Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Stond universe erbij :list:


Als ik 't mij goed herinner wel. Face the truth, State of Perfection, en Virus onder andere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 18:25 
 
Hardtraxxer

Citaat:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Ook al met een bitter randje, als vervanger van VWAB, maar gaat sowieso genieten worden :thumbsup:
En lijkt erop dat het (nog) niet is uitverkocht, nog nooit eerder in Lucky geweest, maar aan jullie berichten te lezen ook maar houden zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

HSlovah schreef:
Citaat:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Ook al met een bitter randje, als vervanger van VWAB, maar gaat sowieso genieten worden :thumbsup:
En lijkt erop dat het (nog) niet is uitverkocht, nog nooit eerder in Lucky geweest, maar aan jullie berichten te lezen ook maar houden zo.

Uitverkocht Lucky is gewoon kut. Super warm en weinig ruimte. Dit is ook de reden dat de editie nu ook niet uitverkocht is. Mensen zijn het gewoon zat om als anchovies op een feest te staan.

Nou denk ik dat deze regio ook niet z'n grote B-Front en Phuture noize fanbase heeft. Alleen Thomas (50% sub zero project) komt uit goor, dorp verder op. Minus is More is hier eigenlijk wel een beetje het grootst qua populariteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 22:48 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
HSlovah schreef:
Citaat:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Ook al met een bitter randje, als vervanger van VWAB, maar gaat sowieso genieten worden :thumbsup:
En lijkt erop dat het (nog) niet is uitverkocht, nog nooit eerder in Lucky geweest, maar aan jullie berichten te lezen ook maar houden zo.

Uitverkocht Lucky is gewoon kut. Super warm en weinig ruimte. Dit is ook de reden dat de editie nu ook niet uitverkocht is. Mensen zijn het gewoon zat om als anchovies op een feest te staan.

Nou denk ik dat deze regio ook niet z'n grote B-Front en Phuture noize fanbase heeft. Alleen Thomas (50% sub zero project) komt uit goor, dorp verder op. Minus is More is hier eigenlijk wel een beetje het grootst qua populariteit.


Blijkt toch uitverkocht. Ach we gaan ons zeker wel vermaken :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

Zag niks op fb voorbij komen. Online ticketing is wel gestopt inderdaad. Nou tot zo

Edit : andere zalen zijn ook dicht. Dus als uitverkocht was hadden ze wel een extra open naast de main zaal bijv.

Maar het loopt gelukkig beetje binnen nu. Wordt zo op het oog een gezellig feest met de fans van de artiesten. Sta straks wel ergens voor aan tegen het deck te snoeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 13:40 
 
Hardtraxx Newbie

Was een top avond!
Niet te druk maar ook niet te rustig en prima setjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

feike schreef:
Was een top avond!
Niet te druk maar ook niet te rustig en prima setjes :thumbsup:

Inderdaad een lange tijd geleden dat het zo perfect was bij Lucky.
Phuture noize set van de avond. Mooie afwisseling tussen gouwe ouwe klappers en zijn nieuwe werk. B-Front was ook genieten al pakte hij soms Tracks erbij die ik niet zoveel vond passen bij zijn eigen werk, zoals een United from the start.

Ohja, nog een vraag, aan de mensen die er waren, heb ik B-Front nou 2x the 4th kind horen draaien? :p samen met Frequencerz en in zijn solo set draaide die hem ook.

Vond het verder niet erg, zovaak hoor je die niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 15:25 
 
Hardtraxxer

Ooohhh wat een ongekende top avond. De hele avond heerlijke vage danspasjes gemaakt gecombineerd met echt hard snoeiwerk. :thumbsup:
De sfeer vond ik direct al heerlijke en had en gelijk super veel zin an! Ook met veel mensen gepraat en geouwehoerd wat ik anders nooit doe. De muzziek was ook om te genieten, echt mijn favoriete artietsen. En blinded 2x horen mocjt van mij zelfs 10x :loving:
Qua drukte was het net te doen dus ook prima.

-Edit- mocht iemand op de parkeerplaats een auto met discolichten, sirene en harde muziek hebben gezien. That was me xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 17:18 
 
Hardtraxxer

Leuke avond! Phuture Noize goede openener. Break the Show, The universe was born, Tonight, prima platen! Frequencerz vond ik beetje tegenvallen, oa Formula in de set meende ik? :huh: Vond het niet echt passen in ieder geval. B-Front wel donders fijn, Atrocious draaien.. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Leuke avond! Phuture Noize goede openener. Break the Show, The universe was born, Tonight, prima platen! Frequencerz vond ik beetje tegenvallen, oa Formula in de set meende ik? :huh: Vond het niet echt passen in ieder geval. B-Front wel donders fijn, Atrocious draaien.. :worship:

Oh gekkie, toen ik Formula vip Edit hoorde was mijn avond wel echt compleet. Dat zijn die kleine verschillen die het maken soms :yay: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 18:47 
 
Artiest

RTM93 schreef:
feike schreef:
Was een top avond!
Niet te druk maar ook niet te rustig en prima setjes :thumbsup:

Inderdaad een lange tijd geleden dat het zo perfect was bij Lucky.
Phuture noize set van de avond. Mooie afwisseling tussen gouwe ouwe klappers en zijn nieuwe werk. B-Front was ook genieten al pakte hij soms Tracks erbij die ik niet zoveel vond passen bij zijn eigen werk, zoals een United from the start.

Ohja, nog een vraag, aan de mensen die er waren, heb ik B-Front nou 2x the 4th kind horen draaien? :p samen met Frequencerz en in zijn solo set draaide die hem ook.

Vond het verder niet erg, zovaak hoor je die niet.


Nee 1x gedraaid :)
En united from the start heb ik niet gedraaid :) wel choppin bodies!
Ik moest afsluiten dus misschien wat plaatjes gehoord die ik normaal misschien wat minder snel zou pakken!
Maar beetje afwisseling kan geen kwaad toch haha



vond het gister erg gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front schreef:
RTM93 schreef:
feike schreef:
Was een top avond!
Niet te druk maar ook niet te rustig en prima setjes :thumbsup:

Inderdaad een lange tijd geleden dat het zo perfect was bij Lucky.
Phuture noize set van de avond. Mooie afwisseling tussen gouwe ouwe klappers en zijn nieuwe werk. B-Front was ook genieten al pakte hij soms Tracks erbij die ik niet zoveel vond passen bij zijn eigen werk, zoals een United from the start.

Ohja, nog een vraag, aan de mensen die er waren, heb ik B-Front nou 2x the 4th kind horen draaien? :p samen met Frequencerz en in zijn solo set draaide die hem ook.

Vond het verder niet erg, zovaak hoor je die niet.


Nee 1x gedraaid :)
En united from the start heb ik niet gedraaid :) wel choppin bodies!
Ik moest afsluiten dus misschien wat plaatjes gehoord die ik normaal misschien wat minder snel zou pakken!
Maar beetje afwisseling kan geen kwaad toch haha



vond het gister erg gezellig!

Bedoelde choppin natuurlijk :$
Lijkt zo erg op United.

Verdomme nou wil ik wel eens weten welke track ik met the 4th kind door de war haal :mad:

Het was ook erg gezellig. En heb volop genoten. Nog bedankt voor de krabbel op het vest. Deze krijgt een mooie plek in m'n kamer :loving:
Tot volgende week maar weer bij Xxlerator. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vond het gister erg gezellig![/quote]
Bedoelde choppin natuurlijk :$
Lijkt zo erg op United.

Verdomme nou wil ik wel eens weten welke track ik met the 4th kind door de war haal :mad:

Het was ook erg gezellig. En heb volop genoten. Nog bedankt voor de krabbel op het vest. Deze krijgt een mooie plek in m'n kamer :loving:
Tot volgende week maar weer bij Xxlerator. :beer:[/quote]

Tot volgende week. Ik ga ook Xxlerator!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Gewoon hartstikke top was dit weer voor deze prijs ^^ enorm genoten van de line-up en sfeer. Die nieuwe Phuture Noize tracks zijn heerlijk, bizar vette set van SZP, Frequencerz was lachen en B-Front was uiteraard heel erg goed. Dat kwartiertje (dacht ik?) B-Freqz tracks was ook geweldig!

B-Front draaide dacht ik nog een nieuwe track van Phuture Noize? In de climax hoorde je: ''Phuture Noize!'' en toen klapte de kick er in. Staat die track in zijn album? :huh:

Het was niet toevallig Future of Noize van Bioweapon & Toneshifterz? Maar neem eigenlijk aan dat je dat nummer wel kent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
B-Front draaide dacht ik nog een nieuwe track van Phuture Noize? In de climax hoorde je: ''Phuture Noize!'' en toen klapte de kick er in. Staat die track in zijn album? :huh:


Hoezo zou B-Front een nieuwe track van PN draaien als PN zelf eerder op de avond stond? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Gewoon hartstikke top was dit weer voor deze prijs ^^ enorm genoten van de line-up en sfeer. Die nieuwe Phuture Noize tracks zijn heerlijk, bizar vette set van SZP, Frequencerz was lachen en B-Front was uiteraard heel erg goed. Dat kwartiertje (dacht ik?) B-Freqz tracks was ook geweldig!

B-Front draaide dacht ik nog een nieuwe track van Phuture Noize? In de climax hoorde je: ''Phuture Noize!'' en toen klapte de kick er in. Staat die track in zijn album? :huh:


Misschien wel heel ver gezocht, maar met wat verbeelding kun je vlak voor de climax van Atmozfears & Engergyzed - Never Again wel iets in die richting horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Gewoon hartstikke top was dit weer voor deze prijs ^^ enorm genoten van de line-up en sfeer. Die nieuwe Phuture Noize tracks zijn heerlijk, bizar vette set van SZP, Frequencerz was lachen en B-Front was uiteraard heel erg goed. Dat kwartiertje (dacht ik?) B-Freqz tracks was ook geweldig!

B-Front draaide dacht ik nog een nieuwe track van Phuture Noize? In de climax hoorde je: ''Phuture Noize!'' en toen klapte de kick er in. Staat die track in zijn album? :huh:

Weet jij dan misschien welke track ik verwar met de 4th kind. Was ook een oudere track. Kan er niet op komen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou dan een B-Freqz track moeten zijn? Kan er eigenlijk geen bedenken die ongeveer hetzelfde klinkt, buiten dat in one of a kind 1 woord in de titel hetzelfde is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 01:15 
 
Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Dat zou dan een B-Freqz track moeten zijn? Kan er eigenlijk geen bedenken die ongeveer hetzelfde klinkt, buiten dat in one of a kind 1 woord in de titel hetzelfde is.

Nee, of de track 4th kind moet eerder zijn gedraaid die avond. Want ik had er met een vriendin nog over van Huh deze was pas geleden nog gedraaid toch. Het half uur met Frequencerz samen was trouwens ook niet alleen maar b-freqz platen.

Ik weet in ieder geval dat er ontzettend veel vette muziek is gedraaid. Ik probeer altijd zoveel mogelijk te onthouden maar ik zit er blijkbaar ook nog wel eens een beetje naast of mijn track kennis laat me in de steek. :/

Edit :

Zou ik nou inderdaad One of a kind hebben verward met the 4th kind.

Ik was bob die avond ( niet te verwarren met B-Front :lol:) maar mijn geheugen lijkt momenteel wel een zeef alsof ik ladder zat was en een tablet op had >.<
Ik geef het op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
Weet jij dan misschien welke track ik verwar met de 4th kind. Was ook een oudere track. Kan er niet op komen >.<


Bedoel je idd One Of A Kind niet haha? Ik weet in ieder geval nog erg goed dat die werd gedraaid want ik zat even op de stoel en toen hoorde ik die ingemixed worden en toen ben ik direct opgesprongen xd denk dat je die bedoelt idd ^^

Ja man, na ze beiden vandaag even geluisterd te hebben moet dit het wel zijn :cool:
Bedankt haha. Ik kan weer rustig slapen snachts :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
Ik kan weer rustig slapen snachts :$


Da's fijn. Ik dus nog niet :lol:

Laten we heel hard prins B-Front roepen. Wie weet wil hij een tracklist plaatsen. Als die zijn naam door de zoekmachine haalt moet dit topic in iedergeval boven aan komen ^^
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten