Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Dance Valley
Datum: 12-08-2017
Tijd: 12:00 - 23:00
Locatie: Velsen Valley, Spaarnwoude
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://dancevalley.com/tickets
Prijs: €65,00

Line-up:
https://dancevalley.com/timetable

Kost me ff te veel tijd om alles normaal te kopiëren en plakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog mensen die van plan zijn hier heen te gaan? Baal zelf heel erg dat Lost Frequencies en Watermat tegelijk staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben hier ook te vinden. Sowieso even kijken bij BMBSQD, Dj Thera en Caine en voor de rest zie ik het allemaal nog wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 09:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Verkoopt dit (nog) wel eens uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 16:50 
 
Hardtraxxer

Ben ook van de partij, zal alleen waarschijnlijk de hele tijd bij de Deep/Future House stages staan, misschien nog uitstapjes naar Geck-o (als we op tijd binnen zijn), Yoji Biomehanika en Thera (jammer dat deze twee tegelijkertijd draaien, en ook nog eens tegelijk met Mr Belt & Wezol waar mijn vrienden dan weer heen willen).

JeftaElachouri schreef:
Verkoopt dit (nog) wel eens uit?

Denk het niet, line-up is daar niet echt spectaculair genoeg voor, vooral bij de hardstyle missen echt de grote namen maar ik denk dat iedereen ook wel snapt waarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan gemakkelijk kaartjes winnen hiervoor via I'M Inn, scheelt je weer 70 euro :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Je kan gemakkelijk kaartjes winnen hiervoor via I'M Inn, scheelt je weer 70 euro :)


Thanks Paul, grote kans dat ik hierdoor wel aanwezig ben! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 13:21 
 
Hardtraxxer

Was een geweldig feestje, zeer goed vermaakt hier, verhouding tussen jongere en oudere bezoekers is hier wel echt een stuk groter dan bij andere festivals, maar het was leuk om te zien hoe sommige 'oudjes' nog steeds lekker los gingen.

+ Geluid (bijna) overal
+ Zeep bij de wastafels (niks mis met een beetje hygiëne)
+ Sfeer vooraan bij de Future House en Main
+ Organisatorisch goed geregeld (toiletten, eten/drinken, aankleding van het terrein, pendelbussen)
+/- Geluid bij de Hardstyle/Hardcore, als je niet tussen de palen in het midden van de tent stond, was er geen bass
+/- Floormap zag er anders uit dan dat het terrein er uit zag op sommige punten, pendelbus in-/uitgang was net wat verschoven en die hele markt was er niet?
+/- Prijs voor de ticket was toch wel iets te hoog voor de line-up
- Helling naar de HQ, dat was toch wel lastig met vermoeide benen

Volgend jaar waarschijnlijk weer hierheen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima dag gehad hier! Wat meteen opvalt als je binnen komt is de locatie, die echt gruwelijk vet was :thumbsup:
Redelijk op tijd binnen en eigenlijk vooral geschipperd tussen de freestyle en hardstyle. Paar puntjes die ik zeker aan wil halen:

+++ Set van BMBSQD op de freestyle stage, heerlijke edits, vlot doorgemixt en, zoals we van ze gewend zijn, veel energie en enthousiasme op het podium
+++ Set van Dj Thera, ik was kapot na dit uur, wel leuk om even te kunnen snoeien met Paul
++ Set van Caine, eigenlijk pas de eerste keer dat ik dit live goed meemaakte, zaten een aantal leuke edits tussen en die kicks gaan op goed geluid dus echt wel heel diep
+ Set van Jack of Sound, lang geleden dat ik een setje van hem bezocht had, toch maar weer vaker gaan doen
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten