Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk niet aanwezig als het niet in de HMH is. Dan ga ik liever voor Freaqshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 15:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wtf, dit is wel heel vreemd ja. Lijkt me dat je dat ook duidelijk afstemt en communiceert met Q-Dance van te voren toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 15:50 
 

Wat toelichting zal wel fijn zijn op zich :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 15:52 
 
Hardtraxxer

Waar is Rob?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ze het uit die boekjes hebben moeten knippen, zal dit wel laatste minuut pas zijn veranderd. verwacht dan ook pas een statement zodra ze het probleem hebben opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Casey schreef:
Waar is Rob?


Op Ibiza.. Goede week heropladen na dit festivalseizoen.
Helaas heb ik dus ook geen antwoord op de vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel apart verhaal dit zeg, erg benieuwd wat hier achter zit...
HMH is voor mij wel de hoofdreden om hier bij te zijn, dus hoop dat het nog wel gewoon doorgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 18:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Toffe locatie voor dit concept. Ben alleen bang dat het nu 2x zo duur gaat worden. Gaat flink twijfelen worden tussen dit of Freaqshow

Dit. In de HMH (of soortgelijke locatie) moet er ook weer veel meer geld naar show/stage terwijl mij dat met dit concept geen fluit interesseert. Als je met O&N nog de hort op wilt wordt het wel een erg prijzige maand zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vage shizzle
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 19:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ze zeiden dit vandaag onder een post van me op FB: 'Jawel hoor er zijn geen problemen. Dus geen zorgen, morgen staat het gewoon zoals het hoort!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Ze zeiden dit vandaag onder een post van me op FB: 'Jawel hoor er zijn geen problemen. Dus geen zorgen, morgen staat het gewoon zoals het hoort!'


Jep en onder een andere reactie zeiden ze: "natuurlijk wel in de HMH"

Toch ben ik alsnog benieuwd wat dat q-dance wegknippen te betekenen heeft gehad en het veranderen van de omslagfoto
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 20:40 
 
Hardtraxxer

Raar dat er nu opeens geen problemen meer zijn. De flyer is zeker spontaan uit zichzelf veranderd, de boekjes hebben zichzelf geknipt en de locatie heeft zichzelf weggehaald. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Soms blijf ik LYM maar een rare organisatie vinden xd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft misschien iets met informele vs formele afspraken te maken. Voordat het laatste krabbeltje gezet is, mag je niet iets promoten wegens misleiding etc. lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 23:03 
 
Hardtraxx Elite

Mokervaag allemaal weer.
Ik snap soms echt niet waar LYM mee bezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit soort vage dingen zie je echt alleen bij LYM ja. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien moeten ze hun naam veranderen naar Lost Our Mind. xd xd xd xd xd xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Misschien moeten ze hun naam veranderen naar Lost Our Mind. xd xd xd xd xd xd xd xd

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 10:19 
 
Hardtraxx Addict

En de locatie staat weer op de hmh
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hebben er wel mooi een commotie van gemaakt wat ook weer resulteert in reclame. Of ze dit nou expres doen is mij een raadsel. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou best slim zijn :D Zal wel weer een last minute beslissing worden, want op de line-up kunnen we ook nog wel wachten tot eind december.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ze hebben er wel mooi een commotie van gemaakt wat ook weer resulteert in reclame. Of ze dit nou expres doen is mij een raadsel. xd


Ik denk dat het overgrote deel van de mensen dit nog niet eens heeft opgemerkt! Alleen de fanatieke hardtraxxers waren zo scherp vermoed ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
MelvinFR schreef:
Ze hebben er wel mooi een commotie van gemaakt wat ook weer resulteert in reclame. Of ze dit nou expres doen is mij een raadsel. xd


Ik denk dat het overgrote deel van de mensen dit nog niet eens heeft opgemerkt! Alleen de fanatieke hardtraxxers waren zo scherp vermoed ik :P


Iedereen die geïnteresseerd of aanwezig is op Facebook krijgt een melding als de locatie van een evenement wordt gewijzigd, oftewel iedereen had het door. Kijk maar naar de discussie in het Facebook evenement. Wel weer gerustgesteld dat het in de HMH, dit lijkt me toch wel het ideale feest om voor het eerst naar de HMH te gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 13:15 
 
Hardtraxxer

Q-dance heeft sowieso een haat-relatie met LYM. Vaak genoeg op het Q-kantoor in de wandelgangen de vraag gehoord of ze LYM niet zouden moeten boycotten e.a. opmerkingen.
HMH was altijd 'Q-dance grondgebied' en dat LYM hier een concept dat Q notabene voor Q-base heeft afgewezen gaat hosten is wel een dikke sneer.
Meer dan props voor LYM, lekker doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 13:16 
 
Hardtraxx Addict

MrK schreef:
Q-dance heeft sowieso een haat-relatie met LYM. Vaak genoeg op het Q-kantoor in de wandelgangen de vraag gehoord of ze LYM niet zouden moeten boycotten e.a. opmerkingen.
HMH was altijd 'Q-dance grondgebied' en dat LYM hier een concept dat Q notabene voor Q-base heeft afgewezen gaat hosten is wel een dikke sneer.
Meer dan props voor LYM, lekker doorgaan.

De tijdmachine afgewezen op q-base?? er was toch echt een stage :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten