Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 22:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mag ik ook niet hopen. Krijg je weer lutsers als A2 die het voor elkaar krijgen bijna alleen '11 platen te draaien ipv In Time, Nowhere to hide etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Nu 2012 ook mag


alsjeblieft niet zeg, hier ging het al de verkeerde kant op
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 23:29 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Klopt. Maar je bent als organisatie niet echt slim als je iedereen warm gaat maken voor een dergelijke act en vervolgens iedereen teleur moet stellen bij de aankondiging van de line-up.

Lose Your Mind heeft niemand nog warm gemaakt voor Project One, dat doen heel veel lui hier xd

Enigste wat ze hebben gedaan is een video van de afgelopen editie delen op hun fb evenement waar Wildstylez Project One - Art Of Creation had gedraaid en de tekst erbij gezet 'PROJECT...' ;) Zorgt natuurlijk wel voor geruchten, dat geef ik toe, maar dat doen ze wel bij meer video's van de afgelopen editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 01:13 
 

ShatterDJ schreef:
Enigste wat ze hebben gedaan is een video van de afgelopen editie delen op hun fb evenement waar Wildstylez Project One - Art Of Creation had gedraaid en de tekst erbij gezet 'PROJECT...' ;) Zorgt natuurlijk wel voor geruchten, dat geef ik toe, maar dat doen ze wel bij meer video's van de afgelopen editie


De zwarte balkjes voor de ogen van onze voorvaderen wekken ook een aan Project 1 gerelateerde gedachte op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het beste nummer van de twee heren is alsnog project one en die staat niet eens op het project one album maar is wel van wildstylez en headhunterz maar bedoel dus het nummer he niet de act of cd en niet die ene met de tekst van PROJECT ONE maar met die tekst van we're dealing with the reason we exist en dan die melodie van tututu dudu
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Het beste nummer van de twee heren is alsnog project one en die staat niet eens op het project one album maar is wel van wildstylez en headhunterz maar bedoel dus het nummer he niet de act of cd en niet die ene met de tekst van PROJECT ONE maar met die tekst van we're dealing with the reason we exist en dan die melodie van tututu dudu

Eens met deze man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Jordi schreef:
Het beste nummer van de twee heren is alsnog project one en die staat niet eens op het project one album maar is wel van wildstylez en headhunterz maar bedoel dus het nummer he niet de act of cd en niet die ene met de tekst van PROJECT ONE maar met die tekst van we're dealing with the reason we exist en dan die melodie van tututu dudu

Eens met deze man.

Sluit ik me ook bij aan.
Plus dat ik zo'n beetje dat hele album al 3x live heb gehoord, maar de track Project One nog nooit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Pipa schreef:
Nu 2012 ook mag, hoop ik toch wel dat Wasted Penguinz keer geboekt worden voor Tijdmachine. Resistance, Melancholia, Stay Alive, Within, Play a Game, Crea Diem, Fallin, Follow Your Dreams (L)

Weet niet waar je vandaan hebt gehaald dat 2012 ook mag?
Lose your mind heeft aangegeven er geen jaren meer bij te doen na 2011 in ieder geval.


Dacht dat werd aangegeven met Digital Punk dat 2012 ook geoorloofd was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Miwer schreef:
Pipa schreef:
Nu 2012 ook mag, hoop ik toch wel dat Wasted Penguinz keer geboekt worden voor Tijdmachine. Resistance, Melancholia, Stay Alive, Within, Play a Game, Crea Diem, Fallin, Follow Your Dreams (L)

Weet niet waar je vandaan hebt gehaald dat 2012 ook mag?
Lose your mind heeft aangegeven er geen jaren meer bij te doen na 2011 in ieder geval.


Dacht dat werd aangegeven met Digital Punk dat 2012 ook geoorloofd was.


Kunnen we volgend jaar lekker Rebel to the grave horen op de Tijdmachine :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 14:37 
 
Hardtraxx Addict

mensen, lose your mind heeft al aan gegeven (hier zelfs) dat er na 2011 geen jaren maar bij komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Miwer schreef:
Pipa schreef:
Nu 2012 ook mag, hoop ik toch wel dat Wasted Penguinz keer geboekt worden voor Tijdmachine. Resistance, Melancholia, Stay Alive, Within, Play a Game, Crea Diem, Fallin, Follow Your Dreams (L)

Weet niet waar je vandaan hebt gehaald dat 2012 ook mag?
Lose your mind heeft aangegeven er geen jaren meer bij te doen na 2011 in ieder geval.


Dacht dat werd aangegeven met Digital Punk dat 2011 ook geoorloofd was.

Fixed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 11:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig en dan maar de volgende dag iets later naar BTB. (Pommer leest u mee?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 14:39 
 
Hardtraxx Elite

http://www.hardnews.nl/zou-echt-komt-project-one-terug/

Hardnews heeft het nu ook in de gaten. :oh: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat LYM zich kapot lacht, al die gratis reclame. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 14:55 
 
Hardtraxx Addict

MelvinFR schreef:
Denk dat LYM zich kapot lacht, al die gratis reclame. :lol:

Naja als project one er echt staat is er geen reclame nodig denk ik zomaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 14:55 
 
Hardtraxxer

Het nieuwsbericht van Hard News is wel weer een mooie samenvatting van dit topic, inclusief quotes :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Hoe groot is die locatie? Vergelijkbaar met Kdanz? Zo ja zal de sfeer misschien wel heel fijn kunnen worden.


van wat ik hoorde iets van 2500 man
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
http://www.hardnews.nl/zou-echt-komt-project-one-terug/

Hardnews heeft het nu ook in de gaten. :oh: :oh:


Hardnews neem ik altijd met een korreltje zout:
Citaat:
Bij alle figuren op de poster zit een zwart balkje voor de ogen.

Kom op man, de lui die dit schrijven moeten zelf toch in kunnen zien dat het een vormgeving dingetje is, gewoon voor de leuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreselijk gejat bericht weer van Hard News. Waarom staat mijn trein er niet tussen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 17:14 
 
Organisator
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Denk dat LYM zich kapot lacht, al die gratis reclame. :lol:


Laten wij voorop stellen dat wij niets over deze berichten wisten en ook niet echt blij zijn met nog meer commotie rondom een mogelijke terugkeer van P1. Iedereen is natuurlijk vrij om te denken, verwachten en daarover te schrijven, maar zolang er mensen zijn die deze posten voor waarheid aannemen is het voor ons lastig om de verwachtingen te temperen.

Wij komen aan het einde van deze week met een update over de muzikale invulling en wij blijven beloven dat dit een unieke avond gaat worden. Laat dat zeker zijn.

PS. Wij missen ook de hype-trein. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 17:29 
 
Hardtraxxer

Geen Project 1 dus! Klonk ook al te mooi om waar te zijn :(
Hoe dan ook, kom maar door met die line-up :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 17:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

SpiRiT schreef:
Geen Project 1 dus! Klonk ook al te mooi om waar te zijn :(
Hoe dan ook, kom maar door met die line-up :woot:


Ze geven niks aan tot nu toe. Ze kunnen er even goed wel als niet staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 17:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik word zo moe altijd van dat speculeren en onnodig conclusies trekken, wacht gewoon lekker af.

@Richard
Ik weet het echt nog niet, moet sws wat mensen meekrijgen en dat wordt denk ik al een aardige opgave :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er niet heen, maar dit wordt echt wel een heel spannend topic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 17:45 
 

Project One vs. Unresolved! Dan ben ik aanwezig, anders niet :list:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten