Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones & Zany schreef:
Noisecontrollers tribute tijdmachine

01 Noisecontrollers - Shreek Is Back
02 Noisecontrollers - Macabre 2010
03 Zany - Thugs (Noisecontrollers Remix)
04 Noisecontrollers - Astral
05 Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
06 Noisecontrollers - Promises
07 Noisecontrollers & Zany - Paranoid
08 Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
09 Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
10 Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Delete
11 Noisecontrollers - Faster 'n Further
12 Noisecontrollers - Summer In The City (Part 1)
13 Noisecontrollers - Attack Again
14 Noisecontrollers - So High
15 Noisecontrollers - Samara
16 Noisecontrollers & Alpha² - Moonraker
17 Noisecontrollers - Night After Night (Zany Remix)
18 Noisecontrollers & Wildstylez - A Different Story
19 Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
20 Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
21 Noisecontrollers - Surge Of Power
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Lol nu begin ik aan mezelf te twijfelen, maar heb het toch zeker een paar keer gezien. Oa. Rebirth, Wish, 7th Sunday/Harmony of Hardcore, Dominator en Ground zero. Verder haal ik eigenlijk altijd mijn munten contant dus ging er vanuit dat dat bij de rest van de feesten ook was. xd
Maargoed we hebben het hier maar over 50 eurocent pinkosten ofzo. de meeste mensen zal het ontgaan dat ze dit betalen

Is vaak ook bij de tabak inderdaad. Komt er €0.50 cent bovenop
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22:10 binnen, geen rij, nice.
Ryfle & Distractor waren Music Is Why aan het draaien, was er al bang voor de we de 2005 & 2006 Saifam tracks gemist zouden hebben, dus even bij Jowan gekeken. Het was er erg rustig, wel vette tracks gehoord zoals Ghost & Armani - Airport, Dark Monks - Insane. Kon ook meteen merken dat het geluid er goed stond :)
Toen om 22:25 naar Zaal 1 gegaan voor Jones & Dozer, Ryfle & Distractor sloten nog af met My Bitch (Josh & Wesz Remix), was leuk.

Dozer had 2 "mash-ups" waarin een hoop van z'n tracks snel achter elkaar in zaten, zo kon je ze in korte tijd bijna allemaal horen dus vond dat wel een pluspunt. Ook nog dikke pluspunten voor Tanz Elektrik :thumbsup:

Zany draaide daarna ook een vette set met grotendeels pre-2009 tracks, daarna naar Davide Sonar gegaan, die dus net was begonnen classics te draaien ipv Early Hardstyle, opzich bij Davide Sonar niet heel erg, al had ik deze keer liever een keer alleen maar z'n early spul gehoord. Daarna Super Marco May die goed begon met die track met die Proximus vocals, gevolgd door JTS - Nog Een Keer, gooit 'ie daarna Technoboy - Rage er op >.<
Toen maar naar The Pitcher gegaan, wat een geweldige set was :worship: Together As One en die unfinished demo als hoogtepunten.
Slim Shore ook vet, opbouw was wel vreemd, in het begin draaide hij bvb Copies Are Faking, en veel meer echt harde tracks heeft 'ie daarna niet meer gedraaid. Had graag nog Motion en Flashback gehoord.

2-Sidez vond ik deze keer wat minder, tracks kwamen niet zo goed door had ik het idee, kan ook aan mezelf hebben gelegen. Stukje "NC" meegepakt en een stukje Balistic, die Early Hardstyle draaide :surrender: (was tussendoor ook naar de wc van zaal 3 gegaan om mee te krijgen wat A2 draaiden, en hoorde Reputation Game :/ ) Donkey Rollers was nice :) Tijdens B-Front was ik helaas een beetje moe, en het geluid viel tegen in die zaal, dus niet optimaal kunnen genieten.

Toen kwam de moeilijke keuze, na B-Front eerst zaal 1 binnen gelopen, daar werd Bleeding For The Harder Styles gedraaid, leuke track maar ik had zin om vierkant te rammen, dus besloten we naar Thera & Geck-O te gaan en later misschien nog naar Zany & The Beholder voor hun hardere werk. Toen we na een half uur naar de main gingen begonnen ze net Hardcore te draaien, al het goede dus gemist :cry: Toen terug gegaan naar Thera & Geck-O en daar tot het einde toe alle energie er uit gestampt. Was leuk.


++ Geluid zaal 1 en zaal 3
++ Zany, The Pitcher, Slim Shore, B-Front, Dozer, Jones, Thera en Geck-O
+ afgezien van wat drukte op het midden van de avond in zaal 1, was het goed te doen

-- Weinig Early Hardstyle in de Early Hardstyle zaal.
---- Alpha Twins, wat is er gebeurd met deze Alpha Twins: https://lsdb.nl/set/163079/alpha-hemqade-2014-qlubtempo-06-12-14 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat laatste vroeg ik mij ook hardop af. Had gehoopt op een dergelijke set van hen. Ook in het verleden hebben ze best een paar keer leuke setjes neergezet. Maar dit was een aanfluiting. Was ook niet zo te spreken over Davide Sonar
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Jones & Zany schreef:

Tracklist


Prima lijst, maar waarom alleen maar platen van 2009 of nieuwer, die eerste releases zijn juist zo vet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Koen schreef:
Jones & Zany schreef:

Tracklist


Prima lijst, maar waarom alleen maar platen van 2009 of nieuwer, die eerste releases zijn juist zo vet :(


Ik ben er zelf niet geweest, maar de keren dat ik bij de Tijdmachine rond liep tijdens CRAFT had ik meer het idee dat er 2009-2010 tracks werden gedraaid dan 2004-2010 tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 23:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Koen schreef:
Jones & Zany schreef:

Tracklist


Prima lijst, maar waarom alleen maar platen van 2009 of nieuwer, die eerste releases zijn juist zo vet :(

Dit was voor hun ook onverwachts, misschien was het simpelweg omdat ze niet al die nummers bij zich hadden, wat ik me goed kan voorstellen. Toch vet dat ze nog een uur met NC hebben kunnen vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 23:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Dat laatste vroeg ik mij ook hardop af. Had gehoopt op een dergelijke set van hen. Ook in het verleden hebben ze best een paar keer leuke setjes neergezet. Maar dit was een aanfluiting. Was ook niet zo te spreken over Davide Sonar

Misschien waren de Alpa2 dit keer niet volledig vdk? Dat ze het dan niet kunnen ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ze hadden anders flink ruzie met de geluidsman in de ojkb zaal... met verontwaardigd gezicht zien dat de knoppen terug gedraaid worden (geluid was uitzonderlijk slecht) en daarna ook niet zelf in de gaten hebben dat ze links volledig (publiek gezien rechts) weg draaiden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Leonidas schreef:
Dat laatste vroeg ik mij ook hardop af. Had gehoopt op een dergelijke set van hen. Ook in het verleden hebben ze best een paar keer leuke setjes neergezet. Maar dit was een aanfluiting. Was ook niet zo te spreken over Davide Sonar

Misschien waren de Alpa2 dit keer niet volledig vdk? Dat ze het dan niet kunnen ofzo


Die houden inderdaad ook wel van een feestje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Jones & Zany schreef:
Noisecontrollers tribute tijdmachine

01 Noisecontrollers - Shreek Is Back
02 Noisecontrollers - Macabre 2010
03 Zany - Thugs (Noisecontrollers Remix)
04 Noisecontrollers - Astral
05 Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
06 Noisecontrollers - Promises
07 Noisecontrollers & Zany - Paranoid
08 Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
09 Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
10 Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Delete
11 Noisecontrollers - Faster 'n Further
12 Noisecontrollers - Summer In The City (Part 1)
13 Noisecontrollers - Attack Again
14 Noisecontrollers - So High
15 Noisecontrollers - Samara
16 Noisecontrollers & Alpha² - Moonraker
17 Noisecontrollers - Night After Night (Zany Remix)
18 Noisecontrollers & Wildstylez - A Different Story
19 Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
20 Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
21 Noisecontrollers - Surge Of Power


Yellow Minute (A2 Remix).. jammer weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja, nog even een eervolle vermelding. Op dit feest de goorste frikandel uit mijn leven op. Lijkt me ook geen toeval dat ik na deze frikandel, die overigens niet op is gegaan, gelijk een sprint moest trekken naar de WC en later op de avond nog een keer. Snap wel waarom ze geen frituurvergunning kregen eerst, wat een drama.

Tijdens de laatste keer op de WC wel een unicum meegemaakt. 2x hetzelfde nummer op hetzelfde moment horen, namelijk Magic bij B-Front & Frequencerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Oja, nog even een eervolle vermelding. Op dit feest de goorste frikandel uit mijn leven op. Lijkt me ook geen toeval dat ik na deze frikandel, die overigens niet op is gegaan, gelijk een sprint moest trekken naar de WC en later op de avond nog een keer. Wat een drama.


:lol:

Geen last van gehad gelukkig maar hij was inderdaad niet te eten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frikandel naar binnen, frikandel naar buiten. Soms is het leven toch simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
geen frituurvergunning



Had wel een (broodje) kroket op, maar die smaakte prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het broodje kroket dat ik had was ook niet te eten, die kroket was nog rauw/koud van binnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en ik wilde pizza slize Margherita halen, maar die waren gewoon zwart, dus toen maar 1 van tonijn gekocht, die smaakte. Volgens mij ging het met het eten dus niet al te best xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 19:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Koen schreef:
het broodje kroket dat ik had was ook niet te eten, die kroket was nog rauw/koud van binnen...

Raw & unhot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 19:40 
 
Hardtraxxer

Wij hadden ook nog een paar loempia's gehaald, dat hebben we geweten ook, stonden compleet in brand van die 'zoete' saus. Dan helpt bier ook niet meer mee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Rutgerrrw schreef:
Wij hadden ook nog een paar loempia's gehaald, dat hebben we geweten ook, stonden compleet in brand van die 'zoete' saus. Dan helpt bier ook niet meer mee :lol:


Ik heb het idee dat de 'zoete' saus overal zo heet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Festival friet, frikandellen of kroketten zijn sowieso nooit te eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Festival friet, frikandellen of kroketten zijn sowieso nooit te eten.

Niet mee eens, Vorig jaar Tijdmachine kerst editie, die friet was echt heel fijn :) Zelfs nog met een aantal hardtraxxers lopen zingen voor die vent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 20:37 
 
Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
Festival friet, frikandellen of kroketten zijn sowieso nooit te eten.

Bullshit
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2x Broodje kroket was meer dan prima te eten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 21:27 
 
Hardtraxx Addict

Rutgerrrw schreef:
Wij hadden ook nog een paar loempia's gehaald, dat hebben we geweten ook, stonden compleet in brand van die 'zoete' saus. Dan helpt bier ook niet meer mee :lol:

Bier helpt nooit met pittig eten, versterkt het zelfs :P
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten