Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 15:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hebben A2 eigenlijk ooit wel eens ergens op een classic stage/feest Smack My Derb gedraaid?

Heb hem ze wel eens horen draaien volgens mij. Wel heel lang geleden.

Begrijp ik goed dat Wildstylez deze versie heeft gedraaid?:


Dat moet wel heel nice zijn geweest dan :loving: Hoop al jaren dat ie misschien ooit nog eens een free release krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 15:49 
 
Hardtraxx Elite

Wat een drukte zeg.. Het was zo druk bij de munten dat ik besloot om eerst naar de wc te gaan, dit kon niet want dat koste een muntje. Echt belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:18 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Allereerst bedankt voor de geweldige avond en voor de onderbouwde kritieken op de avond. Wij hebben dingen mee kunnen nemen in de evaluatie met de locatie. Het is in deze nieuwe samenwerking nog een beetje aftasten en zoeken naar de juiste werkwijzen.

Ja, het was uiteindelijk te druk. Op bepaalde plekken was het goed ingeschat, maar met name bij de kluisjes/munten/barren is het zwaar onderschat of niet op de juiste wijze uitgevoerd. Het aantal aanwezigen kwam daardoor te hoog uit voor de faciliteiten.

Voor aankomende evenementen van Lose Your Mind in de Elementenstraat zullen we in ieder geval het maximale aantal bezoekers verlagen en het aantal kassa's verhogen. De tweede zaal zullen we prettiger voor de bezoekers en de programmering iets aansprekender maken, waarmee er meer spreiding van de bezoekers door de locatie zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De programmering van de 2e zaal was juist prima op deze editie, dus wat dat betreft hoeft er van mij niet teveel te veranderen..
Als er iets aan de drukte gedaan wordt is het meer dan prima zo, helemaal voor deze prijs.

En hou er aub (desnoods in de 2e zaal) dat verrassingselement van een geheime line-up in, maakt het feest alleen maar extra leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 17:47 
 
Hardtraxx Addict

Millard Fillmore schreef:
Wat een drukte zeg.. Het was zo druk bij de munten dat ik besloot om eerst naar de wc te gaan, dit kon niet want dat koste een muntje. Echt belachelijk.

Betalen voor een basis behoefte? belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 17:47 
 
Hardtraxx Addict

Millard Fillmore schreef:
Wat een drukte zeg.. Het was zo druk bij de munten dat ik besloot om eerst naar de wc te gaan, dit kon niet want dat koste een muntje. Echt belachelijk.

Betalen voor een basis behoefte? belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was de line-up/TT van zaal 2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wat was de line-up/TT van zaal 2?


Timetable De Tijdmachine - De Koning te Rijk: Area 2.

22:00-23:00 Sunny D
23:00-00:00 The Vinyl Pimp
00:00-01:00 Jones
01:00-02:00 Ryfle & Distractor
02:00-03:00 Slim Shore (Dutch Master)
03:00-04:00 The Pitcher
04:00-05:00 Alphaverb
Hosted by MC Dash
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ziet er toch een stuk interessanter uit dan de mainzaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb uiteidnelijk een prima avond gehad, tot drie uur heel veel vets gehoord met Pavo, Wildstylez, TBY en Noisecontrollers. Je kon zelfs gewoon je verzoekje indienen bij WS/NC waar ze nog rekening mee probeerde te houden, over enorme hulde gesproken! Heerlijke klassiekers gehoord die ook een beetje out of the box waren voor hun doen (The Crew, Silver Bullet bijvoorbeeld)

Hierna werd het muzikaal iets minder vond ik. Prophet die doodleuk Revenge nog eens draaide (met een goed vragende blik van Wildstylez erbij) en verder niet echt de overtuiging die in die set leek te zitten. Toen naar The Pitcher gegaan in de hoop op wat Fusion/Superplastik werk. Waren showtek platen, gevolgd door Torture en Magic, niet helemaal waar ik zin in had, maar kwestie van smaak en sfeer op dat moment.

A2 was naar mijns inziens daarna erg matig met veel recents. Uiteraard Atocious en Breathe (fijne platen), maar om nou Kings Of The Underground, Under Attack etc nog te horen.. Nee, niet echt in de stemming ervoor. En dat is jammer, want A2 hebben zoveel meer dan die 2010, 2011 discografie die ze kunnen draaien. Stel dat ze een keer daar naar gaan kijken, zoveel hoogtepunten mogelijk tot zelfs een Qlimax anthem aan toe. Gelukkig draaide Wildstylez hier tussendoor echt briljante platen (Reputation Game, Zero Hour, Straight on 2007 (Tuneboy Wackie remix) en nog een paar anderen), vet voor de afwisseling!).

Overall niet druk gehad in de zaal (kassas wel, maar goed), stond rechtsvoor waar het prima toeven was, wel een klein beetje warm, al vond ik dat LYM daar heel hard zijn best op had gedaan met fans bovenin en dergelijke. Was op zich prima dus.

Benieuwd naar de volgende editie, hopen dat de afsluiting deze keer niet die recente raw platen zijn die je nu al een paar keer als afsluiter had, maar gewoon lekker anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 16:23 
 
Organisator
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
De programmering van de 2e zaal was juist prima op deze editie, dus wat dat betreft hoeft er van mij niet teveel te veranderen..
Als er iets aan de drukte gedaan wordt is het meer dan prima zo, helemaal voor deze prijs.

En hou er aub (desnoods in de 2e zaal) dat verrassingselement van een geheime line-up in, maakt het feest alleen maar extra leuk!


Volgend jaar Koningsnacht zal met dezelfde opzet zijn; 1 naam komt naar buiten en de rest houden wij voor ons. Het aantal tickets zal omlaag gaan en de ticketprijs zal dan wel met een paar euro omhoog gaan. Het was nu 19,50 en laten we zeggen dat het volgend jaar 22,50 gaat worden.

Respect overigens voor Wildstylez, Noisecontrollers en Villian met de verzoekjes. Dit was volgens ons een spontane actie. Het pakte in ieder geval goed uit. De glimlach op het gezicht van Wildstylez sprak boekdelen en vooraf hadden we ook helemaal niet afgesproken dat hij er tussen 00:00 en 05:00 non stop bij zou staan, maar op de avond wou hij er niet eens achter vandaan. Het was ook Wildstylez die halverwege de avond al begon te vragen of het niet nog een uurtje langer door mocht gaan.. Helaas was de vergunning maar tot 05:00. Het is ook mooi te zien hoeveel DTM, de sfeer binnen het publiek en deze sound bij deze artiesten doen. Uiteindelijk doen wij het daar toch allemaal voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 16:41 
 
Hardtraxx Addict

Geweldig!
Ik vond het 'mini' Thrillogy idee erg leuk. Ik dachtte zelf ook dat dit er dus bijzat. Wat een aangename verrassing dat dat niet zo was. Inderdaad! Kan je nagaan wat een onwijs goeie sfeer allemaal voor plaatselijke ideeën kan leveren!

Kon het inderdaad maar een uurtje of 2 door! Ik vond het ook zo jammer dat het zo snel alweer was afgelopen.

Dit is een feest die een aantal zeer bijzondere emoties en herinneringen opnieuw doet beleven. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 17:12 
 

Lose Your Mind schreef:
Volgend jaar Koningsnacht zal met dezelfde opzet zijn; 1 naam komt naar buiten en de rest houden wij voor ons.


Volgend jaar dan toch maar DBSTF? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, die verzoekjes vond ik heel bijzonder. Heel bereikbaar, en echt op de liefhebbers gericht. Had zelf gehoopt op Samara (zonder nikkita vocals), maar die was het niet geworden. Helemaal niet erg, genoeg leuke platen gehoord.

Ik vind de opzet van een artiest met een lange set wel heel fijn trouwens, dat geeft diegene echt de mogelijkheid om meer te draaien dan de hits en dat maakt het feest wat mij betreft alleen maar beter. De hits moeten natuurlijk langskomen, maar die platen tussendoor maken het zo bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 19:32 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Ik vind de opzet van een artiest met een lange set wel heel fijn trouwens, dat geeft diegene echt de mogelijkheid om meer te draaien dan de hits en dat maakt het feest wat mij betreft alleen maar beter. De hits moeten natuurlijk langskomen, maar die platen tussendoor maken het zo bijzonder.


Ik juich dit alleen maar toe, bijvoorbeeld bij techno heb je al vaker dat "grote" dj's een all night long feest doen, denk dat dit voor de hardstyle ook best interessant kan zijn, dat een dj de hele avond zelf kan invullen, denk dat ze dan veel sneller nummers draaien die ze anders nooit zouden draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Techno is ook veel meer juist de mix terwijl hardstyle veel meer losse tracks is natuurlijk. Misschien dat het daarom zich misschien beter voor leent?
Aan de andere kant is dat ook in hardtsyle gedaan met xqlusive en 10 years of technoboy bijvoorbeeld. Persoonlijk lijkt een allnighter me wel wat, zou er graag een bezoeken.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten