: boek dan gewoon geen mc


Hij stond ook niet op de line-up, iemand vertelde dat hij last minute oid vroeg of hij mocht MC'en.


Hij heeft - hoe zeg je dat tactisch - zelf het initiatief genomen om te MCen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die man is samen met MC Dart een van de irritantste ooit..
Dv8's rrrrrrrrrrrrr kan ik dan ook wel mateloos aan irriteren.

Maar die Watcher ofja Anthony Dap.... man man man, eerder Anthony Daap....

Hoorde dat het druk was van verschillende, niet fijn druk. Dus toch paar kaarten (50) teveel verkocht lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 18:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nja het is in ieder geval weer lekkerrrrrrr gek ja toch :beer: :beer: :beer: :beer: zuipuhh en MC-uhhh we gaan naar links we gaan naar rechts lekker uit je plaat hiep hoi supercool

brief die gasten nou gewoon eens dat ze hun waffel overwegend gesloten houden

mijn god
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nja het is in ieder geval weer lekkerrrrrrr gek ja toch :beer: :beer: :beer: :beer: zuipuhh en MC-uhhh we gaan naar links we gaan naar rechts lekker uit je plaat hiep hoi supercool

brief die gasten nou gewoon eens dat ze hun waffel overwegend gesloten houden

mijn god


Tha Watcher was niet als artiest op dit feest en is door de organisatie dan ook meermaals daarop aangesproken, ook meerdere malen verwijderd van het podium en ook is de microfoon verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
TiMOTHYb schreef:
Nja het is in ieder geval weer lekkerrrrrrr gek ja toch :beer: :beer: :beer: :beer: zuipuhh en MC-uhhh we gaan naar links we gaan naar rechts lekker uit je plaat hiep hoi supercool

brief die gasten nou gewoon eens dat ze hun waffel overwegend gesloten houden

mijn god


Tha Watcher was niet als artiest op dit feest en is door de organisatie dan ook meermaals daarop aangesproken, ook meerdere malen verwijderd van het podium en ook is de microfoon verwijderd.


Ben ik wel benieuwd, waarom heeft die gast standaard een mic bij zich, en waarom is hij niet uberhaupt backstage geweerd?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten