Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

Als ze brennan en Headhunterz nou eens van stage wisselden. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Als ze brennan en Headhunterz nou eens van stage wisselden. :whistle:


Waarom moet BRENNAN HEART zo mega groot en staat Wildstylez er zo klein onder... die zijn toch wel een beetje van hetzelfde caliber?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 10:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De house stage is beter dan de hardstyle :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuisfeestje dus zeker aanwezig. Eindelijk Headhunterz een house set zien draaien, zijn stijl ligt me wel ^^

Rickzel schreef:
RTM93 schreef:
Als ze brennan en Headhunterz nou eens van stage wisselden. :whistle:


Waarom moet BRENNAN HEART zo mega groot en staat Wildstylez er zo klein onder... die zijn toch wel een beetje van hetzelfde caliber?


Ik zou het zelf eerder andersom doen.. Maar kijk eens op Facebook naar aantal likes. Daarop gebaseerd is BH veel "groter".
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verrek, heel apart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 10:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik ga waarschijnlijk lekker voor D4L kiezen i.p.v. CRAFT wat de volgende dag is. 10 euro voor een ticket, Audiotricz, Code Black, Frequencerz, JNXD, Radical, Wildstylez, Heady en 40 minuten met de trein. Beter dan 2,5 uur in de auto zitten ^^


Dit denk ik ook inderdaad. Zal echter 45 minuten voor mij zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 10:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Audiotricz
Frequencerz
JNXD
Wildstylez


Dit en HHZ interessant.. Even wachten op het andere aanbod in NL :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik ga waarschijnlijk lekker voor D4L kiezen i.p.v. CRAFT wat de volgende dag is. 10 euro voor een ticket, Audiotricz, Code Black, Frequencerz, JNXD, Radical, Wildstylez, Heady en 40 minuten met de trein. Beter dan 2,5 uur in de auto zitten ^^



Mee eens. Ik had Craft ook zeker op de planning staan alleen een ongelukkige datum. dus daarom voor Dance4Liberation gekozen. Wordt mijn 1e feestje sinds Craft vorig jaar :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar echt bizar goed bevallen dit festival, al was het ook wel errrug lekker weer.
Waarschijnlijk weer aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 09:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

leuke optie dit, zeker voor de prijs van €10,-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

1.5 Heady :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had al een tijdje een kaartje met het idee van hij is maar 10 euro kan altjid nog kijken wat ik er mee doe... Prima lineup voor deze prijs alleen met het 'alle leeftijden' vraag ik me af wat voor een feestje dit wordt.. Hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Danny Phantom schreef:
Had al een tijdje een kaartje met het idee van hij is maar 10 euro kan altjid nog kijken wat ik er mee doe... Prima lineup voor deze prijs alleen met het 'alle leeftijden' vraag ik me af wat voor een feestje dit wordt.. Hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig

Een feest waarbij de jonkies even mogen ruiken aan het drugs gebruik op festivals. Als je bij de stage staat merk je er niet veel van maar als je rond gaat lopen wel. Verder altijd wel gezellig. Irriteer me er niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar geweest, toen mede gedragen door het mooie weer en het redelijke geluid plus NC een leuke dag gehad. Vond de doorstroming van de house naar de hardstyle echter compleet waardeloos, wat een sfeer hing daar met jonge gastjes die compleet vd wereld waren. Heb er soms met verbazing na staan te kijken.

RTM93 schreef:
Als je bij de stage staat merk je er niet veel van maar als je rond gaat lopen wel.


Dit!!

Heel misschien overdag nog even kijken!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 13:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vooral naderhand in die tussengang :lol:

Aan het end nog even een kwartiertje house achterin bij die halve tribune meegepakt om te genieten van het jonge volk. Was ik nog maar 18. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe zit het met de parkeergelegenheden hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 09:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vooral naderhand in die tussengang :lol:

Aan het end nog even een kwartiertje house achterin bij die halve tribune meegepakt om te genieten van het jonge volk. Was ik nog maar 18. :loving:


Klopt, maar kan me soms niet voorstellen dat ik er zo bij liep toen ik 18 was :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 11:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Aanwezig, ik denk dat ik meer bij de house stage te vinden ben dan bij de hardstyle xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zou ons alternatief bierdrink excuus zijn ipv Craft, maar toch maar besloten hem over te slaan. Vind de line-up toch echt net iets te zaad :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Dit zou ons alternatief bierdrink excuus zijn ipv Craft, maar toch maar besloten hem over te slaan. Vind de line-up toch echt net iets te zaad :x

Wij hebben ook maar afgezien vanwege de line up. Echt beter alternatief is er ook niet eens voor ons in de buurt maar ik denk dat ik 5 mei gewoon thuis blijf.. 6 mei hebben we toch al plannen zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 09:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar eens kijken of het weer wat gaat worden vandaag! Afgelopen jaren iig prima vermaakt hier, helaas een commerciële line-up dit jaar met weinig afwisseling.. Ik kan me 2015 nog herinneren met Degos & Re-done vs Delete <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Quellas schreef:
Maar eens kijken of het weer wat gaat worden vandaag! Afgelopen jaren iig prima vermaakt hier, helaas een commerciële line-up dit jaar met weinig afwisseling.. Ik kan me 2015 nog herinneren met Degos & Re-done vs Delete <3

Ja, dat was vet! Setje van de dag toen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2017 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima dagje gehad, maar was toch wel anders publiek dan menig feest.

Headhunterz 50 minuten hardstyle gedraait :worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten