Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh, hele avond gewoon met flesje in mijn handen naar binnen gelopen om beetje te tappen en niemand heeft er wat van gezegd. >.< Misschien had ik dan mazzel maar ik vond 't een plus. Stonden ook telkens al meer mensen even snel wat water in hun flesje te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoten van 2-sidez, heerlijke liveset weer. Echter ging Fuck it (hard edit) weer niet zo hard, net zoals op decibel niet. De overige kicks en tracks in de set gingen veel harder.

Ik vroeg het toen aan pulse_dj toen ik hem zag lopen hoe dit kwam, hij gaf aan dat de tracks opnieuw gemasterd zouden zijn en/of het aan de layering zou kunnen liggen, hij zou het in elk geval gaan bespreken met b-front :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad vooral in de zaal van Zany gestaan, mede door het slechte geluid in de Coone zaal.
Algemeen viel het mij misschien een klein beetje tegen, misschien had ik te hoge verwachtingen :$


++ Geluid in de zaal van Zany, wat kwamen die kick's goed door :loving:
++ Noisecontrollers tribute setje, wat heeft die man dikke plaatjes gemaakt.
++ B-Front, wat een energie heeft die man.
+ DBSTF die fuck the Noisecontrollers draaide :worship:

- Had graag Crossing Over gehoord in de set van B-Front :P
- Warmte, drukte
- Putlucht in de wc's bij de ojkb stage :sick:

Redman schreef:

Vroeg me alleen een beetje af waar Coone was? Na zijn set niet meer gezien. Verbaasde me dat hij niet samen stond te draaien met bijv B-Front of Deepack (of ik heb niet goed gekeken?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lees hier veel reacties over de drukte, maar ik vond het nog best wel meevallen hoor. Alleen tijdens 2-Sidez was het echt druk, maar voor de rest gewoon genoeg ruimte gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb ook geen last gehad van de drukte eigenlijk. Ben in alledrie de zalen wel geweest en had altijd genoeg ruimte om los te gaan.

+++ Bazensets van Davide Sonar, 2-Sidez, Donkey Rollers en Slim Shore.
++ Geluid in de Zany-zaal
++ Locatie, alles gewoon dik in orde!
++ Sfeer! En wat gingen er veel mensen los zeg! Een verademing in vergelijking met al die festivals waar de helft van de mensen zo'n beetje de hele tijd stilstaat.
++ Voor de verandering eens geen wachtrijen bij de toiletten (dames).
+ De meeste mannen hielden hun shirt aan, heel fijn! Alleen bij Frequencerz zag ik meer mannen zonder shirt. Geeft het geheel meteen zo'n aggressief/intimiderend sfeertje ofzo. Houd gewoon je shirt aan, je bent niet op het strand. :whistle:

– Geluid in Coone-zaal
–– Gladde vloer


Echt een geweldige nacht gehad! Dit feest heeft al mijn verwachtingen overtroffen. En die Donkey Roller kicks klinken live nog altijd geweldig. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een super leuk feest gehad! Binnen gekomen tijdens 1 van de laatste plaatjes Dozer & Jones. Daarna setje van Zany mee gepakt. Helaas was het geluid hier nog niet helemaal optimaal. Was verder wel leuk setje maar moest er wel even inkomen.

Na Zany naar de tweede zaal gelopen, waar het geluid helaas niet optimaal was. Hier een klein stukje van Ruthless mee gepakt. Binnen gekomen tijdens Cambodja. Nog wel meer van dat soort bekende plaatjes gehoord. Wel leuk om weer eens terug te horen. Na Ruthless kwam Scope DJ met voor mij persoonlijk de set van de avond. Heerlijke nummers gehoord als Lockdown, Between Worlds, Traveling, Atlantis.. Echt van genoten! Na Scope DJ even naar OJK gelopen. Heb niet heel veel met die muziek maar heb me er prima een half uurtje op kunnen vermaken.

Daarna weer naar de Fusion zaal gelopen voor Slim Shore. Het geluid was hier nu een stuk beter! Ook een heel fijn setje moet goede track keuze. Stonden halverwege aan de linker kant waar het met de temperatuur en ruimte echt goed te doen was. Na Slim Shore bij 2-Sidez gebleven. Afgelopen zomer al wel een aantal keer gezien natuurlijk maar die kicks met die melodieën blijven toch wel goud hoor.

Na 2-Sidez in de Fusion zaal gebleven voor Noisecontrollers. Helaas kon Hij zelf niet aanwezig zijn door pech met het vliegtuig. Zany & Jones hebben daarom een tribute setje gedraait. Was leuk maar niet heel speciaal. Achteraf hadden we blijkbaar beter naar D-Block & S-Te-Fan kunnen gaan. Daarna nog even Donkey Roller meegepakt die hun setje van Q-Base wel goed maakten.

Daarna naar de tweede zaal voor B-Front. Begon erg lekker met Rebirth, Discorecord, Godz Powerrr, Become the Sky. Vond het daarna helaas wel wat minder worden, mede doordat ik het idee had dat hij veel platen draaide die hij tegenwoordig ook nog wel eens draait. Had persoonlijk meer gehoopt op een set als Q-Base 2009. Overigens moet ik er wel bij zeggen dat het gewoon een top setje was hoor! Veel drive en zoals altijd ging hij zelf ook heerlijk los achter de decks.

Na B-Front naar de auto gegaan omdat we nog een reis van 2 uur voor de boeg hadden en was ook wel flink gesloopt.

+++ Scope DJ
++ Slim Shore & 2-Sidez
++ B-Front
+ Geluid in Fusion zaal
+ Ruimte & temperatuur aan de linker kant van Fusion zaal
+ Organisatie, binnenkomst, muntjes halen etc. ging erg snel allemaal
+ Drukte bij de barren

- Geluid in Coone zaal
- Gladde vloer op sommige plekken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Super feest. Heel erg genoten van The Pitcher en Michel Pollen. Frequencerz die heldig opende. Donkey rollers lang niet gehoord maar was ook weer mooi om mee te pakken.

Thera ft gecko gaf een heerlijke set weg. Chapeau... loudness tijdmachine gevoel sterk aanwezig. Mooie sfeer en goede platenkeuze.


Veel pluspunten ook paar min..
Plus waren de muntenverkoop en ruime opzet. Snelle barservice en goed geluid
Min toch wel de gladde vloer, geen doorgang voorin zaal 1 (zoals.loudness) en heel die alpha twins... dat geluid helemaal naar de hoeren (boxen rechtsvoor kraken als een gek) en zoveel +2007 spul in de set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera vs Geck-O tracklist:
01. Brennan & Heart - Hardstate Channel
02. Sa.Vee.Oh - Loophole
03. Geck-e - Soul Train
04. Citizen vs Donkey Rollers - Members Of Ruff Day (Geck-o Mashup) w/ Southstylers - Pwoap
05. Dj Thera & Pavo - All Get Down (Again)
06. Busho vs Joe-E - This Is Not Techno (Geck-o Remix)
07. Droid - Ger Man (The Raiders Remix)
08. DJ N3ck vs Caffeine - Hard Onez Bitch (DJ Activator Remix)
09. Catatonic Overload - Goddamn
10. Dj Thera - A Little Touch (Geck-o Oldskool Remix)
11. DJ Luna & Dutch Master - Copies Are Faking
12. Geck-o & Stana - Mess With Me
13. Geck-o - 2-1 (Jack van Gelder Version)
14. Wavolizer meets Dj Thera vs Geck-o - Two And A Half Kings
15. High Voltage - Bombs Away
16. Kay D. Smith & Marc Tall - Hoipolloi
17. Matt Restless - And It Goes
18. Knockout - C
19. Blademasterz -- Audio Care
20. DIE ANTWOORD - Zef Side vs Coca - Extreme Voice (Mashup)
21. The Juvenile - Hardcore Suckaz
22. Dj Thera vs Geck-o - Trespassing
23. Geck-e - Parallel Worlds
24. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat werd er matig gedraaid op de OJK zeg (en dan heb ik de set van Alpha Twins nog gemist). Davide Sonar draaide zo'n 20 minuten early, en ging daarna alweer over op het standaard lijstje dat hij altijd draait op Tijdmachine-stages. Met een oneervolle vermelding voor I Kissed a Girl, dat vind ik hetzelfde idee als Lose My Mind. Super Marco May draaide gewoon weer precies hetzelfde als alle voorgaande setjes, zou hij maar 1 setje op een USB hebben staan die hij iedere boeking afspeelt ofzo? Pinas was nog redelijk 50/50 qua early / classics, maar ook die verhouding zit ik niet op te wachten op zo'n stage op zo'n feest. Thera vs Geck-O was vermakelijk, maar 'classics met een vleugje TC' vond ik niet helemaal kloppen, heb toch wel een stuk of 10 TC/TB platen gehoord volgens mij. Overigens paste het merendeel er inderdaad wel goed tussen qua stijl, alleen Goddamn vond ik een beetje misplaatst.

De rest van de tijd in de Zany-zaal geweest. Dozer & Jones was niet heel speciaal, Jones draaide voornamelijk hitjes en Dozer vooral eigen platen. Na anderhalf uur OJK hier teruggekomen voor The Pitcher, gave set, eindelijk een keer de climax van Strange Love gehoord :love: Slim Shore was ook erg gaaf, en 2-Sidez was gewoon weer 2-Sidez :loving: Die NC tribute was prima maar zoals hierboven gezegd inderdaad niks bijzonders. Donkey Rollers was aardig, maar ze draaien toch wel erg vaak dezelfde tracks.

Overigens wil ik ook wel even een compliment naar LYM maken. Veel zaken die bij hun feesten vaak fout gaan (drukte, lange rijen, geluid) waren nu prima geregeld. Alhoewel ik wel blij ben dat het niet was uitverkocht, vond het qua drukte wel goed zo. OJK was ook bizar glad trouwens, uiteindelijk maar vooraan op de ophoging bij de dranghekken gaan staan, dat was zo ongeveer de enige plek waar je kon bewegen zonder je zorgen te hoeven maken over je evenwicht.
Wel zou ik graag zien dat jullie een eventuele volgende keer een briefje op de DJ Booth plakken met 'Dit is een early stage', want op deze manier heeft die hele area gewoon nauwelijks een toegevoegde waarde t.o.v. de andere zalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat draaide B-Front zoal?

En Lose My Mind en Down Low 2016 op de OJKB stage... man man man xd
Was die krentebrood over de datum?

Edit: oh Down Low niet op OJKB, maakt het niet minder triest trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Wat draaide B-Front zoal?

Dit schiet me in eerste instantie te binnen man, jullie mogen me aanvullen! :P

01. Rebirth Anthem
02. Frontliner - Discorecord

Slim Shore stukje B2B:
Scary Noises
Chemical
Charger

Become The Sky
Godz Powerrr
1.000.000 Stars

Inner Creativity
Neophobia
Sleepwalker
Elements
Virus (ging echt snoei hard :love: )
Magic (kon niet ontbreken als afsluiter natuurlijk)

Vrijwel zijn eigen discografie dus! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 18:19 
 
Hardtraxxer

Heel vet feest gehad, veel gave nummers gehoord en organisatorisch was het top. Muntjes gingen heel hard en het eten was lekker. Wel soms erg warm en geluid bij Coone was soms wat minder. Maar dat mocht de pret niet drukken. En voor het eerst Soul Train live gehoord, holy shit wat vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Fuzzylogic schreef:
Wat draaide B-Front zoal?

Dit schiet me in eerste instantie te binnen man, jullie mogen me aanvullen! :P

01. Rebirth Anthem
02. Frontliner - Discorecord

Slim Shore stukje B2B:
Scary Noises
Chemical
Charger

Become The Sky
Godz Powerrr
1.000.000 Stars

Inner Creativity
Neophobia
Sleepwalker
Elements
Virus (ging echt snoei hard :love: )
Magic (kon niet ontbreken als afsluiter natuurlijk)

Vrijwel zijn eigen discografie dus! ^^


Face the truth en under attack ook nog voorbij horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

davel6 schreef:
Maximum schreef:
Fuzzylogic schreef:
Wat draaide B-Front zoal?

Dit schiet me in eerste instantie te binnen man, jullie mogen me aanvullen! :P

01. Rebirth Anthem
02. Frontliner - Discorecord

Slim Shore stukje B2B:
Scary Noises
Chemical
Charger

Become The Sky
Godz Powerrr
1.000.000 Stars

Inner Creativity
Neophobia
Sleepwalker
Elements
Virus (ging echt snoei hard :love: )
Magic (kon niet ontbreken als afsluiter natuurlijk)

Vrijwel zijn eigen discografie dus! ^^


Face the truth en under attack ook nog voorbij horen komen.


Liberate en Discorecord erbij en dan heb je de set wel zo'n beetje compleet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 19:15 
 
Hardtraxxer

Laatste kwartier van Jowan niet meer mee gekregen, maar tot dan toe was t allemaal ouder dan 2005 spul wat hij draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alles is al wel zo'n beetje gezegd, maar ik heb mijzelf erg vermaakt, erg fijne nacht gehad. :D

P.s. binnenkort kom ik met meer info over de dansles grt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Liberate en Discorecord erbij en dan heb je de set wel zo'n beetje compleet.

Musical Analysis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blear schreef:
P.s. binnenkort kom ik met meer info over de dansles grt.

Top, ik hou me aanbevolen!

Koen schreef:
Thera vs Geck-O tracklist

Revival X is toch ook gedraaid? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na afloop door kramp een trap nauwelijks meer opkomen, heerlijke nacht gehad! Supermensen, supermuziek en heerlijk lopen rammelen!

Gooi morgen een lang verslag neer, op dit moment zit de muziek nog teveel in mn kop...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Oja: wat was het heerlijk om eens op een feestje te zijn waar ik geen gasten met 'rawstyle' petjes en mondkapjes zag lopen. Allemaal gewoon lekker normaal doen (L)


Helaas zag ik er toch een aantal lopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad :D .

Half 10 binnen en konden gelijk overal doorlopen, ideaal. Muntjes halen ging ook vrij vlot al zou ik die hokjes eerder op het begin bij de ingang gezet hebben i.p.v. midden in de zaal.

The Pitcher en Geck-o vs Thera waren voor mij toch wel de sets v/d avond. Geweldig om al die oude The Pitcher platen (en ook de 'nieuwe' :loving: ) eens achter elkaar te horen. Hadden ook nog iemand meegenomen die vooral vroeger veel hardstyle geluisterd had en nu voor het eerst een naar echt feest ging. Tijdens The Pitcher wistie niet wat hij meemaakte, stond te glunderen van oor tot oor. Was mooi om te zien :) .

Laatste set van Geck-o en Thera ging ook nergens meer over. Heel de zaal stond als een idioot los te gaan :thumbsup: . Werd ook lekker snel doorgemixt (alleen Bombs Away iets te snel :list: ). Zoals hiervoor al benoemd, was het nadeel wel dat de vloer nog gladder was dan de plaatselijke schaatsbaan....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Oja: wat was het heerlijk om eens op een feestje te zijn waar ik geen gasten met 'rawstyle' petjes en mondkapjes zag lopen. Allemaal gewoon lekker normaal doen (L)


Heb twee gasten met mondkapjes zien lopen, voor de rest niemand. Ik vond het ook verfrissend. Lekker een keer over het algemeen normale mensen en zag alleen maar blije gezichten! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het om eerlijk te zijn maar een beetje een sfeerloze bedoeling. Daardoor heeft dit feest voor mij bij lange na niet voldaan aan de verwachtingen die het had. Dikke plus voor Thera & Geck-o die een heerlijke set draaiden welke mijn avond nog een beetje gered had.

Daarnaast dikke minpunten voor de security. Toen Thera & Geck-o klaar waren deed ik m'n oordopjes uit en gleed er 1 uit m'n hand, mocht niet eens even een paar minuutjes zoeken omdat 'ik ze toch niet meer nodig had omdat de muziek uit was' en als ik niet gelijk weg zou lopen zouden ze me 'eigenhandig het gebouw uitgooien'. Bespottelijk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Vond het om eerlijk te zijn maar een beetje een sfeerloze bedoeling. Daardoor heeft dit feest voor mij bij lange na niet voldaan aan de verwachtingen die het had. Dikke plus voor Thera & Geck-o die een heerlijke set draaiden welke mijn avond nog een beetje gered had.

Daarnaast dikke minpunten voor de security. Toen Thera & Geck-o klaar waren deed ik m'n oordopjes uit en gleed er 1 uit m'n hand, mocht niet eens even een paar minuutjes zoeken omdat 'ik ze toch niet meer nodig had omdat de muziek uit was' en als ik niet gelijk weg zou lopen zouden ze me 'eigenhandig het gebouw uitgooien'. Bespottelijk dit.


Oei, wat voor oordoppen heb je? Ik hoop niet dat je nu een op maat gemaakte, want dat zou wel echt heel erg balen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel van mening dat ze tijdmachine feestjes niet moeten gaan uitmelken, maar gewoon moeten limiteren aan 1 keer per jaar of heel misschien 2. Alhoewel ik het echt heerlijk vind om de classics te horen, de bijzonderheid van dit evenement begint wel een beetje af te nemen :/
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten