Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 22:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wie wil er een code? Ik gebruik de mijne niet. Dus wie me het eerst PM't is de gelukkige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xeno schreef:
Wie wil er een code? Ik gebruik de mijne niet. Dus wie me het eerst PM't is de gelukkige.

Die had je voor 21 februari moeten activeren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Xeno schreef:
Wie wil er een code? Ik gebruik de mijne niet. Dus wie me het eerst PM't is de gelukkige.

Die had je voor 21 februari moeten activeren xd

Dat was puur de mogelijkheid om te pre-registeren.
De daadwerkelijke codes waarmee je de kaarten kan kopen zijn gisteren pas verzonden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand ervaring met de XXL camping plekken op camping oost? Er staat dat een plek maximaal voor 8 personen is en wij zijn waarschijnlijk met 8 man. Heb je dan genoeg ruimte of zou je 2 plekken moeten reserveren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 22:10 
 
Hardtraxx Addict

Hunto schreef:
Heeft iemand ervaring met de XXL camping plekken op camping oost? Er staat dat een plek maximaal voor 8 personen is en wij zijn waarschijnlijk met 8 man. Heb je dan genoeg ruimte of zou je 2 plekken moeten reserveren?

dan heb je genoeg plaats, je moet dan ook 8 kaarten kopen dus met 2 plaatsen moet je er 16 (wens je ook succes om 2 plaatsen te reserver. De kans dat je er daar een keer doorheen komt is al klein :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het als je met 9 man bent mogelijk om een plek van 8 boeken en iemand een weekendticket van camping oost op ticketswap te laten kopen? Heeft iemand dit misschien vorig jaar zo geregeld?

Edit: Het is zeker niet mogelijk om los camping oost weekend tickets te kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 13:56 
 
Hardtraxx Addict

Hunto schreef:
Is het als je met 9 man bent mogelijk om een plek van 8 boeken en iemand een weekendticket van camping oost op ticketswap te laten kopen? Heeft iemand dit misschien vorig jaar zo geregeld?

Edit: Het is zeker niet mogelijk om los camping oost weekend tickets te kopen?

klopt, je kan niet zomaar los een oost ticket kopen.
Die ene persoon dan via west naar binnen laten gaan is ook geen optie want na 20.00 (ofzo) kunnen west bezoekers niet meer naar oost
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Hunto schreef:
Is het als je met 9 man bent mogelijk om een plek van 8 boeken en iemand een weekendticket van camping oost op ticketswap te laten kopen? Heeft iemand dit misschien vorig jaar zo geregeld?

Edit: Het is zeker niet mogelijk om los camping oost weekend tickets te kopen?

klopt, je kan niet zomaar los een oost ticket kopen.
Die ene persoon dan via west naar binnen laten gaan is ook geen optie want na 20.00 (ofzo) kunnen west bezoekers niet meer naar oost


Dus de enige optie is ticketswap dan helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Nee dat gaat niet zegt ie net, je kan geen tickets kopen voor West namelijk.

Je levert je ticket in en krijgt een kleur bandje, West blauw en Oost roze bijvoorbeeld. Je kan tot 20:00 heen en weer lopen maar daarna kan je alleen met een blauw bandje op West komen, Oost kan altijd.

Zoals gezegd kan je dus via Ticketswap geen los kaartje kopen voor West want die horen bij de vaste campingplekken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nee dat gaat niet zegt ie net, je kan geen tickets kopen voor West namelijk.

Je levert je ticket in en krijgt een kleur bandje, West blauw en Oost roze bijvoorbeeld. Je kan tot 20:00 heen en weer lopen maar daarna kan je alleen met een blauw bandje op West komen, Oost kan altijd.

Zoals gezegd kan je dus via Ticketswap geen los kaartje kopen voor West want die horen bij de vaste campingplekken


Andersom, camping oost zijn vaste campingplekken.

Waarom zou iemand zijn camping Oost ticket niet kunnen verkopen via ticketswap? Het hoort bij een vast campingplek maar ze kunnen toch nooit controleren of jij bij die vriendengroep hoort of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Oke anders om ;)

2 jaar geleden werden wij gecontroleerd namelijk en sinds vorig jaar hebben ze alle controle verscherpt vandaar dat ik dat zeg.

Bedenk mij nu dat mensen die later komen in verband met werk ook gewoon binnen komen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 15:14 
 
Hardtraxx Addict

Hunto schreef:
Miwer schreef:
Hunto schreef:
Is het als je met 9 man bent mogelijk om een plek van 8 boeken en iemand een weekendticket van camping oost op ticketswap te laten kopen? Heeft iemand dit misschien vorig jaar zo geregeld?

Edit: Het is zeker niet mogelijk om los camping oost weekend tickets te kopen?

klopt, je kan niet zomaar los een oost ticket kopen.
Die ene persoon dan via west naar binnen laten gaan is ook geen optie want na 20.00 (ofzo) kunnen west bezoekers niet meer naar oost


Dus de enige optie is ticketswap dan helaas

Misschien b2s mailen en het voorleggen. Volgens mij zijn ze niet zo moeilijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hebben vorig jaar ook voor een aantal man tickets voor Camp East via Ticketswap gekocht, er kunnen namelijk ook mensen zijn die 2 campingspots boeken maar bijvoorbeeld maar met 13 zijn ipv 16 :)
Zo'n XL Camping Spot kun je makkelijk met meer mensen liggen en ze gaan ook echt niet controleren of je braaf met acht mensen op zo'n plek ligt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 13:17 
 
Hardtraxx Addict

Nou weekend kaarten zijn zonder wachtrij te koop (ja nu al)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Derde jaar op rij aanwezig, Park East it is :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6e jaar weekend is een feit :D Dit jaar een safaritent omdat de huisjes al weg waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weekend hier ook weer een feit :woot: hopelijk net zo'n gekkenhuis al vorig jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer een heel weekend voor mij. Mega zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
6e jaar weekend is een feit :D Dit jaar een safaritent omdat de huisjes al weg waren


Gelukkig kwam je beste vriend als eerste door de wachtrij van een uur en 15 minuten.

Heb er zin in, 4e weekend op rij!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 18:46 
 
Hardtraxx Elite

weekend tickets binnen, voor het eerst een weekend festival met het motto: ik moet het een keer meegemaakt hebben.
Heb verder maar 'n hekel om in een tent te slapen (in hoeverre er geslapen word). Iemand enig idee wanneer de line-up komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 19:01 
 
Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
weekend tickets binnen, voor het eerst een weekend festival met het motto: ik moet het een keer meegemaakt hebben.
Heb verder maar 'n hekel om in een tent te slapen (in hoeverre er geslapen word). Iemand enig idee wanneer de line-up komt?

juni juli ofzo.
Al heb je een hekel om in een tent te slapen, zorg wel voor een goede tent. Anders word het allemaal nog veel erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot wanneer zijn ze te halen eigenlijk ? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Tot wanneer zijn ze te halen eigenlijk ? :x


tot ze uitverkocht zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 00:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar drie pagina's over Decibel? Is het niet (meer) zo populair?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Maar drie pagina's over Decibel? Is het niet (meer) zo populair?

Het feest is pas over 6 maanden >.<
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten