Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 10:14 
 
Hardtraxxer

Stoux schreef:
Hopen dat het geluid bij Bolivia beetje te doen is :thumbup:

Sowieso Delete, Apexx & Mind Dimension :yes: Zonde dat Phuture Noize tegelijk met Delete draait :(
En het is inderdaad slecht te lezen, maar draait Delete nou 45 min? Het lijkt een kleiner blokje dan een uur in elk geval.


Ik vind geen één blokje op elkaar lijken :lol: . Kan iemand aangeven hoe laat delete draait? Helaas kan ik dat er niet uit halen. Zie ook geen vervangster voor Deetox? Hoopte ergens nog op Myst vs Bass Chaserz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 20:15 
 
Hardtraxx Elite

TBA+ schreef:
Stoux schreef:
Hopen dat het geluid bij Bolivia beetje te doen is :thumbup:

Sowieso Delete, Apexx & Mind Dimension :yes: Zonde dat Phuture Noize tegelijk met Delete draait :(
En het is inderdaad slecht te lezen, maar draait Delete nou 45 min? Het lijkt een kleiner blokje dan een uur in elk geval.


Ik vind geen één blokje op elkaar lijken :lol: . Kan iemand aangeven hoe laat delete draait? Helaas kan ik dat er niet uit halen. Zie ook geen vervangster voor Deetox? Hoopte ergens nog op Myst vs Bass Chaserz.


17.30 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 08:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
TBA+ schreef:
Stoux schreef:
Hopen dat het geluid bij Bolivia beetje te doen is :thumbup:

Sowieso Delete, Apexx & Mind Dimension :yes: Zonde dat Phuture Noize tegelijk met Delete draait :(
En het is inderdaad slecht te lezen, maar draait Delete nou 45 min? Het lijkt een kleiner blokje dan een uur in elk geval.


Ik vind geen één blokje op elkaar lijken :lol: . Kan iemand aangeven hoe laat delete draait? Helaas kan ik dat er niet uit halen. Zie ook geen vervangster voor Deetox? Hoopte ergens nog op Myst vs Bass Chaserz.


17.30 :thumbup:


Tot? 18.15 of 18.30u?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

Stoux schreef:
Onthafloorx schreef:
17.30 :thumbup:


Tot? 18.15 of 18.30u?


Hier staat de timetable wel duidelijk: https://partyflock.nl/party/335913:Daylight-Festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Stoux schreef:
Onthafloorx schreef:
17.30 :thumbup:


Tot? 18.15 of 18.30u?


Hier staat de timetable wel duidelijk: https://partyflock.nl/party/335913:Daylight-Festival


Thanks.

Voor de verandering een keer echt lekker op tijd binnen (proberen rond een uur of 1). Lekker beginnen op Audiotricz en Sound Rush. Verder zijn Prefix & Density live, Delete en Mind Dimension zekerheidjes. Jammer van de B-Front en Phuture Noize overlap. Verder zie ik wel waar ik nog naartoe ga, tot aan Prefix & Density waarschijnlijk lekker euforische setjes meepakken in het zonnetje. Tussen Delete en Mind Dimension draait er maar weinig leuks, dus dan zien we het wel.

Zin in. :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:12 
 
Hardtraxxer

Duruz schreef:
Stoux schreef:
Onthafloorx schreef:
17.30 :thumbup:


Tot? 18.15 of 18.30u?


Hier staat de timetable wel duidelijk: https://partyflock.nl/party/335913:Daylight-Festival

Ik zie vaker 15 minuten ruimte tussen de acts. Iemand enig idee wat hiervan de bedoeling is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Ik zie vaker 15 minuten ruimte tussen de acts. Iemand enig idee wat hiervan de bedoeling is?


Dan moet iedereen ff aan de kant voor een opstijgend vliegtuig
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zal aan het design liggen van die timetable. Kwartier pauze ertussen lijkt me heel vreemd. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

Viel mij ook pas later op inderdaad. Maar afwachten hoe het precies zit. Een of ander zal een kwartiertje langer draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Duruz schreef:


Hier staat de timetable wel duidelijk: https://partyflock.nl/party/335913:Daylight-Festival

Ik zie vaker 15 minuten ruimte tussen de acts. Iemand enig idee wat hiervan de bedoeling is?


Precies, bij PF hebben ze ook maar gewoon zitten gokken denk ik :D

We zien het morgen wel. Op tijd binnen in elk geval, mooi weertje, fijne line-up, zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat het geluid op de raw verre van goed was prima vermaakt! B-Front zette weer een ontzettend dikke set neer. Openen met de NC remix van Forever Az One was heel vet. Verder nog o.a. What We Are, Eternal Voice, EVP, Freedom en als klap op de vuurpijl nog Zany & DV8 - Fever :woot:. Half uurtje Delete was ook dik. Openen met Let's Get Weird en daarna Fix Your Speakerz, was mooi!

Mind Dimension was ook genieten, ondanks er in totaal misschien 30(?) man stond bij z'n set. Wel lekker de ruimte gehad. Wat klappen die kicks van die Humble Bootleg er flink op zeg, man man :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 08:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondanks dat het een beetje terug schakelen was na Defqon heb ik me goed vermaakt. De kleinschalige festivals hebben altijd wel iets :thumbup:

Geluid vooraan de mainstage was lekker, op de freestyle ook niet onaardig. :) Geluid op de Raw daarentegen was echt bedroevend. Vier kleine boxen en bass was überhaupt niet uitgenodigd. Deed totaal geen recht aan de line-up daar.

Grootste minpunt was echter dat er géén stromend water was?! Dat is echt schandalig. Sowieso m.b.t. de warmte (die nu gelukkig nog mee viel), maar vooral ook gewoon m.b.t. hygiëne :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 18:31 
 
Hardtraxx Elite

Gelukkig meer setjes mee kunnen pikken dan verwacht i.v.m. werken op Daylight. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vooral een erg gezellig festival gehad met heel veel bekenden en heerlijk weer. Baconburgers waren ook erg lekker :love: . Geluid bij de main was op het begin zacht, maar stond later op de dag best goed.

Wel een aantal minpuntjes:

- Geluid bij de Raw. Erg slecht. Heel zonde, zeker omdat ik hier wel een aantal setjes heb meegepakt (Prefix & Density, Delete en Mind Dimension).
- 5 stages (waarvan de talent area niet echt een stage te noemen was) en maar 1 WC plek. Wat vooral kut was, is dat er maar 8 dixies bij de mannen stonden waar dus heel het terrein mee moest doen. Hier kwam ik pas achter op het moment dat ik mega hard moest kakken. Sorry nog voor de 5 mensen bij 1 dixie waar ik maar even voor ben gegaan want ik hield het niet meer zo goed :lol: .
- Mixwerk van Mind Dimension. Weet niet waar die mee bezig was, maar dat was echt erg slecht. Trackkeuze was wel goed.
- Apparatuur op de main die een paar keer uitviel.
- Rare settijden (B-Front die ineens 10 minuten te vroeg stopt?)

Al met al een prima dag gehad, maar is kwalitatief gezien geen 40 euro waard (zeker als je het vergelijkt met andere feesten in die prijsklasse). Volgend jaar waarschijnlijk wel weer gewoon aanwezig omdat het maar op een half uurtje rijden is (uniek als je in Zeeland woont) en het altijd erg gezellig is.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten