Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 21:27 
 
Hardtraxxer

Jumpstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over een uur aanwezig ! Hoe loopt t qua drukte / wachttijd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 00:02 
 
Hardtraxxer

Meeting bij 2-sidez??
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 01:27 
 
Hardtraxx Crew

Noisecontrollers schreef:
Flat tire with the plane
Stuck in Madrid

Noisecontrollers schreef:
So sad i cant make it back in time for Tijdmachine, eindhoven :-(

Party hard for me everybody!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 04:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wil verder niet te kritisch zijn, maar alpha2 die lose your mind in ojkb draaien....mag dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 06:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FeelThaBass schreef:
Wil verder niet te kritisch zijn, maar alpha2 die lose your mind in ojkb draaien....mag dat?


Heeft niks met 'te kritisch zijn' te maken. Lose Your Mind op OJKB draaien is gewoon schandalig. Hoe haal je het in je kop? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 06:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FeelThaBass schreef:
Wil verder niet te kritisch zijn, maar alpha2 die lose your mind in ojkb draaien....mag dat?


Diep en diep triest gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 07:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wauw, dat was heerlijk! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 08:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
FeelThaBass schreef:
Wil verder niet te kritisch zijn, maar alpha2 die lose your mind in ojkb draaien....mag dat?


Diep en diep triest gewoon.


Balistic draaide die een uur later ook, inderdaad diep triest.

Vond het feest niet super eigenlijk, redelijk sfeerloos en Zany stage was te druk. Gelukkig hebben Geck-o en Thera het feest 'gered' door echt een bizarre set te draaien. De combinatie van early en die oude TC/TB tracks was echt heerlijk. Als 1 van de heren dit leest, zou een tracklist erg waarderen (L)

Oja en Melvin die z'n trommelskills liet zien bij 2-Sidez was ook prachtig :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 08:29 
 
Hardtraxxer

Ik vond de beveiliging wel irritant zeg. Iedere keer als mensen ook maar een beetje dichtbij de kluisjes gingen zitten werden ze weggestuurd... Vond het verder veel te warm. Beide zalen waren tot net voor het einde echt zweethokken.

Muzikaal gezien ben ik wel erg tevreden. Muntjes etc gingen ook snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Oja en Melvin die z'n trommelskills liet zien bij 2-Sidez was ook prachtig :kiss2:


Mooi man! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
TSFH schreef:
FeelThaBass schreef:
Wil verder niet te kritisch zijn, maar alpha2 die lose your mind in ojkb draaien....mag dat?


Diep en diep triest gewoon.


Balistic draaide die een uur later ook, inderdaad diep triest.

Vond het feest niet super eigenlijk, redelijk sfeerloos en Zany stage was te druk. Gelukkig hebben Geck-o en Thera het feest 'gered' door echt een bizarre set te draaien. De combinatie van early en die oude TC/TB tracks was echt heerlijk. Als 1 van de heren dit leest, zou een tracklist erg waarderen (L)

Oja en Melvin die z'n trommelskills liet zien bij 2-Sidez was ook prachtig :kiss2:


Sfeer en drukte sloeg in de main zaal echt helemaal om na 2 uur. Prima ruimte, harder geluid, mensen (vooraan) gingen los. Vond het daardoor ook juist een sterke editie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In tegenstelling tot de andere Tijdmachines na de allereerste editie in Schagen, vond ik deze editie echt weer behoorlijk geslaagd voor mij persoonlijk.

Ook vond ik het leuk om weer eens een paar hardtraxxers van de oude garde tegen te komen, zoals Black Sunrise en Wesley :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, echt een topfeestje gehad! Vrijwel hele avond/nacht vooraan in de laten we zeggen fusion zaal gestaan. Was erg top en goed geluid. Setjes van The Pitcher en Slim Shore :worship:
Aanvankelijk was het de bedoeling ook nog een aantal keer zaal 2 (Coone zaal) te bezoeken, maar wat een bagger geluid had je daar zeg. Hierdoor alleen naar B-Front geweest en besloten voor de rest maar gewoon in zaal 1 te blijven. Ik had daar overigens vooraan ruimte zat grotendeels van de tijd.
Jammer dat uiteindelijk Noisecontrollers niet kon draaien, maar zijn afwezigheid werd goed opgevangen door Zany en Jones.

Al met al een top nachtje gehad. Op naar de volgende editie in de HMH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 10:10 
 
Hardtraxxer

Hele avond zany zaal gedaan met uitzondering voor bfront, zat zeker wel leuk sfeertje rechts van voor.
Wel om 0400 ontdekt dat het pakken frisser was aan de linkerkant tho.

Allemaal setjes die wel te smalen vielen, met Bfront zen set die er wel boven uitstak qua drive
Beholder&Zany sloten trouwens af met 20min hardcore.
( & geluid in zaal 1 is inderdaad wel nice. )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een super vet en gezellig feest. Alleen maar heerlijke plaatjes gehoord op een dik geluidssysteem (in zaal 1 dan). Hoogtepuntjes Slim Shore, Zany, 2-Sidez en zonder meer Thera en Geck-o. Zo sluit je een feest af :thumbup: Een opeenvolging van ongelofelijk harde kicks. Genoten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 12:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad, op B-Front en een stukje Deepack na de hele nacht in de Fusion zaal geweest. Prima sfeer en bij vlagen enorm dik geluid (al schommelde het vooral in het begin nog wel wat). Vond het verder ook wel een chille locatie, prima qua grootte en indeling en ook bij de barren werd je snel geholpen. Vond er niet echt een set bovenuit steken, was eigenlijk allemaal wel vet. Paar persoonlijke hoogtepuntjes waren Strange Love, Who Wants This, Astral, Sound (Is Not Just Noise), Black 2008, Virus en wederom Thunderbeats :love: Was die set van DR niet gewoon een kopie van die op Q-Base? Gelukkig lulde ze wel een stuk minder dan vorige week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 12:59 
 
Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
Fothermucker schreef:
Oja en Melvin die z'n trommelskills liet zien bij 2-Sidez was ook prachtig :kiss2:


Mooi man! :thumbsup:

Dit was ook wel redelijk gevaarlijk. :worship:
Leuk feest gehad, vond het in de Zany zaal ook te druk en ook erg warm. OJKB was beter te doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er niet geweest maar als je als Alpha Twins zijnde Lose my Mind draait dan snap je het niet.

En toen bedacht ik me dat ze op de OJKB stage draaiden. WTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 13:26 
 
Hardtraxxer

Raven schreef:
Ben er niet geweest maar als je als Alpha Twins zijnde Lose my Mind draait dan snap je het niet.

En toen bedacht ik me dat ze op de OJKB stage draaiden. WTF.


Anderzijds snap je het als LYM zijnde ook niet helemaal om de Alpha Twins te boeken na voorgaande ervaringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera & Geck-O set van de avond! :drool: Ook B-Front was flink genieten evenals de eerste 20 minuten van Davide Sonar! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Topfeest geworden na stroeve start. Een overijverige securitydame waardoor 1 van ons het feest moest verlaten en het geluid wat zeker de eerste uren echt nog kut was (zeker de zaal van coone, subs ontbraken volledig). Daarnaast drukte en sauna in zaal 1 pffff.

Gelukkig waren alle setjes meer dan uitstekend! Niet alleen de bekende lijstjes maar veeeeel pareltjes langs horen komen! Props voor slim shore, b front en met name dbstf! Wat een knalset zette die gasten neer zeg.
Verder ook links en rechts wat meegenomen bij ojkb. Vet om die klassiekers weer te horen maar vind het toch gewoon vetter om in een grote zaal te staan.

+ voor organisatie (barren, kluisje, eten etc. )
+ prijzen, mixdrankje 2 munten ipv 3
+ drukte, ze hadden die resterende 20% niet moeten verkopen. Drukte was prima zo
+ stage, lichten etc goed verzorgd

+/- security bij wc tegen het navullen van je flesje. Maar fles in je kontzak loste dit probleem wel op
+/- geluid zaal 1. Zeker niet slecht maar geen loudness niveau

- geluid zaal 2 tot aan dbstf. Daarna iets beter maar heeel schommelend.
- gladde vloer
- captain morgan ipv bacardi

---- alpha2's ,wat een aanfluiting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste keer tijdmachine gehad en was top. Weet weer precies waarom ik verliefd werd op HARDSTYLE en niet op RAW of Euphoric.

+ Binnenkomen met Ryfle & Distractor was trouwens dikke prima. Leuke opener. :thumbsup:
++ D-Block & S-te-Fan draaiden snel door waardoor ze alle plaatjes die ik van ze wilde horen heb gehoord - en meer.
++ Geluid in de Zany-zaal. Die kicks kwamen echt wel goed door.
++ Thera & Geck-o. Wat een chemie tussen die twee mannen. Heerlijke set als afsluiter op OJKB al had ik veel platen niet op die stage verwacht wegens jaartallen (maar ik klaag niet, was top).
+ Flesje vullen op de wc, goedkoop.
+ B-Front zoals altijd een zieke set met veel drive
+ Slim Shore was ook top. Met een ballonnetje vanaf balkon meegemaakt. Sterke platenkeuze.
+ Inrichting klokgebouw (goeie locatie, alles eenvoudig beloopbaar, drukte aardig gespreid etc)
+ Organisatie ((doorloop)snelheid bar, muntjes, food, binnenkomst etc was meer dan prima. In totaal misschien maximaal 60 seconden van mijn avond 'in de wacht' gestaan na binnenkomst.)
- Noisecontrollers afwezig (maar overmacht, shit happens)
+ De NC set van Zany en Jones als goedmaker.
- Per ongeluk Donkey Rollers LIVE gemist omdat DBSTF zo heerlijk was.
- Laatste drie platen van Deepack geweest. Had weinig met tijdmachine te maken (Down Low 2016 serieus?).
+/- Wisselend geluid in Coone-zaal. 'Galmde' soms een beetje. Slecht zou ik het niet noemen maar het kon niet op tegen dat bij Zany.

Vroeg me alleen een beetje af waar Coone was? Na zijn set niet meer gezien. Verbaasde me dat hij niet samen stond te draaien met bijv B-Front of Deepack (of ik heb niet goed gekeken?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 15:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Redman schreef:
+ Flesje vullen op de wc, goedkoop.


Ik mocht niet de wc in met een flesje :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon je flesje in de achterzak houden, zoals iemand al aangaf, werkte perfect.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten