Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 20:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Hoe groot is die locatie? Vergelijkbaar met Kdanz? Zo ja zal de sfeer misschien wel heel fijn kunnen worden.

Citaat:
Het is een locatie met een capaciteit voor 2500 bezoekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo scheel ook weer he -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 20:32 
 
Hardtraxx Newbie

Yes, dit betekend dat de sets van de afgelopen tijdmachine dus al bijna online komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 20:33 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mag ik vragen waarom jullie altijd voor zulke data (dus met feestdagen bijv.) kiezen LYM? 2e kerstdag en ook koningsnacht gaat hem voor mij (en ik denk voor veel anderen) eigenlijk bijna nooit worden. Het kan toch ook gewoon in een ander random weekend? Bijna elk andere datum zou ik hier gewoon heen gaan als de line-up en locatie me aan zouden spreken.


Het is niet doelbewust gekozen, maar het werkt wel mee aan de beleving dat het een unieke gebeurtenis is. Wij denken dat wanneer wij een evenementen 10 weken vooraf aankondigen en de line up al bekend maken voordat de kaartverkoop start, iedereen voldoende tijd heeft om de oorspronkelijke plannen te wijzigen cq tijd heeft om te beslissen wat diegene gaat doen. Het is zelfs zo dat wij eerder naar de situatie gaan dat wij evenementen pas 6 tot 8 weken vooraf aan gaan kondigen.

Gisteren hebben wij al aangegeven het storend te vinden dat vele promotors maanden vooraf -veelal nutteloos- beginnen met promoten, omdat zij zodoende die datum 'opeisen'. Doordat wij er nu voor kiezen dit te verlaten en (hopelijk) succesvolle evenementen neer te zetten, zullen mensen in de toekomst later beslissen tickets te kopen en zullen promotors uiteindelijk stoppen met de vroegtijdige acties. Daardoor zullen jonge, kleinere en regionale organisatoren eerder de kans grijpen om een eigen event ernaast te organiseren. Dat zou de markt weer een stukje gezonder maken.

Wij zijn ervan overtuigd dat onze concepten sterk genoeg zijn om op zichzelf te leven. Het is ook niet ondenkbaar dat wij deze avonden rondom 1 artiesten en tot 05:00 op een vrijdagavond terug gaan laten komen. Het is ook niet ondenkbaar dat wij met een indoor festival met eenzelfde capaciteit als CRAFT Festival tijdens daguren zullen gaan organiseren. Juist omdat de markt erom vraagt, maar niemand buiten de geijkte paadjes durft te lopen.

Maar CRAFT Festival 2016 dan? Daar komt de kaartverkoop en line up ook al in januari en februari...

Ja, dat klopt maar dat komt omdat wij graag duidelijkheid aan de bezoekers en de artiesten willen geven. Zonder hen hadden wij namelijk niet meer bestaan. Anders zouden dit soort zaken in april/mei bekend gemaakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez of Noisecontrollers nacht dus. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

Bij een vette lineup wil ik wel hier naar toe en dan op koningsdag wat later opstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 21:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Pommer schreef:
Mag ik vragen waarom jullie altijd voor zulke data (dus met feestdagen bijv.) kiezen LYM? 2e kerstdag en ook koningsnacht gaat hem voor mij (en ik denk voor veel anderen) eigenlijk bijna nooit worden. Het kan toch ook gewoon in een ander random weekend? Bijna elk andere datum zou ik hier gewoon heen gaan als de line-up en locatie me aan zouden spreken.


Het is niet doelbewust gekozen, maar het werkt wel mee aan de beleving dat het een unieke gebeurtenis is. Wij denken dat wanneer wij een evenementen 10 weken vooraf aankondigen en de line up al bekend maken voordat de kaartverkoop start, iedereen voldoende tijd heeft om de oorspronkelijke plannen te wijzigen cq tijd heeft om te beslissen wat diegene gaat doen. Het is zelfs zo dat wij eerder naar de situatie gaan dat wij evenementen pas 6 tot 8 weken vooraf aan gaan kondigen.

Gisteren hebben wij al aangegeven het storend te vinden dat vele promotors maanden vooraf -veelal nutteloos- beginnen met promoten, omdat zij zodoende die datum 'opeisen'. Doordat wij er nu voor kiezen dit te verlaten en (hopelijk) succesvolle evenementen neer te zetten, zullen mensen in de toekomst later beslissen tickets te kopen en zullen promotors uiteindelijk stoppen met de vroegtijdige acties. Daardoor zullen jonge, kleinere en regionale organisatoren eerder de kans grijpen om een eigen event ernaast te organiseren. Dat zou de markt weer een stukje gezonder maken.

Wij zijn ervan overtuigd dat onze concepten sterk genoeg zijn om op zichzelf te leven. Het is ook niet ondenkbaar dat wij deze avonden rondom 1 artiesten en tot 05:00 op een vrijdagavond terug gaan laten komen. Het is ook niet ondenkbaar dat wij met een indoor festival met eenzelfde capaciteit als CRAFT Festival tijdens daguren zullen gaan organiseren. Juist omdat de markt erom vraagt, maar niemand buiten de geijkte paadjes durft te lopen.

Maar CRAFT Festival 2016 dan? Daar komt de kaartverkoop en line up ook al in januari en februari...

Ja, dat klopt maar dat komt omdat wij graag duidelijkheid aan de bezoekers en de artiesten willen geven. Zonder hen hadden wij namelijk niet meer bestaan. Anders zouden dit soort zaken in april/mei bekend gemaakt worden.


Bedankt voor je reactie maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op m'n vraag, of ik kan het er iig niet echt uithalen :P Ik heb geen moeite met het moment van aankondigen, waar je het in de eerste 2 alinea's over hebt. Ik zit meer met de datum van het feest zelf, waarom kan dit bijvoorbeeld niet gewoon op (ik zeg maar wat) 16 april ipv op koningsnacht, wanneer veel liefhebbers al andere plannen hebben. Zelfde geldt voor 2e kerstdag. Of is dat die unieke gebeurtenis waar je over spreekt? Het concept wordt er in mijn ogen niet unieker op als het met kerst of koningsnacht wordt gehouden, ik kom voor de muziek en niet om in een oranje string rond te huppelen (dat doe ik dan namelijk al ergens anders :cool: ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier dan ff rustig doen met de drank en dan los gaan op solid :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik zit meer met de datum van het feest zelf, waarom kan dit bijvoorbeeld niet gewoon op (ik zeg maar wat) 16 april ipv op koningsnacht, wanneer veel liefhebbers al andere plannen hebben. Zelfde geldt voor 2e kerstdag. Of is dat die unieke gebeurtenis waar je over spreekt? Het concept wordt er in mijn ogen niet unieker op als het met kerst of koningsnacht wordt gehouden, ik kom voor de muziek en niet om in een oranje string rond te huppelen (dat doe ik dan namelijk al ergens anders :cool: ).

Begint elk evenement op een feestdag niet op deze manier..?
Kijk naar Beat The Bridge, toen dat voor het eerst werd gegeven zullen er genoeg mensen hun twijfels gehad hebben. Nu is het voor veel mensen juist vaste prik om daar koningsdag te vieren.

Misschien zien mensen het over 3 jaar wel als vaste prik, zo dat "2e kerstdag / koningsnacht = Tijdmachine".

Bovendien, als je een liefhebber bent waar je over spreekt, is de afweging niet zo moeilijk om te maken lijkt me toch?
Op deze manier is het ook nog eens minder druk, met alleen maar vrolijke mensen die er écht zin in hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 21:23 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Bedankt voor je reactie maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op m'n vraag, of ik kan het er iig niet echt uithalen :P Ik heb geen moeite met het moment van aankondigen, waar je het in de eerste 2 alinea's over hebt. Ik zit meer met de datum van het feest zelf, waarom kan dit bijvoorbeeld niet gewoon op (ik zeg maar wat) 16 april ipv op koningsnacht, wanneer veel liefhebbers al andere plannen hebben. Zelfde geldt voor 2e kerstdag. Of is dat die unieke gebeurtenis waar je over spreekt? Het concept wordt er in mijn ogen niet unieker op als het met kerst of koningsnacht wordt gehouden, ik kom voor de muziek en niet om in een oranje string rond te huppelen (dat doe ik dan namelijk al ergens anders :cool: ).


De meeste grote namen zijn op zulke dagen beschikbaar omdat de feesten zich alleen in Nederland afspelen. Tijdens een regulier weekend heb je ook te maken met buitenlandse opties die meestal voor langere periodes zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 21:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Pommer schreef:
Bedankt voor je reactie maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op m'n vraag, of ik kan het er iig niet echt uithalen :P Ik heb geen moeite met het moment van aankondigen, waar je het in de eerste 2 alinea's over hebt. Ik zit meer met de datum van het feest zelf, waarom kan dit bijvoorbeeld niet gewoon op (ik zeg maar wat) 16 april ipv op koningsnacht, wanneer veel liefhebbers al andere plannen hebben. Zelfde geldt voor 2e kerstdag. Of is dat die unieke gebeurtenis waar je over spreekt? Het concept wordt er in mijn ogen niet unieker op als het met kerst of koningsnacht wordt gehouden, ik kom voor de muziek en niet om in een oranje string rond te huppelen (dat doe ik dan namelijk al ergens anders :cool: ).


De meeste grote namen zijn op zulke dagen beschikbaar omdat de feesten zich alleen in Nederland afspelen. Tijdens een regulier weekend heb je ook te maken met buitenlandse opties die meestal voor langere periodes zijn.

Ah oke, thanks voor de opheldering.

pecola-tje schreef:
Begint elk evenement op een feestdag niet op deze manier..?
Kijk naar Beat The Bridge, toen dat voor het eerst werd gegeven zullen er genoeg mensen hun twijfels gehad hebben. Nu is het voor veel mensen juist vaste prik om daar koningsdag te vieren.

Misschien zien mensen het over 3 jaar wel als vaste prik, zo dat "2e kerstdag / koningsnacht = Tijdmachine".

Bovendien, als je een liefhebber bent waar je over spreekt, is de afweging niet zo moeilijk om te maken lijkt me toch?
Op deze manier is het ook nog eens minder druk, met alleen maar vrolijke mensen die er écht zin in hebben :)


Dat zou kunnen idd, maar neemt niet weg dat er een grote groep blijft die op die data toch niet naar een hardstyle feest gaat. Voor hen is het jammer dat het dan niet op een andere datum wordt gehouden, helemaal als het om een concept als deze gaat. Maar goed je kan niet iedereen tevreden houden.

Zoals ik al eerder zei, in m'n eentje ga ik niet en vrienden doen toch liever andere dingen (en ik eigenlijk ook).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Ze weten wel van hype's creëren zeg. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet dat het in de Warehouse is! Normaal gesproken een typsiche technobunker
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou zeg als het HHZ en WS is dan kom ik klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 00:11 
 
Hardtraxx Veteran

Line-up moet wel echt heel goed zijn wil ik hierheen gaan. Ga de dag erop al naar Supersized Kingsday en met o.a. AVIO, Davide Sonar en Tatanka kom ik daar ook wel aan m'n dosis klassiekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Nou zeg als het HHZ en WS is dan kom ik klaar.

Komma vergeten tussen 'ik' en 'klaar'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh wacht ik bedoel natuurlijk "Als Willem en Joram komen draaien, ben ik zeker van de partij"
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
The Skribbler schreef:
Nou zeg als het HHZ en WS is dan kom ik klaar.

Komma vergeten tussen 'ik' en 'klaar'?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 01:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Oh wacht ik bedoel natuurlijk "Als Willem en Joram komen draaien, ben ik zeker van de partij"


Ik ben benieuwd naar de line up. Als de namen leuker zijn dan op Hardfest dan wissel ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 09:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Warehouse Elementenstraat, ook nog praktisch om de hoek.

@LYM; Als Daphne met deze locatie kwam, geef haar dan maar een schouderklopje van me haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
@LYM; Als Daphne met deze locatie kwam, geef haar dan maar een schouderklopje van me haha.

Welke DJ is dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zit er toch wel serieus aan te denken deze mee te pakken en dan later in de middag naar Hardfest te gaan. Even de lineup afwachten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Zonder gelijk al te veel prijs te geven...

Koningsnacht
Amsterdam
22:00-05:00

Deze eindtijd is gekozen door de door jullie al benoemde redenen. Daar zouden vele niet vrolijker van worden.
Meer info volgt snel.. ;)


Toch blijf ik erbij dat 5:00 uur een rot tijd is. Natuurlijk is Koningsdag de dag erna en wil iedereen nog enigsinds fit zijn, maar qua OV kun je om 5:00 uur geen kant op. Mocht de line up :worship: zijn, wordt het bobben ben ik bang
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Maar CRAFT Festival 2016 dan? Daar komt de kaartverkoop en line up ook al in januari en februari...

Ja, dat klopt maar dat komt omdat wij graag duidelijkheid aan de bezoekers en de artiesten willen geven. Zonder hen hadden wij namelijk niet meer bestaan. Anders zouden dit soort zaken in april/mei bekend gemaakt worden.


Nog even inhakend op dit stukje. Met name de festivals in de zomermaanden juni juli augustus vind ik wel fijn dat de data al veel vroeger bekend zijn. Zodoende zijn eventuele vakanties om de (voor mij meest interessante) festivals, zoals craft, heen te plannen. Er zijn genoeg bedrijven waarin april/mei veel te laat is om nog vrij te kunnen vragen voor een eventuele vakantie. Daarom ben ik juist blij dat een defqon decibel nu al bekend zijn gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil hier eigenlijk wel heen. Maar ben benieuwd of ik vrienden kan overhalen aangezien volgende dag Supersized is. En als Brabander is Amsterdam ook niet om de hoek.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten