Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Feest: Daylight Festival
Datum: 7-7-2018
Tijd: 12:00 - 23:00
Locatie: Breda Airport, Bosschenhoofd
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.daylightfestival.com/tickets
Prijs: early bird €27,71
6 halen, 5 betalen €133,71
(prijzen incl. servicekosten)

Line-up:
TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Lieve vrienden, exact 1 jaar geleden viel het doek voor CRAFT festival. Een zwarte bladzijde, niet alleen voor mij, maar ook voor de gedupeerde kaartkopers, artiesten en andere betrokkenen. Wat volgde was een lange periode van stilte.

Als eerst ben ik jullie ontzettend dankbaar voor alle steunberichten die ik heb ontvangen. Ongelofelijk hoe saamhorig en dedicated deze scene is. Zoals beloofd hebben jullie nog iets van mij tegoed en vandaag ga ik deze belofte inlossen.

Op 7 juli vindt Daylight Festival plaats in Breda. Dit evenement, dat dit jaar flink gaat uitbreiden, heeft het mogelijk gemaakt om elke gekochte CRAFT ticket om te zetten naar een vrijkaart voor Daylight. Hiervoor ben ik ze enorm dankbaar! Daylight is een vet concept op een hele dikke locatie en de line-up zal jullie ook zeker tevreden stellen!

De kaarten zijn op persoonlijke titel en dus niet overdraagbaar, bij de hoofdingang van Daylight festival zal een aparte entree worden ingericht voor jullie. Je CRAFT ticketcode kun je t/m 31 Mei inwisselen voor een speciaal Daylight ticket. De link naar de speciale shop en meer informatie volgt per mail.

Helaas zal CRAFT niet terugkeren in een andere vorm, maar hopelijk kan ik met dit kleine gebaar mijn belofte waarmaken. Laten we er op 7 juli een onvergetelijke dag van maken en CRAFT eren, zoals we dat ooit samen deden op al onze evenementen.

Jeroen Sijtsma


Ticket link: https://frontoffice.paylogic.nl/?event_ ... e_id=17975
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Relaxed. Wilde sowieso wel weer naar Daylight toe gaan en dat kan nu dus voor 'niks'. Ben wel heel benieuwd naar de genoemde uitbreiding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mochten er een paar duizend bezoekers met kaarten van Craft komen dan stijgt Daylight wel behoorlijk in bezoekersaantal, zeg. Ben benieuwd. Kaart in ieder geval verzekerd via Craft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Altijd gezellig op Daylight en maar 15 min van m'n woonplaats.
Dit jaar helaas niet aanwezig omdat we met een groep Kroatië / Hard Island doen.

Benieuwd naar de uitbreiding, ben net een grote fan van die "kleine" gezellige feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woutr schreef:
Dit jaar helaas niet aanwezig omdat we met een groep Kroatië / Hard Island doen.


Wij gaan dit jaar voor de 2e keer. :thumbsup:

(dus ook niet aanwezig hier)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 10:51 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Woutr schreef:
Dit jaar helaas niet aanwezig omdat we met een groep Kroatië / Hard Island doen.


Wij gaan dit jaar voor de 2e keer. :thumbsup:

(dus ook niet aanwezig hier)

Idem hier! Is er al een topic over Hard Island?

Vond Daylight 2 jaar geleden beetje tegenvallen en daarom vorig jaar gekozen voor Dreamfields.
Wel een nette actie van de organisatie wat de kaarten betreft :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Woutr schreef:
Dit jaar helaas niet aanwezig omdat we met een groep Kroatië / Hard Island doen.

Wij gaan dit jaar voor de 2e keer.
(dus ook niet aanwezig hier)

Och serieus? Mooi :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Idem hier! Is er al een topic over Hard Island?


Nu wel ;)
https://forum.hardtraxx.com/feesten/hard-island-02-tot-05-juli-zrce-beach-novalja-kroatie-t63598.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

Uitbreiden na die flater met Dream Village vorig jaar waar bijna overal op bezuinigd was, zal mij benieuwen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 21:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Line-up
Phase 1:

Tibet trip
Angernoizer
D-Fence
MYST

Blackhills
Yves
The Viper
Ruthless

Flightbase
MC DL
Phuture Noize LIVE
Digital Punk
Requiem
D-Sturb
Bass Chaserz
Warface
Deetox
Clockartz
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een stage met zowel MYST als Angernoizer :huh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 08:54 
 
Hardtraxxer

Hoop dat er nog een Early Hardstyle stage bij komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel tof om hier weer te mogen draaien ^^
Ik denk dat ze de Raw en Hardcore hebben samengevoegd. De main is nu ook enkel Raw zoals ik het kan zien

Wie ga ik zien? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komen op de main nog wel wat namen bij he, ik verwacht nog wel wat euforische namen. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat ze de raw en hardcore samen hebben gevoegd aangezien dit andere jaren 'grotere' area's waren, zeker nu ze zelfs nog gaan uitbreiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker op fietsafstand, even de line up afwachten nog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Komen op de main nog wel wat namen bij he, ik verwacht nog wel wat euforische namen. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat ze de raw en hardcore samen hebben gevoegd aangezien dit andere jaren 'grotere' area's waren, zeker nu ze zelfs nog gaan uitbreiden.


Naja wij staan op de Raw en we staan ingedeeld (qua stage) bij MYST, D-Fence & Angernoizer tot nu toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Mees-89 schreef:
Remi schreef:
Komen op de main nog wel wat namen bij he, ik verwacht nog wel wat euforische namen. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat ze de raw en hardcore samen hebben gevoegd aangezien dit andere jaren 'grotere' area's waren, zeker nu ze zelfs nog gaan uitbreiden.


Naja wij staan op de Raw en we staan ingedeeld (qua stage) bij MYST, D-Fence & Angernoizer tot nu toe :)


Is wel handig om jezelf aan te kondigen nadat de organisatie dat heeft gedaan :P

Niet dat het in jullie geval heel veel uit zal maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Mees-89 schreef:
Remi schreef:
Komen op de main nog wel wat namen bij he, ik verwacht nog wel wat euforische namen. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat ze de raw en hardcore samen hebben gevoegd aangezien dit andere jaren 'grotere' area's waren, zeker nu ze zelfs nog gaan uitbreiden.


Naja wij staan op de Raw en we staan ingedeeld (qua stage) bij MYST, D-Fence & Angernoizer tot nu toe :)


Is wel handig om jezelf aan te kondigen nadat de organisatie dat heeft gedaan :P

Niet dat het in jullie geval heel veel uit zal maken


Haha dat was de context niet :p
Beetje zelfspot moet kunnen. Ik bedoelde alleen maar dat de 2 stages volgens mij zijn samengevoegd. Meer niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onder welke naam draaien jullie dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 08:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Onder welke naam draaien jullie dan?


Audio Mechanics :)
Vorig jaar op de talent stage gestaan. Was gezellig! Goed weer getroffen en met een paar biertjes of despo’s in je hand is het al snel goed haha.

Dit keer de nodige (Raw) classics maar eens tevoorschijn toveren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O ja, dat vermoeden had ik al. Jullie waren toch al wel aangekondigd op de Facebook-pagina? Zag jullie in de lijst hierboven er niet bij staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
O ja, dat vermoeden had ik al. Jullie waren toch al wel aangekondigd op de Facebook-pagina? Zag jullie in de lijst hierboven er niet bij staan.


Jaa dat klopt man :). Ja er ontbraken een paar namen (ook op de main) die weer iets later waren toegevoegd geloof ik. Wellicht een foutje ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Mees-89 schreef:
Remi schreef:
O ja, dat vermoeden had ik al. Jullie waren toch al wel aangekondigd op de Facebook-pagina? Zag jullie in de lijst hierboven er niet bij staan.


Jaa dat klopt man :). Ja er ontbraken een paar namen (ook op de main) die weer iets later waren toegevoegd geloof ik. Wellicht een foutje ofzo


Dan snap ik hem, had die naam nog nergens zien staan haha :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Full line-up staat online
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten