Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:21 
 
Organisator
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
bdh112 schreef:

Op de dag zelf horen welke toffe artiesten er nog meer komen zal wel bijdragen aan het enthousiasme van de mensen die een kaartje hebben, denk ik.


Of je krijgt mensen die massaal van hun kaartje af willen.

Als ik LYM was zou ik de hele planning rond de line-up release nog eens goed bekijken :P


Grim schreef:
Als er gezegd wordt dat de volledige line-up gereleased gaat worden voor het einde van vorige week en dan uiteindelijk de week erna maar één naam lossen dan kun je wel wat gezeur verwachten.


Word. Alleen verstoorde een blog, waar wij het hierna niet meer over zullen hebben, onze planning. Dat wij daarna dit als planning nemen is onze verantwoordelijkheid en wij snappen absoluut dat het mensen ook niet aanstaat. Die gok nemen wij dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:24 
 
Artiest

Man, man, man, waar maken we ons druk om? Staat het idee je niet aan, dan ga je toch gewoon niet? Het is geen verplichting...

Zelf kan ik helaas niet, maar ik vind het concept juist erg tof! (al was het denk ik wel iets vetter geweest als er gewoon helemaal geen line up release komt en dat je dan gewoon op het feest zelf verrast word.)

In mijn ogen is het LYM wel toevertrouwd, dit soort concepten.

LYM, gefeliciteerd met de snelle uitverkoop! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joh, LYM heeft vgm een enorme berg goodwill gekweekt hier met de biermeetings en het vaste reageren. Als de discussie iets feller wordt betekent niet meteen dat iedereen in 1 klap schijt heeft aan alles wat met LYM te maken heeft :P

Meteen die fanatiekelingen die er weer vol tegenin gaan alsof het een persoonlijke aanval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:25 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Theannoyingdevil schreef:
Jezus, wat kunnen jullie je allemaal druk maken zeg. Het is net of Lose your mind verplicht is om eerst op Hardtraxx te overleggen wat ze moeten doen voordat ze een feestje mogen organiseren.


Wat een onzin, er wordt gewoon gevraagd naar de vreemde gang van zaken omdat LYM hier actief is. Ze pakken het toch ook anders aan dan normaal. Dat op Facebook iedereen alleen maar met een dikke schwanz ja en amen zegt moeten ze zelf weten. Hier hebben we de kans om verduidelijking te vragen. Zo negatief is het allemaal toch niet.


Misschien overdrijf ik zelf ook lichtelijk, heb het allemaal een tweede keer gelezen en er zijn maar een paar reacties die negatief zijn. Echter vind ik het geen vreemde gang van zaken. Ze doen het eens anders, creatief, out of the box, maar vreemd vind ik het niet. Dat sommige conservatievelingen onder ons het weer raar vinden en opheldering willen, tjaa, ik vind het wat overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HET IS DE SCHULD VAN HARD NEWS

LYM denkt aan haar reputatie wat alleen maar meer dan logisch is. Als je dat niet begrijpt ben je niet voor rede vatbaar

daag
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:29 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Thanks en kom graag met deze felle tegenargumenten hoor. Jullie weten dat wij altijd meelezen en zover wij kunnen die dingen ook mee laten wegen in onze keuzes. Dus laat je vooral niet tegenhouden omdat wij een promotor zijn. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:30 
 
Organisator
Avatar gebruiker

yowan schreef:
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK

daag


:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus je blijft ons aardig vinden, Rob? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:32 
 
Organisator
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Dus je blijft ons aardig vinden, Rob? :P


Zolang jullie Janine niet teveel pesten vind ik alles best.. ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Man, man, man, waar maken we ons druk om? Staat het idee je niet aan, dan ga je toch gewoon niet? Het is geen verplichting...


Geen kritiek hebben, zelf beter kunnen is zelf doen!! Volgens mij mag je hier op het forum gewoon je mening verkondigen, al dan niet of je wel of niet gaat, altijd zo'n kortzichtige beredenering.

On: Netjes van LYM dat ze zo snel zijn uitverkocht. Al is een line-up release op de dag zelf wel een beetje krom, houd dan het surprise element erin. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hebben ze hier kluisjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:57 
 
Artiest

chas1n schreef:
Lunatic schreef:
Man, man, man, waar maken we ons druk om? Staat het idee je niet aan, dan ga je toch gewoon niet? Het is geen verplichting...


Geen kritiek hebben, zelf beter kunnen is zelf doen!! Volgens mij mag je hier op het forum gewoon je mening verkondigen, al dan niet of je wel of niet gaat, altijd zo'n kortzichtige beredenering.

Ik zeg niet persè dat je geen kritiek mag hebben, of je mening niet mag verkondigen, maar ik vind het een beetje een gezeur om niks. That's it ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 01:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het leuk dat jij een mening hebt. Gelukkig mag iedereen een mening hebben in dit land en zo kan er ook wel eens een ietwat negatieve tussen zitten.

Het is erg fijn dat lym hier zit en reageert en zo ook op 'klachten' kan in gaan, waardoor wij sommige dingen misschien meer gaan begrijpen of dit nou in negatieve of positieve zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 02:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Ik vind het leuk dat jij een mening hebt. Gelukkig mag iedereen een mening hebben in dit land en zo kan er ook wel eens een ietwat negatieve tussen zitten.

Het is erg fijn dat lym hier zit en reageert en zo ook op 'klachten' kan in gaan, waardoor wij sommige dingen misschien meer gaan begrijpen of dit nou in negatieve of positieve zin in.


Bedankt Mark Rutte
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 02:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Hebben ze hier kluisjes?


Idd kunnen we het even weer inhoudelijk over het feest hebben? Mods? Waar is fekete als je hem nodig bent...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 06:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is dat ik niet op tijd een ticket heb kunnen bemachtigen, maar wat zou ik graag de handen schudden van de mensen achter LYM. :worship:

Briljant! (en dan bedoel ik niet eens het feest zelf en/of de line-up) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Grim schreef:
Als er gezegd wordt dat de volledige line-up gereleased gaat worden voor het einde van vorige week en dan uiteindelijk de week erna maar één naam lossen dan kun je wel wat gezeur verwachten.


Word.


God damn it, wat een flater. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goddamn it. Veel te snel uitverkocht. Wilde vanmorgen een kaartje kopen...
Iedereen die een Tijdmachine rondom Wildstylez niet waardeert is homooooooo!

Nee onzin natuurlijk, maar ik ben het wel eens met de zet van LYM. Het feit dat het in een paar uur uitverkoopt zegt genoeg, lijkt me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 13:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Prima concept en het zal ongetwijfeld interessant zijn om te zien hoe de line-up zich zal vormen over de avond.

Alleen ik ben van mening dat de social media interactie van Lose Your Mind wel iets scherper kan. Het is marketing-gewijs natuurlijk handig geweest, onbedoeld. Maar het gaat natuurlijk wel de boekjes in als een soort van onbedoelde blunder.
Dit hele gedoe had natuurlijk verholpen kunnen worden als die post van Art Of Creation met die tekst er niet was of meer naar Wildstylez insinueerde. Het feit dat ze contact zoeken met hun volgers/fans/bezoekers e.d. is natuurlijk top, maar ik heb het idee dat er even wat vaker naar een post moet gekeken worden en de gevolgen er van overwogen moeten worden.

Als Q dit had gedaan was het pas feest geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q was de lul geweest idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 14:55 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Lose Your Mind schreef:
Grim schreef:
Als er gezegd wordt dat de volledige line-up gereleased gaat worden voor het einde van vorige week en dan uiteindelijk de week erna maar één naam lossen dan kun je wel wat gezeur verwachten.


Word.


God damn it, wat een flater. :x


Want? Wij wisten wat de gevolgen van onze keuze zouden zijn, begrijpen dat en geven daarbij ook aan waarom wij die keuze hebben gemaakt.

Broken Balance schreef:
Dit hele gedoe had natuurlijk verholpen kunnen worden als die post van Art Of Creation met die tekst er niet was of meer naar Wildstylez insinueerde. Het feit dat ze contact zoeken met hun volgers/fans/bezoekers e.d. is natuurlijk top, maar ik heb het idee dat er even wat vaker naar een post moet gekeken worden en de gevolgen er van overwogen moeten worden.


Wij zoeken graag het randje op en deze was overduidelijk net even over dat randje heen. Op dat moment besloten wij om even een radiostilte te nemen en het over te laten waaien. Je hebt helemaal gelijk dat wanneer de insteek anders was geweest, dat het de rest misschien niet in werking had gezet.

Uiteindelijk ontplofte tijdens die radiostilte een bom online. Voor ons werd dit een pijnpunt toen duidelijk bleek dat vele buitenlanders de context van de blog niet snapte, dit voor waarheid aannamen en ons al bestookte met berichten over tickets want ze waren druk met het plannen van een reis en verblijf. Ook hiervoor zou je kunnen zeggen dat HN wellicht iets langer had moeten nadenken wat de impact kon zijn en of dit zonder overleg met ons wel verstandig was om te plaatsen.

Daarom missen wij in deze evaluatie wel de post van donderdag waarin 'Don't believe everything you've heard so far...' stond. Overigens zijn de zwarte balkjes voor de ogen ook niet bewust gekozen om ergens naar te linken. Iets waar we hier op Hardtraxx pas achterkwamen.

Ja. We kunnen achteraf stellen dat de samenloop niet handig is geweest en ja, in de toekomst zullen we iets verder van de grens proberen te blijven. :)

Overigens denken wij dat elke andere organisatie alles had verwijderd wat online was gekomen, maar dat vinden wij geen stijl. Als je zoals nu iets onverstandigs doet dan moet je daar ook je verantwoordelijkheden voor nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 15:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij doelt denk ik op je 'verbetering'

wordt is oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de sfeer hier maar een beetje Grimmig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 16:03 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Ow haha.. 'Word' betekent in het engels ook zoiets als 'je hebt gelijk.'
Het was geen verbetering op de tekst ofzo. ;-)

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Word
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Ow haha.. 'Word' betekent in het engels ook zoiets als 'je hebt gelijk.'
Het was geen verbetering op de tekst ofzo. ;-)

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Word


Dat kwam denk ik bij weinig mensen zo over :lol:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten