Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Exterkate schreef:
Oja: wat was het heerlijk om eens op een feestje te zijn waar ik geen gasten met 'rawstyle' petjes en mondkapjes zag lopen. Allemaal gewoon lekker normaal doen (L)


Heb twee gasten met mondkapjes zien lopen, voor de rest niemand. Ik vond het ook verfrissend. Lekker een keer over het algemeen normale mensen en zag alleen maar blije gezichten! :thumbsup:


Ik had ook een Amerikaan mee die ook een mondkapje kocht ik zei ook van je bent nu een ekte rawstyle warrior. (ik was allang al blij dat hij niet zn "Kandi" meenam)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ben wel van mening dat ze tijdmachine feestjes niet moeten gaan uitmelken, maar gewoon moeten limiteren aan 1 keer per jaar of heel misschien 2. Alhoewel ik het echt heerlijk vind om de classics te horen, de bijzonderheid van dit evenement begint wel een beetje af te nemen :/


helemaal mee eens, zelfde opzet als loudness, in het voorjaar en het najaar. Maar dan ook zo min mogelijk dezelfde namen die nu steeds terug komen en echt tot en met 2011.. hoorde best vaak 2012+ tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
Joey schreef:
Vond het om eerlijk te zijn maar een beetje een sfeerloze bedoeling. Daardoor heeft dit feest voor mij bij lange na niet voldaan aan de verwachtingen die het had. Dikke plus voor Thera & Geck-o die een heerlijke set draaiden welke mijn avond nog een beetje gered had.

Daarnaast dikke minpunten voor de security. Toen Thera & Geck-o klaar waren deed ik m'n oordopjes uit en gleed er 1 uit m'n hand, mocht niet eens even een paar minuutjes zoeken omdat 'ik ze toch niet meer nodig had omdat de muziek uit was' en als ik niet gelijk weg zou lopen zouden ze me 'eigenhandig het gebouw uitgooien'. Bespottelijk dit.


Oei, wat voor oordoppen heb je? Ik hoop niet dat je nu een op maat gemaakte, want dat zou wel echt heel erg balen zijn!

Het zijn op maat gemaakte ja. Als het die Alpine partyplugs oid waren had het me niet zo veel uitgemaakt, maar dit is echt een fikse tegenvaller. Heb het geluk dat ik ze verzekerd heb tegen verlies/diefstal dus ik kan een nieuw paar aanvragen, alleen als er dan nog een keer iets gebeurd moet ik weer nieuwe kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beveiliging 'veegde' het gebouw inderdaad ruw en asociaal leeg. M'n tanktop was echt doorweekt, en meneer de beveiliger snauwde me toe 'dat ik dan maar buiten moet omkleden'. Ja goed plan man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Thera vs Geck-O tracklist:
01. Brennan & Heart - Hardstate Channel
02. Sa.Vee.Oh - Loophole
03. Geck-e - Soul Train
04. Citizen vs Donkey Rollers - Members Of Ruff Day (Geck-o Mashup) w/ Southstylers - Pwoap
05. Dj Thera & Pavo - All Get Down (Again)
06. Busho vs Joe-E - This Is Not Techno (Geck-o Remix)
07. Droid - Ger Man (The Raiders Remix)
08. DJ N3ck vs Caffeine - Hard Onez Bitch (DJ Activator Remix)
09. Catatonic Overload - Goddamn
10. Dj Thera - A Little Touch (Geck-o Oldskool Remix)
11. DJ Luna & Dutch Master - Copies Are Faking
12. Geck-o & Stana - Mess With Me
13. Geck-o - 2-1 (Jack van Gelder Version)
14. Wavolizer meets Dj Thera vs Geck-o - Two And A Half Kings
15. High Voltage - Bombs Away
16. Kay D. Smith & Marc Tall - Hoipolloi
17. Matt Restless - And It Goes
18. Knockout - C
19. Blademasterz -- Audio Care
20. DIE ANTWOORD - Zef Side vs Coca - Extreme Voice (Mashup)
21. The Juvenile - Hardcore Suckaz
22. Dj Thera vs Geck-o - Trespassing
23. Geck-e - Parallel Worlds
24. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face

Zelden zoiets hards gehoord, wat was dit knallen. Loop hole ook :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 09:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook mijn eerste Tijdmachine feestje dit, en vond het erg dik!

Sets van de avond voor mij The Pitcher, 2-Sidez en D-Block & S-Te-Fan. Ben ook groot fan van Scope DJ zijn stijl maar daar was het geluid echt ondermaats op dat moment. Later op de avond was het wel goed in die zaal.

Nog iets wat me opviel, bij het pinnen voor munten hoefde je geen transactiekosten te betalen. Ook de eerste keer dat ik dat zag op een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 09:16 
 
Hardtraxx Addict

Heel goed feest gehad
Vond over de hele avond de sfeer een dikke prima ^^ .
Eerste keer Klokgebouw ook. Het is zeker een vette locatie.

Had horrorverhalen gehoord over de Security in het Klokgebouw, maar zelf eigenlijk helemaal niks van meegemaakt. Het viel me wel op dat toen ik met een lege ballon liep ze wel met z'n 3tjes ijverig gingen kijken.

Qua organisatie is het een dikke verbetering als we het vergelijken met eerdere tijdmachine feesten.
Vrijwel nergens hoeven wachten.

Heerlijke setjes gehoord ook. :thumbsup:

Ben het er wel mee eens dat ze het concept niet moeten uitmelken. 2x per jaar net als bijvoorbeeld Loudness is genoeg imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 09:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik leef ook weer :) . Alles wel zo'n beetje gezegd. Zelf erg genoten van The Pitcher, Noisecontrollers tribute set en Thera & Geck-o. Sfeer op het feest was erg afwisselend. Soms ging heel de zaal los, soms was het echt belachelijk tam. Al met al toch wel een leuk feestje gehad!

PS: Wie Crossing Over miste bij B-front, deze heeft Coone gedraaid in zijn set.

nog meer PS: Respect voor Grimm, stond goed hard te snoeien bij Donkey rollers/ 2 sidez :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

Het was leuk en het was warm
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 10:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Het was leuk en het was warm


Vooral dit, maar wat vond ik dit een geweldige avond :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 11:04 
 
Artiest

Pff wat een sfeertje bij onze set :love: thanks iedereen.

Wat meer TC classics dan ik vooraf had gedacht, maar het was duidelijk dat het publiek daar zin in had ;)


Bouke schreef:
Koen schreef:
Thera vs Geck-O tracklist

Revival X is toch ook gedraaid? :P

Nope, die hebben we niet gedraaid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Nog iets wat me opviel, bij het pinnen voor munten hoefde je geen transactiekosten te betalen. Ook de eerste keer dat ik dat zag op een feest


Ik heb volgens mij maar op 1 feest (Rebirth?) meegemaakt dat je transactiekosten betaalt. Verder nooit gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 11:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Pff wat een sfeertje bij onze set :love: thanks iedereen.

Wat meer TC classics dan ik vooraf had gedacht, maar het was duidelijk dat het publiek daar zin in had ;)

Precies dit! :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Aristo schreef:
Nog iets wat me opviel, bij het pinnen voor munten hoefde je geen transactiekosten te betalen. Ook de eerste keer dat ik dat zag op een feest


Ik heb volgens mij maar op 1 feest (Rebirth?) meegemaakt dat je transactiekosten betaalt. Verder nooit gezien.


Dan zal het je niet opgevallen zijn denk ik, op bijna alle grote feesten is dat namelijk wel zo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Wat meer TC classics dan ik vooraf had gedacht, maar het was duidelijk dat het publiek daar zin in had ;)


Merkte inderdaad dit in het publiek ook. Bij de early ging het echt stukken minder los dan bij de classics. Komt er dus op neer dat mensen voor de draaiende DJ's komen en niet voor de muziek op die stage. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 11:27 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een feest was dit dan :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Koen schreef:
Thera vs Geck-O tracklist

Revival X is toch ook gedraaid? :P



Deze is gedraaid door pinus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Geck-o schreef:
Wat meer TC classics dan ik vooraf had gedacht, maar het was duidelijk dat het publiek daar zin in had ;)


Merkte inderdaad dit in het publiek ook. Bij de early ging het echt stukken minder los dan bij de classics. Komt er dus op neer dat mensen voor de draaiende DJ's komen en niet voor de muziek op die stage. :P


2-1 is nou ook eenmaal een stuk bekender dan Loophole bijvoorbeeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Dan zal het je niet opgevallen zijn denk ik, op bijna alle grote feesten is dat namelijk wel zo. :P


Voorbeelden? Ik betwijfel het namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Aristo schreef:
Dan zal het je niet opgevallen zijn denk ik, op bijna alle grote feesten is dat namelijk wel zo. :P


Voorbeelden? Ik betwijfel het namelijk.


Voornamelijk bij art of dance feesten zie je dit, masters, supremacy etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie het ook bijna nergens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog nooit meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Nog nooit meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lol nu begin ik aan mezelf te twijfelen, maar heb het toch zeker een paar keer gezien. Oa. Rebirth, Wish, 7th Sunday/Harmony of Hardcore, Dominator en Ground zero. Verder haal ik eigenlijk altijd mijn munten contant dus ging er vanuit dat dat bij de rest van de feesten ook was. xd
Maargoed we hebben het hier maar over 50 eurocent pinkosten ofzo. de meeste mensen zal het ontgaan dat ze dit betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Lol nu begin ik aan mezelf te twijfelen, maar heb het toch zeker een paar keer gezien. Oa. Rebirth, Wish, 7th Sunday/Harmony of Hardcore, Dominator en Ground zero. Verder haal ik eigenlijk altijd mijn munten contant dus ging er vanuit dat dat bij de rest van de feesten ook was. xd
Maargoed we hebben het hier maar over 50 eurocent pinkosten ofzo


Daar noem je net een rits feesten op (muv Rebirth) waar ik niet ben geweest. Grappig :)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten