Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Door de onduidelijkheid omtrent de line up niet aanwezig. De dag hierop te vinden bij Hardfest waar Wildstylez ook een classic set draait. Zonder P1 of Heady in de line up ga ik de gok niet nemen. Teveel gedoe met heen en weer rijden naar Amsterdam om de volgende dag weer fris en fruitig in Enschede te staan.

Dit inderdaad. Alleen hardfest dan maar :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Janine

Ik denk ook echt wel dat dit een toffe avond gaat worden. Daar heeft Wildstylez genoeg klasse voor. Afgelopen Tijdmachine editie ook een hele dikke set neer gezet en dat doet hij waarschijnlijk op Hardfest ook wel weer. Als arme student deze dan helaas overslaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:00 
 
Hardtraxxer

J9_ schreef:
Toch grappig hoe graag iedereen een line up wil zien. Ik vind het juist wel leuk, een keer niet. Wildstylez is al naam genoeg, en kijkend naar wat hij heeft neergezet in de Tijdmachine jaren denk ik dat het sowieso vet wordt. Who knows wat er nog bij komt, en icm een kleine locatie... Heerlijk :) al snap ik het wel dat je, als je ver moet reizen oid en andere feesten hebt, het graag voor de tijd wil weten.

Overigens ook gewoon op Hardfest, 2 keer Tijdmachine Wildstylez :love:

Een verrassings line-up zou me sws een keer leuk lijken, helemaal bij een Qlimax ofzo, maar bij deze datum heb ik liever wel een datum. Helemaal omdat het voor ons 2 uur reizen s en de dag erna HardFest is waar ook een classic Wildstylez en Noisecontrollers set is. Maarja ik wil alsnog wel gaan, het is alleen afwachten wat de rest doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez is de hosting van dit jaar!
Afbeelding

Kaarten zijn al voor 50% weg volgens het facebook evenement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Door de onduidelijkheid omtrent de line up niet aanwezig. De dag hierop te vinden bij Hardfest waar Wildstylez ook een classic set draait. Zonder P1 of Heady in de line up ga ik de gok niet nemen. Teveel gedoe met heen en weer rijden naar Amsterdam om de volgende dag weer fris en fruitig in Enschede te staan.


Precies wat je zegt, erg jammer! Wildstylez is natuurlijk een held, maar zonder heady en dus ook zonder P1 is dit voor mijn gevoel een nextra ntijdmachine editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:22 
 

75% weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
75% weg

Jezus, dat is wel heel snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helemaal kut dit LYM. Met zoveel tijdmachine concept feesten moet je wel zeker met een strakke line up komen, ook gezien er naar mijn weten genoeg mensen een keer een andere artiest wil zien. Lees zatox/coone/second identity/alphaverb. Deze namen zou ik in ieder geval niet echt in verband kunnen brengen met wildstylez.

Tuurlijk zijn de nodige project one plaatjes altijd goed, maar die worden sowieso wel gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
stefaneke schreef:
75% weg

Jezus, dat is wel heel snel.


Dat is toch niet zo gek? Zo veel kaarten zijn er niet en hier in de buurt niet echt iets anders als optie in dit segment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:29 
 
Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
@Janine

Ik denk ook echt wel dat dit een toffe avond gaat worden. Daar heeft Wildstylez genoeg klasse voor. Afgelopen Tijdmachine editie ook een hele dikke set neer gezet en dat doet hij waarschijnlijk op Hardfest ook wel weer. Als arme student deze dan helaas overslaan


Kunnen we idd wel vanuit gaan! En snap het ook wel, weet ook nog niet hoe ik het moet overleven allemaal haha. Maar probeer altijd dit soort feestjes mee te pakken nu het nog kan, wil geen spijt hebben dat ik 'speciale' avonden gemist heb.

ShatterDJ schreef:
Een verrassings line-up zou me sws een keer leuk lijken, helemaal bij een Qlimax ofzo, maar bij deze datum heb ik liever wel een datum. Helemaal omdat het voor ons 2 uur reizen s en de dag erna HardFest is waar ook een classic Wildstylez en Noisecontrollers set is. Maarja ik wil alsnog wel gaan, het is alleen afwachten wat de rest doet


Precies. Al zou het me bij een 'gewoon' hs feest minder leuk lijken omdat dan de kans bestaat dat de line up juist niet je ding is als je er bent. Bij de Tijdmachine is dat, in mijn geval iig, bijna onmogelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heeft LYM een nieuwe ambassadeur binnen weten te halen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
J9_ schreef:
al snap ik het wel dat je, als je ver moet reizen oid en andere feesten hebt, het graag voor de tijd wil weten.

Dit speelt idd ook een grote rol, is toch wel 2+ uur reizen vanuit het noorden. Hardfest dan maar :)

Ik ben zelf wel zo gek om met deze reistijd toch te gaan haha, maar ik begrijp je wel :)
Een slaapplekje in de buurt regelen ook geen optie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Volgens mij heeft LYM een nieuwe ambassadeur binnen weten te halen :P

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:00 
 
Organisator
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Lezen we mee Lose your Mind?

Hele slechte zet dit. Mensen verwachten een line-up, zeker met zoveel classic line-ups die dag/nacht. De line-up kon het verschil maken, maar zonder line-up zal er van Hardtraxx waarschijnlijk een enkeling gaan :P

Ik ben in ieder geval niet aanwezig zonder line-up.


Wij gokte ook op de mensen die voor Wildstylez, De Tijdmachine en de Elementenstraat zouden komen, waarbij de line up geen groot verschil zou maken. Nu wij binnen -in onze ogen- recordtijd zullen uitverkopen, mogen wij achteraf toch best over onszelf zeggen dat dit een goede zet was?

Steffnov schreef:
Volgens mij heeft LYM een nieuwe ambassadeur binnen weten te halen


Janine, het aftermovie meisje, is al veel langer in ons hart als dat LYM bestaat. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bdh112 schreef:
Steffnov schreef:
Volgens mij heeft LYM een nieuwe ambassadeur binnen weten te halen :P

:lol: :lol:


Ja kom, dik 3 jaar hier niet gereageerd, enkel in dit topic reageren en bijna dezelfde, LYM-verdedigende berichten plaatsen op FB als hier. Lekker "undercover" ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:05 
 
Organisator
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Helemaal kut dit LYM. Met zoveel tijdmachine concept feesten moet je wel zeker met een strakke line up komen, ook gezien er naar mijn weten genoeg mensen een keer een andere artiest wil zien. Lees zatox/coone/second identity/alphaverb. Deze namen zou ik in ieder geval niet echt in verband kunnen brengen met wildstylez.

Tuurlijk zijn de nodige project one plaatjes altijd goed, maar die worden sowieso wel gedraaid.


Dit kan heel arrogant overkomen, maar:
A. Wij moeten niets.
B. Wij willen graag uniek blijven en schuwen daarvoor geen 'out of the box' idee.
C. Wij zouden niet te snel conclusies trekken.

Door alle commotie van de afgelopen week hebben wij er bewust voor gekozen om de rest van de artiesten niet meer aan te kondigen, omdat er dan teveel reacties over P1 zouden loskomen en Wildstylez wellicht ondergesneeuwd zou kunnen worden doordat iedereen de volledige line up zou gaan bespreken. Dit is een avond die draait om Wildstylez, dus daar beginnen wij vandaag dus alvast aan.

Alle ophef rondom P1 vinden wij prima. Dit zal ervoor zorgen dat de mensen die op de hypetrain zaten hoogstwaarschijnlijk niet komen en er vooral liefhebbers zullen komen. Dat doet ons een deugd, want daar doen wij het voor.

Dit betekent niet dat je geen liefhebber bent als je niet komt, maar laten wij het vooral even algemeniseren. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:06 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
bdh112 schreef:
Steffnov schreef:
Volgens mij heeft LYM een nieuwe ambassadeur binnen weten te halen :P

:lol: :lol:


Ja kom, dik 3 jaar hier niet gereageerd, enkel in dit topic reageren en bijna dezelfde, LYM-verdedigende berichten plaatsen op FB als hier. Lekker "undercover" ook.


Janine en ik (Rob, red.) hebben een Partyflock-verleden met elkaar. En ze heeft een eigen mening, wat eigenlijk best irritant voor een vrouw is. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
bdh112 schreef:
Steffnov schreef:
Volgens mij heeft LYM een nieuwe ambassadeur binnen weten te halen :P

:lol: :lol:


Ja kom, dik 3 jaar hier niet gereageerd, enkel in dit topic reageren en bijna dezelfde, LYM-verdedigende berichten plaatsen op FB als hier. Lekker "undercover" ook.


Haha LYM zal daar echt niet om gevraagd hebben, maar uit de goedheid van haar hart en liefde voor de heren bij LYM zou dit natuurlijk ook gewoon kunnen. Vind je mijn berichten ook zo vervelend? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
pim__ schreef:
Helemaal kut dit LYM. Met zoveel tijdmachine concept feesten moet je wel zeker met een strakke line up komen, ook gezien er naar mijn weten genoeg mensen een keer een andere artiest wil zien. Lees zatox/coone/second identity/alphaverb. Deze namen zou ik in ieder geval niet echt in verband kunnen brengen met wildstylez.

Tuurlijk zijn de nodige project one plaatjes altijd goed, maar die worden sowieso wel gedraaid.


Dit kan heel arrogant overkomen, maar:
A. Wij moeten niets.
B. Wij willen graag uniek blijven en schuwen daarvoor 'out of the box' idee.
C. Wij zouden niet te snel conclusies trekken.

Door alle commotie van de afgelopen week hebben wij er bewust voor gekozen om de rest van de artiesten niet meer aan te kondigen, omdat er dan teveel reacties over P1 zouden loskomen en Wildstylez wellicht ondergesneeuwd zou kunnen worden doordat iedereen de volledige line up zou gaan bespreken. Dit is een avond die draait om Wildstylez, dus daar beginnen wij vandaag dus alvast aan.

Alle ophef rondom P1 vinden wij prima. Dit zal ervoor zorgen dat de mensen die op de hypetrain zaten hoogstwaarschijnlijk niet komen en er vooral liefhebbers zullen komen. Dat doet ons een deugd, want daar doen wij het voor.

Dit betekent niet dat je geen liefhebber bent als je niet komt, maar laten wij het vooral even algemeniseren. ;)


Ten eerste, bedankt voor je 'arrogante' antwoord. Hou wel van mensen die recht door zee zijn. Ten tweede denk ik juist dat de liefhebbers degene waren die op de hypetrain zaten en er nu vanaf zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
The Venator schreef:
Lezen we mee Lose your Mind?

Hele slechte zet dit. Mensen verwachten een line-up, zeker met zoveel classic line-ups die dag/nacht. De line-up kon het verschil maken, maar zonder line-up zal er van Hardtraxx waarschijnlijk een enkeling gaan :P

Ik ben in ieder geval niet aanwezig zonder line-up.


Wij gokte ook op de mensen die voor Wildstylez, De Tijdmachine en de Elementenstraat zouden komen, waarbij de line up geen groot verschil zou maken. Nu wij binnen -in onze ogen- recordtijd zullen uitverkopen, mogen wij achteraf toch best over onszelf zeggen dat dit een goede zet was?

Ben blij voor jullie als organisatie dat het zo goed gaat, maar het stukje:
Citaat:
Alle ophef rondom P1 vinden wij prima. Dit zal ervoor zorgen dat de mensen die op de hypetrain zaten hoogstwaarschijnlijk niet komen en er vooral liefhebbers zullen komen. Dat doet ons een deugd, want daar doen wij het voor.

is op Hardtraxx niet echt van toepassing lijkt mij? Het feit dat wij liefhebbers zijn en al een behoorlijke tijd meedraaien (de meesten) maakt dat de meesten hier ook afhaken. Ik spreek nu even voor mezelf, maar als er een line up zou komen met een Psyko Punkz, Technoboy, Coone, Scope Dj etc. Zou dat voor de meesten hier niet interessant genoeg zijn. Begrijpen jullie dat? Ik wil verder geen haat zaaien oid, maar dit is hoe ik er tegenaan kijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:18 
 
Organisator
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
is op Hardtraxx niet echt van toepassing lijkt mij? Het feit dat wij liefhebbers zijn en al een behoorlijke tijd meedraaien (de meesten) maakt dat de meesten hier ook afhaken. Ik spreek nu even voor mezelf, maar als er een line up zou komen met een Psyko Punkz, Technoboy, Coone, Scope Dj etc. Zou dat voor de meesten hier niet interessant genoeg zijn. Begrijpen jullie dat? Ik wil verder geen haat zaaien oid, maar dit is hoe ik er tegenaan kijk.


Dat begrijpen wij inderdaad, maar vandaar de laatste zin ook, het is niet 'tegen' Hardtraxx/jullie gericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus vanwege de gecreƫerde hype die onterecht was, wordt de rest van de line-up gewoon maar niet bekend gemaakt? :lol:
En de mensen die op een unieke avond met P1 zaten te hopen, maar wel willen weten waar ze voor betalen (en hier wel open voor staan), hoeven ze niet te hebben? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:20 
 
Hardtraxx Addict

Vind de element of suprise heel erg vet zelf!
Zeker als het gaat om het tijdmachine concept :). Dat kan niet fout gaan met Wildstylez!
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Headhunterz zeker wel een kijkje komt nemen.

Echter is het nadeel met dit principe dat er altijd kans is op lekkage. Ik hoop voor het feest dat dit niet gaat gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Headhunterz zeker wel een kijkje komt nemen.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:27 
 
Hardtraxxer

Lose Your Mind schreef:

Janine, het aftermovie meisje, is al veel langer in ons hart als dat LYM bestaat. (L)


:loving:

Steffnov schreef:
Ja kom, dik 3 jaar hier niet gereageerd, enkel in dit topic reageren en bijna dezelfde, LYM-verdedigende berichten plaatsen op FB als hier. Lekker "undercover" ook.


Ik doe ook echt mijn best om undercover te zijn :lol: niks gemist in internetland, gelijk weer zo haha

bdh112 schreef:
Haha LYM zal daar echt niet om gevraagd hebben, maar uit de goedheid van haar hart en liefde voor de heren bij LYM zou dit natuurlijk ook gewoon kunnen. Vind je mijn berichten ook zo vervelend?


Dit :P

Lose Your Mind schreef:
En ze heeft een eigen mening, wat eigenlijk best irritant voor een vrouw is.


Ja ik dacht gezellig, met anderen kletsen over een vet feest... Maarja, nu probeer ik undercover te zijn enzo :cry:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten