Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind juist deze berichtgeving zo vaag:

Aankondiging line-up schreef:
''De Tijdmachine - De Koning te Rijk.
Op 26 april 2016 zal Wildstylez een onvergetelijke avond presenteren in een van de meest iconische locaties van Amsterdam, wat je terugbrengt in de tijd dat Wildstylez degene was die, samen met een paar generatiegenoten, de hardstyle naar een hoger plan tilde.


als je dan naar jullie reacties kijkt:

Quote 7 min na de lineup schreef:
Afbeelding

en dan nu weer:

2 uur later dit schreef:
Door alle commotie van de afgelopen week hebben wij er bewust voor gekozen om de rest van de artiesten niet meer aan te kondigen,
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:29 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dus vanwege de gecreëerde hype die onterecht was, wordt de rest van de line-up gewoon maar niet bekend gemaakt? :lol:
En de mensen die op een unieke avond met P1 zaten te hopen, maar wel willen weten waar ze voor betalen (en hier wel open voor staan), hoeven ze niet te hebben? :lol:


De artiest van de avond weet je, het risico dat je loopt is 19,50 euro en dan is de keuze aan jou. Wij zullen het ook niet raar vinden als je dan niet besluit te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan bij Wildstylez voor mijn gevoel wel een beetje gokken wie er komen: Noisecontrollers, Prophet, TBY, DBSTF of Isaac zou ik zomaar langs zien komen aangezien dat allemaal goede maten van hem zijn en rond die tijd platen met elkaar hebben gemaakt. Misschien A2 er nog bij, prima zaak denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:30 
 
Organisator
Avatar gebruiker

provehito schreef:
ik vind juist deze berichtgeving zo vaag:

Citaat:
''De Tijdmachine - De Koning te Rijk.
Op 26 april 2016 zal Wildstylez een onvergetelijke avond presenteren in een van de meest iconische locaties van Amsterdam, wat je terugbrengt in de tijd dat Wildstylez degene was die, samen met een paar generatiegenoten, de hardstyle naar een hoger plan tilde.


als je dan naar jullie reacties kijkt:

Afbeelding

en dan nu weer:

Citaat:
Door alle commotie van de afgelopen week hebben wij er bewust voor gekozen om de rest van de artiesten niet meer aan te kondigen,


Daarmee wordt gerefereerd naar de periode 2005-2011. Wat is hier vaag aan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat jullie tegenstrijdige berichten naar buiten brengen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Ja ik dacht gezellig, met anderen kletsen over een vet feest... Maarja, nu probeer ik undercover te zijn enzo :cry:


Moet ik even je naam veranderen? xd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
dat jullie tegenstrijdige berichten naar buiten brengen?


Wat is er tegenstrijdig aan, ze zeggen toch gewoon dat Wildstylez de enige naam is die ze naar buiten brengen? Slimme zet, een Tijdmachine event wat volledig in het teken staat van Wildstylez lijkt me ontzettend vet. Dan hoeven er ook geen mensen te komen die speciaal voor een andere artiest komen.

2500 man die graag naar een feest in het teken van <2012 Wildstylez staat wilt, prima toch? Een half jaar geleden was iedereen hier nog helemaal happy de peppie toen hij op CRAFT zou komen. Haattrax in het kwadraat weer dit.

Hopelijk wordt Clubbin gedraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:34 
 
Organisator
Avatar gebruiker

provehito schreef:
dat jullie tegenstrijdige berichten naar buiten brengen?


Wat is hier tegenstrijdig aan? Het ene gaat over het verleden, het andere gaat over het aankomende event.
Volgens ons gaat hier niets fout, maar zowel dan zijn wij absoluut bereid het aan te passen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:36 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Owja. Wij zagen iets over een biermeeting in de shoutbox voorbij komen...

Natuurlijk is er weer een biermeeting! Dat is traditie op een LYM event. Laten wij dat absoluut blijven doen. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2164/2400 verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Owja. Wij zagen iets over een biermeeting in de shoutbox voorbij komen...

Natuurlijk is er weer een biermeeting! Dat is traditie op een LYM event. Laten wij dat absoluut blijven doen. :beer:


Er wordt naar me geluisterd :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik al die tijd maar denken dat ik een liefhebber was :( Jeetje wat stom van mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha heerlijke 'discussie' toch weer.

Ik snap beide kanten wel. Het is wel raar om aan te geven dat voor de kaartverkoop de line up bekend zou worden gemaakt en dat er dan maar 1 naam komt. Natuurlijk zal de avond om Wildstylez draaien en moet daarom de aandacht op hem komen. Maar dat kan ook met een aantal namen die Wildstylez heeft 'uitgenodigd'. Zeggen dat Wildstylez de line up is, is natuurlijk wel een beetje raar. Ook omdat er ook gezegd wordt dat er meer namen komen. Dus dan is hij dus niet als enige de line up. Zorgt alleen maar voor dit soort gedoe. Maar goed, nu dus al bijna uitverkocht. Denk eerder door de kracht van het Tijdmachine concept dan door de line up... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Ik al die tijd maar denken dat ik een liefhebber was :( Jeetje wat stom van mij

Precies waar ik nu heel erg mee zit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vreemde zaak. Fijn voor Lym dat het uitverkocht raakt. Ik zal er naar alle waarschijnlijkheid niet zijn. Nog 1 vraag.

Gaat er dus helemaal geen enkele naam naar buiten komen in de loop van de periode? Of komt er vlak voor het festijn nog wel het een en ander?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 23:07 
 
Organisator
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Vreemde zaak. Fijn voor Lym dat het uitverkocht raakt. Ik zal er naar alle waarschijnlijkheid niet zijn. Nog 1 vraag.

Gaat er dus helemaal geen enkele naam naar buiten komen in de loop van de periode? Of komt er vlak voor het festijn nog wel het een en ander?


Op de dag van het event zullen wij met de volledige planning voor de avond naar buiten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 23:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rob.. Echte liefhebbers drinken whiskey :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitverkocht

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 23:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
pim__ schreef:
Vreemde zaak. Fijn voor Lym dat het uitverkocht raakt. Ik zal er naar alle waarschijnlijkheid niet zijn. Nog 1 vraag.

Gaat er dus helemaal geen enkele naam naar buiten komen in de loop van de periode? Of komt er vlak voor het festijn nog wel het een en ander?


Op de dag van het event zullen wij met de volledige planning voor de avond naar buiten gaan.

Als je het op de dag zelf alsnog aankondigt, waarom zou je het dan überhaupt nog geheim houden? De enige reden die ik zie om het geheim te houden is voor de ''element of surprise'' op het feest zelf, maar die heb je dan ook niet. Of misschien om hype te creëren, maar dat is al lang gebeurt door het hele P1 gebeuren en het is inmiddels ook al uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Lose Your Mind schreef:
pim__ schreef:
Vreemde zaak. Fijn voor Lym dat het uitverkocht raakt. Ik zal er naar alle waarschijnlijkheid niet zijn. Nog 1 vraag.

Gaat er dus helemaal geen enkele naam naar buiten komen in de loop van de periode? Of komt er vlak voor het festijn nog wel het een en ander?


Op de dag van het event zullen wij met de volledige planning voor de avond naar buiten gaan.

Als je het op de dag zelf alsnog aankondigt, waarom zou je het dan überhaupt nog geheim houden? De enige reden die ik zie om het geheim te houden is voor de ''element of surprise'' op het feest zelf, maar die heb je dan ook niet. Of misschien om hype te creëren, maar dat is al lang gebeurt door het hele P1 gebeuren en het is inmiddels ook al uitverkocht.


Op de dag zelf horen welke toffe artiesten er nog meer komen zal wel bijdragen aan het enthousiasme van de mensen die een kaartje hebben, denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:02 
 
Hardtraxxer

bdh112 schreef:

Op de dag zelf horen welke toffe artiesten er nog meer komen zal wel bijdragen aan het enthousiasme van de mensen die een kaartje hebben, denk ik.


Of je krijgt mensen die massaal van hun kaartje af willen.

Als ik LYM was zou ik de hele planning rond de line-up release nog eens goed bekijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:03 
 
Hardtraxxer

Jezus, wat kunnen jullie je allemaal druk maken zeg. Het is net of Lose your mind verplicht is om eerst op Hardtraxx te overleggen wat ze moeten doen voordat ze een feestje mogen organiseren. Als ze kiezen om maar 1 naam bekend te maken is dat toch hun goed recht, of niet? En als je het niks vind dan sla je hem over, staat het je wel aan dan ga je lekker. Het is niet dat er rondom deze datum geen andere feesten zijn met vergelijkbare concepten (wel met line-up).

Ik vind het zelf eigenlijk wel een goed idee. Als het zou betekenen dat Wildstylez in totaal langer dan 1 of 1,5 uur zal draaien is de kans op een paar vergeten plaatjes naast alle tijdmachine hits groter. Iets wat het hardtraxx publiek toch wel aan zou moeten spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theannoyingdevil schreef:
Jezus, wat kunnen jullie je allemaal druk maken zeg. Het is net of Lose your mind verplicht is om eerst op Hardtraxx te overleggen wat ze moeten doen voordat ze een feestje mogen organiseren.


Wat een onzin, er wordt gewoon gevraagd naar de vreemde gang van zaken omdat LYM hier actief is. Ze pakken het toch ook anders aan dan normaal. Dat op Facebook iedereen alleen maar met een dikke schwanz ja en amen zegt moeten ze zelf weten. Hier hebben we de kans om verduidelijking te vragen. Zo negatief is het allemaal toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:09 
 
Hardtraxxer

Gefeliciteerd Rob, en derest van LYM dat het zo snel is uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theannoyingdevil schreef:
Jezus, wat kunnen jullie je allemaal druk maken zeg. Het is net of Lose your mind verplicht is om eerst op Hardtraxx te overleggen wat ze moeten doen voordat ze een feestje mogen organiseren. Als ze kiezen om maar 1 naam bekend te maken is dat toch hun goed recht, of niet? En als je het niks vind dan sla je hem over, staat het je wel aan dan ga je lekker. Het is niet dat er rondom deze datum geen andere feesten zijn met vergelijkbare concepten (wel met line-up).

Ik vind het zelf eigenlijk wel een goed idee. Als het zou betekenen dat Wildstylez in totaal langer dan 1 of 1,5 uur zal draaien is de kans op een paar vergeten plaatjes naast alle tijdmachine hits groter. Iets wat het hardtraxx publiek toch wel aan zou moeten spreken.


Als er gezegd wordt dat de volledige line-up gereleased gaat worden voor het einde van vorige week en dan uiteindelijk de week erna maar één naam lossen dan kun je wel wat gezeur verwachten. Zeker vanwege de kleine locatie en nu dus ook de extreme snelle uitverkoop. ;)

Dan wordt er ook nog eens gezegd dat de rest van de line-up voorlopig niet gereleased gaat worden vanwege de hypetrain over P1 dan is het wel een beetje lullig.

Genoeg mensen hier die pro-LYM zijn trouwens. ;)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten