Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

17:30-21:00 enige dat boeit.. Gaat em dus niet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 19:11 
 

Norther66 schreef:
17:30-21:00 enige dat boeit.. Gaat em dus niet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 19:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Outbreak vs Kronos als afsluiting, wauw wat kut :lol:

Denk dat ik dan maar héél rustig aan naar m'n bus loop :P imo beter zo dan dat je een uur van die herrie moet doorstaan voordat je naar B-Front kunt luisteren.

Heb het gevoel dat het ook veel rondjes lopen gaat worden of misschien zelfs wat rondhangen op de house stage, zie het allemaal wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 21:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
17:30-21:00 enige dat boeit.. Gaat em dus niet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scheelt dat je op die andere stage Quintino hebt, wat zo'n 63x beter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 08:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Outbreak vs Kronos als afsluiting, wauw wat kut :lol:


Die skip ik ook mooi, na Deetox weer naar huis :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Las ik nou dat er geen kluisjes zijn..

Klote met dit weer, beetje zeulen met je jas :/ (aangezien 't s'avonds afkoelt)

anyway zin in.. zonnetje, biertje, veel bekenden en vanaf half 6 de hendel open!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Spitta schreef:
Las ik nou dat er geen kluisjes zijn..

Klote met dit weer, beetje zeulen met je jas :/ (aangezien 't s'avonds afkoelt)

anyway zin in.. zonnetje, biertje, veel bekenden en vanaf half 6 de hendel open!!

Kan het me niet herinneren van de laatste keer dat ik er was. Maar overal op de grond lagen jassen en tassen bij elkaar. Best hinderlijk en heb het toen nog aan de stok gehad met iemand die boos werd omdat ik zijn jas niet zag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2016 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar waren er gek genoeg wel kluisjes, vreemd dat ze daar dit jaar niet weer voor gekozen hebben :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2016 10:33 
 
Hardtraxxer

Jammer van de kluisjes inderdaad.. Zeker even aanwezig bij Deetox, kijken of ze een plekje heeft voor m'n nieuwe track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2016 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een weertje, lastig met wat je aan moet.. door omstandigheden pas half 5 trein, hopelijk net binnen voor NC :loving:

Te herkennen aan een Rock it to your Goddamn Brain shirt, donkere broek, Leren jasje en blauwe allstars..

Have fun to you all :clap: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2016 13:03 
 
Artiest

Helaas wil iedereen naar het Bevrijdings Festival in Zwolle zelf, dus niet aanwezig :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2016 12:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande, heb ook echt een topdag gehad, veel leuker dan verwacht eigenlijk. Kon zelfs de herrie van Deetox en Adaro waarderen deze keer, alleen eeuwig jammer dat ze nooit meer wat oudere plaatjes draaien zoals Under Attack ofzo. B-Front was ook weer koning, hij opende nog met een hele vette oude track, maar ben even vergeten welke. Lost was ook weer genieten :loving:
Tijdens Kronos & Outbreak naar de house stage gegaan, was wel prima maar niks bijzonders na al dat geschreeuw over Quintino. Al met al een prima feestje.

Edit: Waar ik me trouwens dood aan erger is dat betalen voor de wc's. Iemand laten betalen omdat ie moet pissen, wat een bullshit. Nu helemaal omdat ik pas voor de eerste keer ging toen het feest al was afgelopen, dan denk ik echt kom op... En dan nog 2,50 ook ipv een euro ofzo. Zou echt een verbod op moeten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2016 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker feestje gehad, heerlijke temperatuur zeg.

Kwamen precies tijdens het begin van NC... Dragonblood voor het eerst live gehoord en die bevalt me zeker.. heerlijke euforische track. NC draaide gewoon weer een prima set. Atmozfears nam z'n taken prima over en achterin waar wij stonden vollop ruimte om los te gaan. Setje van de avond: B-front.. heerlijk :loving:
Adaro kon mij niet echt bekoren, waarom kan ik niet echt zeggen maar nee dit setje vond ik weinig aan.
Deetox dikke prima, daarna mee kunnen rijden met een vriend van ons dus rond Kronos en Outbreak die kant op gegaan

+++ Het weer :yay:
+++ B-front
++ NC/ Atmozfears en Deetox

-- Hoog vdk gehalte, zag om 5 uur een meisje bij de kassa's compleet v/d wereld zijn.
- Drukte, soms aardig lang wachten op je drinken en bij het binnenkomen van de hardstyle area


Al met al prima feestje gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2016 13:55 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
B-Front was ook weer koning, hij opende nog met een hele vette oude track, maar ben even vergeten welke.

Headhunterz - Woznotwoz :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2016 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was erg geslaagd! De sets van Zentiments, Cyber, Noisecontrollers, B-Front en Deetox waren top!
Mijn verslag staat hier online:

https://partyflock.nl/report/13159:Dance4Liberation
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2016 14:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Pommer schreef:
B-Front was ook weer koning, hij opende nog met een hele vette oude track, maar ben even vergeten welke.

Headhunterz - Woznotwoz :yay:

Ojaaaa :love: Heel vet! Draaide hij nou ook nog No One Can Stop Us (Kwartjes Mix) of was dat iemand anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2016 17:02 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
ShatterDJ schreef:
Pommer schreef:
B-Front was ook weer koning, hij opende nog met een hele vette oude track, maar ben even vergeten welke.

Headhunterz - Woznotwoz :yay:

Ojaaaa :love: Heel vet! Draaide hij nou ook nog No One Can Stop Us (Kwartjes Mix) of was dat iemand anders?

Dat was Atmozfears, maar dat was (imo jammer genoeg) een edit. Ik hoorde die ook al op Hard Bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2016 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holy shit, mn eerste Hardstyle feestje. Wat was het gaaf! :yay:. Ik moet nog steeds afkicken. Noisecontrollers was voor mij het gaafst en eigenlijk jammer dat ik B-Front niet heb afgezien. Die classic van Headhunterz was echt een genietmomentje. Dit was zeker niet het laatste Hardstyle feestje voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2016 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow, verrast door dit feest. Ongekende sfeer rechts voor, erg naar mijn zin gehad!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten