Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: De Beukboot
Datum: 24-09-2016
Tijd: 15:00 - 21:30
Locatie: Bergen op Zoom naar Antwerpen en weer terug
Ticketsale: https://shop.ikbenaanwezig.nl/kiosk/de-beukboot
Prijs: 29,50

Afbeelding[/url]

Line-up:
Jack of Sound
Sub-Sonik
Re-Mind
And more

https://www.facebook.com/DeBeukboot/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd wat jullie uberhaupt van bootfeesten vinden, een middag/avondje heen en weer varen met biertjes en muziek, concept wordt steeds populairder heb ik het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe concepten vind ik dat. Zelf nog nooit echt op een heel bootfeest geweest maar wel 2x op Beat the Bridge zo'n boottocht gedaan. Zijn toch wel beide jaren de mooiste dingen geweest haha. Weet alleen niet hoe zoiets als je de hele toch gewoon hardstyle hoort. Op Beat the Bridge werd het toch wel gemaakt door de freestyle en de gezelligheid die daardoor ontstond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 13:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Benieuwd wat jullie uberhaupt van bootfeesten vinden, een middag/avondje heen en weer varen met biertjes en muziek, concept wordt steeds populairder heb ik het idee.


Lijkt me heel gaaf. Heb zelf ook wel eens zitten kijken of ik dat hier in de buurt kon organiseren. En dan niet eens perse met bekende artiesten, maar gewoon zelf draaien en eventueel nog wat andere vrienden. Boot voor 50 man, leuke installatie erop en lekker een dagje op pad. Was alleen nogal moeilijk te realiseren met een gebrek aan geschikte boten in de buurt. Weet ook niet precies hoe het met vergunningen etc zit. Maar zoals als dit lijkt mij ideaal. Alleen kan het nogal koud zijn eind september op zo'n boot denk ik. Ook zou ik liever een dagje euforische/early hardstyle hebben in zo'n setting dan de hele dag volle bak beuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Rickzel schreef:
Benieuwd wat jullie uberhaupt van bootfeesten vinden, een middag/avondje heen en weer varen met biertjes en muziek, concept wordt steeds populairder heb ik het idee.


Lijkt me heel gaaf. Heb zelf ook wel eens zitten kijken of ik dat hier in de buurt kon organiseren. En dan niet eens perse met bekende artiesten, maar gewoon zelf draaien en eventueel nog wat andere vrienden. Boot voor 50 man, leuke installatie erop en lekker een dagje op pad. Was alleen nogal moeilijk te realiseren met een gebrek aan geschikte boten in de buurt. Weet ook niet precies hoe het met vergunningen etc zit. Maar zoals als dit lijkt mij ideaal. Alleen kan het nogal koud zijn eind september op zo'n boot denk ik. Ook zou ik liever een dagje euforische/early hardstyle hebben in zo'n setting dan de hele dag volle bak beuken.


Concept lijkt mij ook best vet! Maar dan niet met deze line-up :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op fantasy island ook vaak met de captain morgen partyboot geweest, lekker oldschool HC klappers erop. Lijkt me wel een tof conceptje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het idee lijkt me ook super leuk! Benieuwd of hier een beetje mensen op af komen. Ook juist wel leuk dat het lekker overdag is gewoon.

Ik vind het tof bedacht in ieder geval ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 16:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

"Van de makers van Bangbus nu..."
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
"Van de makers van Bangbus nu..."


De FakeTaxi staat na afloop ook klaar, om je veilig thuis te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Broken Balance schreef:
"Van de makers van Bangbus nu..."


De FakeTaxi staat na afloop ook klaar, om je veilig thuis te brengen.


Hahaha :lol:

Ik bedoel, ik heb geen idee waar jullie het over hebben. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bootfeestjes zijn zeker leuk, 2 weken geleden had je Shipwreck van Born2party (Uit je naad) in Amsterdam. Een stuk of 8 DJ's van Gearbox uitgenodigd en knallen maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 10:57 
 
Hardtraxxer

Ivey Jones schreef:
Bootfeestjes zijn zeker leuk, 2 weken geleden had je Shipwreck van Born2party (Uit je naad) in Amsterdam. Een stuk of 8 DJ's van Gearbox uitgenodigd en knallen maar.

Dat was best dik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Ivey Jones schreef:
Bootfeestjes zijn zeker leuk, 2 weken geleden had je Shipwreck van Born2party (Uit je naad) in Amsterdam. Een stuk of 8 DJ's van Gearbox uitgenodigd en knallen maar.

Dat was best dik :)

Alleen jammer dat de stoppen een paar keer door sloegen maar sfeer was ongekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding


Citaat:
THE SHIP IS SINKING!

DE BEUKBOOT ZONDER BEUKERS IS ALS EEN SCHIP ZONDER MATROZEN. IMPOSSIBLE!

Ondanks onze verwachtingen, een sterke line-up met Jack of Sound, Sub Sonik en RE-MIND loopt de kaartverkoop niet zoals gewenst en zien we ons genoodzaakt maatregelen te nemen. Kosten besparen op de productie gaan wij niet doen, omdat we er gewoonweg een dik beukfeest van willen maken! Tot nu toe hebben we 25% van de kaarten verkocht en dat is echt te weinig. We moeten op z'n minst 70% halen om dit evenement door te laten gaan. Als we dit aantal aanstaande maandag NIET bereikt hebben, zal de eerste editie niet doorgaan op de geplande datum!

Dus, twijfel je al een tijdje of je een ticket zal kopen? Twijfel dan niet te lang meer, anders is het echt te laat! En heb jij al kaarten? Help ons dan mee om meer beukers te vinden. Tag die beukers die nog geen kaartje hebben!

Tickets - € 29,50: http://goo.gl/iQcDDp
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog 45% van de kaarten binnen 6 dagen? ben er bang voor :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
nog 45% van de kaarten binnen 6 dagen? ben er bang voor :oh:


Was niet van plan om er naartoe te gaan (Q-base en Tijdmachine achter elkaar is al zwaar genoeg voor de financiën) maar dat lijkt me inderdaad wel een héél moeilijke opdracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 01:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vooral met zo'n prijs voor die artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 08:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje rare advertising ook. "Het gaat misschien niet door, dus koop toch een ticket!". Niet heel wervend of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 09:38 
 
Hardtraxx Addict

Redman schreef:
Beetje rare advertising ook. "Het gaat misschien niet door, dus koop toch een ticket!". Niet heel wervend of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Beetje rare advertising ook. "Het gaat misschien niet door, dus koop toch een ticket!". Niet heel wervend of zo.


Dit inderdaad. En met zo'n ticketprijs voor die namen wordt het sowieso moeilijk wat BB zegt. Wel jammer, dit soort concepten lijken mij wel vet, maar krijg je blijkbaar toch al gauw 'hoge' ticketprijzen om de kosten te dekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

Maar wel top dat de zo open zijn. Zou het vervelender vinden als je erachter komt dat je feest uit het niets geannuleerd is.
Bovendien klinkt 45% veel maar het is een boot feest, lijkt me dat dit om tientallen gaat en niet honderdtal. Die kan je nu zoals aangegeven in het bericht proberen over de streep te trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Maar wel top dat de zo open zijn. Zou het vervelender vinden als je erachter komt dat je feest uit het niets geannuleerd is.
Bovendien klinkt 45% veel maar het is een boot feest, lijkt me dat dit om tientallen gaat en niet honderdtal. Die kan je nu zoals aangegeven in het bericht proberen over de streep te trekken.


Zo had ik het nog niet bekeken, helemaal mee eens! Zit zelf dat weekend in Hamburg, maar had me anders wel tof geleken :)

Spreekt wel voor die organisatie dat ze gewoon open kaart spelen. Komen goed over!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten